Seungmin'in anlatımıyla
_________________________________________Kendimi tutamıyordum ağlamaya devam ediyordum. Chan fark edince beni kendisine doğru çevirdim ve sarılmaya başladı. O kadar içtenlikle sarılıyordu ki bende boynunu öpmeye başladım.
Üzülme bebeğim ben varken o piç senin kılına bile zarar veremez ben buna izin vermem
Beni bırakmayacaksın dimi Chan
Tabikide seni asla bırakmicam sevgilim sen benimsin seni koricam ve seni bırakmicam
Ardından kucağından inip koltuğa uzandım ve Chan'ın elini alıp baş ve orta parmağını emmeye başladım. Chan bana bakarak "çok tatlısın bebeğim" diyordu. Sonra Chan üzerime doğru eğildi ve ben fark etmeden elini pantolonumun içine sokup baksırın içindeki penisi sıktı. Sıktığı an yerimden sıçradım ve Chan'ın parmaklarını ısırdım. Dudağını ısırıp bana bakarak penisimle oynuyor bende parmaklarını emiyordum. Elini çekip saçlarımı okşamaya başladı. Bu his çok hoşuma gitmişti bakışları büyüleyiciydi. Elini ağzımdan çekip dudaklarımı öpüyordu. Öperken dudaklarımı yalamaya başlayınca heri çekildim.
Ahh ben susadım
Ben sana vereyim bebeğim
Bardağa su doldurup bütün suyu ağzına aldı. Ben ağzımı şaşkınlık yüzünden açtığım anda hemen ağzıma yöneldi. Yavaş yavaş ağzındaki suyu ağzıma boşaltıyordu. Yani bunu da yaptık ya bit şey demiyorum. Su bitmesine rağmen Chan dilini ağzıma sokup dilime değdiriyordu. Ben mayışmaya başlayıp kendimi koltuğa saldım. Chan da hemen yanıma gelip boynumu emmeye başladı.
Chan'a biraz daha yer açarken Kapı çaldı. Chan önce üstünü düzelti ve kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açtığında Chan'ın arkadaşlarının geldiğini gördüm.C
Ayy yinemi siz geldiniz sevişmemizi böldünüz
Lk
Beraber sevişiriz bir şey olmaz
S
B-beraber mı?Cg
Merak etme bir şey olmaz ya bizden mi utanıcanH
Bizim valla markette seviştiğimiz bile oldu minho sayesindeLk
Tutamadım kendimi o zaman ben ne yapayımF
Hadi artık ne yapıyoruz beraber mi yapıcazCg
EvetC
Yatak odasına gidelim burası pek uygun değilI.N
Peki hadi gidelimCg
Sevgililerimizi kucağımıza mi alsakHj
OlurF
Hyunjin bak nolur kucaklarken götümü sıkıp duruyon tırnaklarını batırıyon sonra götümün üstüne oturamıyorumHj
Peki peki tamamC
Hadi gidelimHerkes bir birini kucaklayıp yatak odasına çıktık. He bu arada kucakta olan kişiler jeongin, felix, han ve bendim bunuda söylemeden geçmeyeyim. Odaya geldiğimizde önce bizi yatağa bırakıp kendileri komple soyuldu ve sonra bizide komple soydular. İlk sevişmemizde bile bu kadar utanmamıştım lan.
İlk hamleyi minho yaptı hemen Han'ın dudaklarına yapıştı. Sonra changbin jeongin'in boynunu emmeye başladı. Hyunjin de Felix'in göğüs uçlarına dil darbeleri atmaya başladı. Chan ise baş ve orta parmaklarını ağzıma soktu bende parmaklarını emmeye başladım. Oda bizim inlemelerimiz ile yankılanıyordu. Biraz zaman geçtikten sonra bizi beceren grup çekildi. Fısıldayarak bir şeyler diyorlardı. Biz becerilenlerde öylece onlara bakıyorduk. Birden hepsi bize doğru döndü. Sonra hepsi aynı anda baş parmaklarını penislerimize soktular. Biz acıyla irkildik. Hepimiz hep bir ağızdan inliyorduk o an çok garibime gitti. Acıyla kıvranırken Chan bana doğru eğildi ve "kendini sıkma bebeğim kendini bana bırak" dedi. Evet kendimi çok sıkıyordum ama ne yapabilirim lan acıyor ne yapayım. Chan'ın dediği gibi kendimi rahat bıraktığımda hepsi yine aynı anda içimize girdi. Jeongin ve ben yerimizde duramıyorduk en çok inleyen bizdik. Birbirimize bakıp gülüyorduk. Birden Changbin ve Chan daha çok içimize girdiğinde bu sefer çığlık attık. Jeongin'in acıdan gözleri ve yüzü kızarmıştı. Benimde gözlerimden ufak ufak yaşlar akıyordu. Bunların aynı anda yapma hastalığı var galiba. Yine hepsi aynı anda içimizden çıktılar. Han ve Felix titrek titrek nefes alıyorlardı. Hepsi bize çok sert bakıyordu. Minho Han'ın titrediğini görünce Han'a doğru eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudden Love/CHANMİN
Random~Benim olucaksın Seungmin, sadece benim olmak zorundasın (Argo, küfür, cinsel içerik içerir. Rahatsız olanların okumasını tavsiye etmem. Smuttır.)