Chan'ın anlatımıyla
_________________________________________Çok geçmeden Seungmin'in evine geldim ve heyecanla kapıyı çaldım. Kapı açıldığı an karşımdaki bedenden gözlerimi alamadım. Fotoğraftan görmektense canlı bir şekilde görmek daha güzeldi. İçeriye girdim ve Seungmin kapıyı kapatır kapatmaz onu kucağıma alıp salona geçtim.
Ne kadar güzelsin böyle bebeğim
Sevgilime seksi görüneyim dedim
Başlayalım mı ben dayanamicam
Peki başlayalım ama bak acımicak dimi
Ben seni acıtamam sadece inlemen için biraz acır o kadar sen telaşlanma
Peki sen öyle diyorsan öyledir sevgilim
Sözünü bitirdiği an tekrardan kucaklayıp yatak odasına gittik. Yatak odası sevişmek için harika bir ortama dönüşmüş ve hatta komidinin üzerinde kemer bile vardı. Seungmin'i yatağa bırakıp kapıyı kilitledim. Ardından gömleğimi ve onun üzerindeki ceketi çıkardık. Daha sonra ona çıkarıyım mı gibisinden bakış attığımda tedirgin evet anlamında kafasını salladı ve gözlerini kapattı. Onun tedirgin olduğunu görünce önce onu değil kendim soyundum. Gözlerini açtığı an önce beni süzdü. Sonra ayağa kalktı ve kalçamı sıkmaya başladı. O an Gülerek onu yatağa yatırdım ve getirdiğim kelepçeleri onu yatak ile bağladım.
Şimdi penisi ağzına doğru koyucam ve sende emiceksin tamam mı güzelim
Tamam sevgilim
Dudağına öpücük kondurduktan sonra penisi ağzına soktum. İlkten öğürmeye çalıştı ama biraz zaman geçtikte kesildi. Dilini penisimde gezdirdmeye başladığında inanılmaz rahatlık hissettim. Ardından penisi emmeye başladı. Delirecektim harika hissediyordum. Oda benim mırıldanmalarımla inleniyordu. Penisi biraz daha ileri soktuğumda öğürmeye çalıştı. Hareket etmeye çalıştı ama kelepçelerden dolayı hareket edemiyordu. Biraz daha kıvardığında penisi yavaşça ağzından çıkardım ve nefeslerinin düzelmesini bekledim. Düzeldiği an biraz yaklaştım ve zıplayıp dudağımı kavradı ve emmeye başladı. O an ona karşılık vermek yerine yavaşça altını komple soydum. Seungmin bunu anladığı an hareket etmeye başladı. Rahat durmayınca Dudağına yapıştım. Saçlarını okşadım ve bir kaç dk sonra sakinleşebildi. Çekildiğimde önce parmaklarımı penisinde gezdirdim ve kıkırdaması beni bitirmişti. Sonra aniden penisini ağzıma aldım ve emmeye başladım. O an Seungmin bacaklarını belime doladı. Aşırı harika bir histi. Nefesimi düzeltmek için çekildim ve kelepçeleri çıkardım ve çıkardığım am Seungmin dudaklarıma Bir kez daha yapıştı ama bu sefer ben onun altında duruyordum. Sonra onu tekrar altıma aldım ve artık asıl şeye sıra gelmişti. Seungmin Artık alıştığına göre yapabilirdim. Ama önce kelepçeleri tekrardan takıp ağzını bağladım. Seungmin bu durumda memnun değildi ama bundan bana ne çünkü daha fazla dayanamicam.
İlk önce baş parmağımı yavaşça küçük deliğe soktum ve dairesel hareketler yapmaya başladım. Yerinde zor duruyordu. Boğazından çıkan inlemeler acı vericiydi ama yapıcak bir şey yoktu sevişiyorsak buna katlanmalıydı. Sonra diğer parmağıda deliğe sokarak deliği genişlettim. Sonra Seungmin'in ağzını açtık ve "Hazır mısın?" dedim. O da evet anlamıyla başını salladı ve hemen içine girdim. Seungmin inlemeye devam ediyordu. Oda onun inleme melodileri ile yankılanıyordu. Çok fazla beklemeden menilerin deliğini doldurmuştu. Meniler aktıktan sonra Seungmin'i çözüp duş almaya gittik. Duş aldıktan sonra sonra Seungmin yatağa doğru zıpladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sudden Love/CHANMİN
Random~Benim olucaksın Seungmin, sadece benim olmak zorundasın (Argo, küfür, cinsel içerik içerir. Rahatsız olanların okumasını tavsiye etmem. Smuttır.)