9

438 24 7
                                    

Seungmin'in anlatımıyla
_________________________________________

Kıyafetlerimi giydim ve yatak odasına gittim. Chan beni görür görmez kapıyı kilitleyip beni kucaklayıp yatağa oturttu.

Bune mükemmellik böyle büyülendim bebeğim

Eeee napıyoruz başlayalım mı


Hemen başlayalım ama önce normal şekilde başlayalım sonra araya farklılık sıkıştırırız



Peki sevgilim


Chan önce hem benim hemde kendi gömleğini çıkarttı. Ardından beni yatağa yatırıp sağ göğüs ucuma dil darbeleri yapmaya başladı. Sızlanıyordum, hareket etmek istedim ama Chan üzerime yattı. Sonra kalkıp dudaklarımı kavrayıp emmeye başladı bende ona karşılık verdim. Üzerimden kalkıp ikimizide komple soydu. Ben yatakta mayışmış bir halde dururken Chan aniden penisini ağzıma soktu. Öğürmeye vakit kalmadan ensemden tutup beni penisine daha çok yaklaştırıyordu. Penisi boğazıma değdiğinde dilimi penisinde gezdirip emmeye başladım. Chan'ın kıkırdaması hoşuma gidince biraz daha emmeye başladım ve ardından Chan beni geri çekip baş parmağını deliğimin içine soktu. Ben kıvranmaya başladım duvarlarım eziliyordu birde parmağını hareket ettirmediği için daha çok acıyordu. Ben dayanamaz hale gelmeme rağmen diğer parmağınıda sokup makas hareketi yapmaya başladı. Bir zaman sonra parmaklarını çekip içime girdi. Girdiği an bir az olsada rahatlamıştım. İçimde olma hissi harika vericiydi. Biraz zaman geçtikten sonra menileri deliği doldurmuştu. Chan çekilip beni kucağına alıp duşalmaya gittik. Duştan çıktıktan sonra yere oturdum ve Chan çekmeceden çıkardığı tasmayı boynuma takıp zinciri eline dolayıp beni kendine çekti.

Biraz eğlenmeye ne dersin

Harika olur derim


Bunu dedikten sonra sonra dudaklarıma yapıştı. Geri çekildikten  sonra yerde duran kemeri alıp yatağa doğru yöneldi. Ne yapacağını anladıktan sonra gitmemek için direndim ama Chan öyle sert çekiyordu ki boynum kopucaktı daha fazla acıya dayanamayıp mecbur yatağa gittim.



Merak etme bebeğim canını çok yakmicam ama unutma bu tasma boynunda olduğu zaman ne dersem yapmak zorundasın anlaşıldı mı güzelim

Bu biraz Daddy kitty işine dönmeye başladı

Daddy olucak kadar büyük değilim ama bu tasma boynundayken sen bir kittysin
güzelim

Peki sevgilim sen nasıl istiyorsan öyle olsun

Aferin sana bebeğim şimdi korkma canın yanmicak eğer çok acırsa söyle tamam mı

Peki söylerim

Ardından dudaklarıma öpücük kondurduktan sonra tasmanın zincirini eline daha çok bağlayıp kemeri eline aldı ve ayağa kalktı. Yatakta ayaktayken dev gibi görünüyordu. Kemerine eline vurup bana bakıyordu ve dudağını ısırıyorum. Aşırı hot görünüyordu. Azıcıkta daha geçse beni dövmesi için yalvaracaktım. Sonra Chan başımın arkasına geldi ve kafamı bacaklarının arasına aldı ve kemer ile göğsüme bir darbe attı. Acıdan büyükçe inledim. Göğsüm çok kötü sızlıyordu. Chan bu kadar çok bağırdığımı görünce komidinde  duran bezi alıp ağzımı bağladı ve karnıma bir darbe indirdi. Hareket etsem beni hemen tuttuğu zincirle durduruyordu ve buda boynumun acımasına meden oluyordu. Her yerimden terler akıyordu acıdan kıvranıyordum. Chan durup tellerimi sildi ve tekrar ayağa kalkıp bu sefer biraz yumuşak bir şekilde göğsüme bir darbe indirdi. "Böyle iyimi" dedikte  sonra evet anlamında kafamı salladım ve ard arda karnıma yumuşak darbeler atmaya başladı. Biraz acısada hoşuma gittiği için hareket etmiyordum. Chan hareket etmediğimi görünce aniden karnıma sert bir darbe indirince acıdan kıvranmaya başladım. Bu diğer ilk iki darbeden daha sertti. Ben kıvranmaya devam edince Chan ağzımı çözdü.



Sudden Love/CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin