🤍

49 3 27
                                    

"Gege, yardımına ihtiyacım var!"

"Gege!"

"GEGE, ACELE ET!"

Heyu'nün parmakları klavyenin üzerinde ustaca gezinirken tüm ev, sesiyle yankılanıyordu.

Xie Qingcheng onun bu hallerine geçen yedi ayın ardından tamamen alışmıştı, bu yüzden elinde bir meyve tabağıyla mutfaktan çıkarken adımları Heyu'yü çıldırtacak kadar sakin ve yavaştı.

"Sorun ne, neden bağırıp duruyorsun?"

Xie Qingcheng'in kaşları çatıldı, Heyu'yü azarlarken disiplinli bir eğitmen gibi görünüyor ve onu yaptığı taşkınlık yüzünden ayıplıyordu. Elinde tuttuğu meyve tabağını masanın kenarına bırakırken bile yüzü, o ifadeden uzaklaşmıyordu.

Heyu hiçbir şey söylemedi ancak bir an için hünerli parmaklarını klavyenin üzerinden ayırdı ve Xie Qingcheng'i dosdoğru kucağına çekti.

Birkaç ay önce otuz beşine giren adam sanki çok utanç verici bir şey yapıyormuş gibi kalkmaya çalışmıştı ancak onu bacaklarının üzerine iyice sabitleyen sevgilisi yüzünden bu çabası hiçbir işe yaramadı.

"Gege, burada uslu uslu otur olur mu? Bak finaldeyim, desteğine ihtiyacım var."

Heyu'nün parmakları Xie Qingcheng'in belinin etrafından dolanıp yeniden klavyedeki yerini bulmuştu.

"Burada oturacak yaşı çoktan geçtim, bırak kalkacağım."

Heyu, nihayetinde huysuz sevgilisi yüzünden ellerini yeniden klavyeden ayırmak zorunda kaldı ve bunu yaparken gerilen kaslarını, vücudunun her yerinde hisseden Xie Qingcheng daha fazla karşı koyamadı.

"Gege, bugün yaramazlık yapma ve sözümü dinle. Kazanmama çok az kaldı."

Xie Qingcheng ona pembeleşmiş yanaklar ve tamamen çatık kaşlarla bakarken Heyu uzanıp güzel yüzünü öpmeden edemedi.

Xie Qingcheng daha fazla direnmedi ve Heyu'nün kucağındaki yerini kısa sürede benimsedi.

"Kendi adınla bile yarışmıyorsun, kazansan bile eline ne geçecek?"

"Öyle deme, Edward'ın ünü artıyor."

Xie Qingcheng yalnızca göz devirdi ve masaya bıraktığı tabaktan bir elma dilimi alıp Heyu'nün ağzına tıkıştırdı.

"Heyu."

"Hm?"

Xie Qingcheng, Heyu hararetle oyuna dalmışken söylemek istediği şeye en az utanç verici bu fırsatı ona sunduğu için biraz şanslı hissetmişti.

"Yarın Noel alışverişine çıkalım."

Heyu'nün gözleri ekrandan bir an bile ayrılmasa da kendisi, kulağına ulaşan sıcacık sözcükler tarafından bozguna uğramaktan kurtulamadı.

Geçen sene aynı zamanlar dışarıda yağan kar en çok onu ve kemiklerine kazınmış yalnızlığını üşütüyordu.

Şimdi ise dışarıda yağan kar, ikisi sarmaş dolaş yere inen taneleri izlerken onlar için dünyayı iç ısıtan bir kar küresine dönüştürüyordu.

Heyu, Xie Qingcheng'in özenle sakladığı yüzünü kendine çevirdi ve ona hafifçe yukarıdan bakan bir çift şeftali çiçeğinin ışıltısı altında boğuldu.

Ve dudakları az önce ona dünyanın en sıcak sorusunu soran ve yakıp kül etme tehlikesi taşıyan dudakları öpmek için uzandı.

Sonuç olarak o gece Edward'ın artan ünü kısa bir sekteye uğramıştı.

ode on a grecian urnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin