Ben selin, ailemin işi dolayısıyla İstanbul'a gelmek zorunda kaldık. Hayatımda ilk defa İstanbu'la gelmiştim ve kaydımı İstanbul'a almıştık ve tabiiki heyecanlıyım yeni ortam yeni arkadaşlar bu arada 16 yaşındayım..
Şimdi geçelim okuldaki ilk gününe..
Sabah alarm sesiyle uyandım ve hemen kalktım okul için hazırlandım annem gelip kahvaltının hazır olduğunu söyledi ve bende aşağı indim kahvaltımı yaptım İstanbul'da 1. Haftamızdi ve evimize yakın olan okula gidiyordum o okul hakkında biraz araştırmıştım gayet güzel bir okula benziyordu en azından ben öyle sanıyordum..
Kahvaltımı yapıp evden çıktım okula gittim. Sınıfımı Bi kaç kişiye sorarak öğrendim 11/B....
Sınıfa girdim ve kimse yoktu en arka sıralardan birine oturdum benden sonra 2 çocuk Sınıfa girdi biri bana baktı diğeri ise gitti yanıma gelip "burası benim yerim çık."
Bende " başka yere geç?" Dedim bende...
Nerdwn bilebilirdim ki o çocuğun hayatımı
Karartacağını:)"Burası benim yerim herkes burda benim oturduğumu ve kimseye vermediğini bilir" o an dönüp ona dedim ki "sen kimsin ki ya-" diyip ona baktım ve o mas mavi gözlerini gördüm gerçekten sarhoş edici mavi gözleri vardı...Sonra birden kendime geldim ve "tamam be yemedik yerini."
İyi çık bakışı atarak çıktığım an yerine geçti hocayı bekliyorduk ve o süre zarfında bana bakıyordu adını sormak istiyordum ama 5dk önce kavga ettiğim birine adını soramadım..
Bi anda gelen özgüvenle "adın ne senin bay yürüyen ego!"
"Oğuz canım seninki ney(alaycı bir tavırla)"..."selin bende hiç memnun olmadim."
Diyip önüme döndüm bana baktığını hissedebiliyordum ama umurumda değildi her neyse ders işlendi ve çıkış saati geldi bende eşyalarımı toplayıp çıkıyordum ve hatta bugün ecrin adında bir kızla arkadaş oldum kiz gerçekten çok tatlı ve çok güzeldi...
Eve giderken ara sokaktan bağrış sesleri duydum ve " ne oluyor amk" Dedim sonra oğuzu gördüm içimden bir hasiktir çektim ve Oğuz bana doğru gelmeye başladı ben ne olduğunu anlamadan "ne işin var senin burda?" Dedi bende alaycı bir tavırla "evime gidiyorum Oğuz bey bi mahsuru yoksa tabiki" oda hiçbişi demeden siktir git bakışı atti bana bende tabii ki evime gittim ecrinle instagramdan konuşuyorduk ve bir anda "oğuz.kaan34" adlı kullanıcı arkadaşlık isteği göndermişti kabul etmemistim ama sonra mesaj geldi isteklerde oğuz " selin benim Oğuz." Bende okey diyip çıktım ve takip isteğini kabul ettim artık takipleşiyorduk hesabına baktığımda ise 4 kişiyi takip ediyordu buna rağmen 1.567 takipçisi vardı bu nasıl oluyordu takip edilenlerindeki 3 kişi erkekti onlarda arkadaslariydi sanırım ama neden o kadar kız varken bana istek atmıştı? Bunları düşünürken annem birden çağırdı "selin gel kızım sofra hazır " tamam diyip aşağı indim sofra hazırdı ama babam misafir beklediğimizi söyledi o yüzdende sofraya dokunmadım sonra misafirler geldi ve kapıda gelen sesle soka uğradım oğuzun sesiydi hemen arkamı döndüm ve gerçekten ailesiyle beraber bize gelmişlerdi Oğuz bizim evinizdeydi aman en fazla ne olur ki yemek yiyip gidecekler en azından ben öyle sanıyordum..