8. bölüm

96 4 0
                                    

Gelen melihdi...."niye geldin Melih?" "Okuldakiler anneni ben yaralamisim gibi konuşuyor ben neden böyle birsey yapıyım ya iyi misin sen!" Dedi. Okulda kimse bilmiyordu en azından ben öyle sanıyordum oguz hemen atladi "o sesini alcat." Dedi "alcatmasam nolur dovermisin haha güleyim bari!" Dedi Melih tam oguz üzerine yürüyecekti ki oguzu tuttum "olay istemiyorum , Melih sende git artık hersey ortada." Peki diyip gitti.

Salona gectik mert "abi bu çocukta sorun var" dedi. Bencede öyle çünkü bunu ondan beklemiyordum. "Oguz biz kalkalım, hadi mert" dedi ecrin bizde kapıya kadar onlara eşlik ettik, gittiler suam oguzla oturuyorduk, oguz yanıma geldi ve "niye moralin bozuk güzelim?" Dedi oguz psikolojim alt üst olmuştu "Oğuz ben çok yoruldum.." Diyip oğuzun omzuna yattım oguzda sarıldı bana...

Orda uyuya kalmışım oguzda uyandığımda bana bakıyordu "günaydın:)"dedi "uyuyup birdaha asla uyanmak istemiyorum.." dedim oguzda "öyle şey mi olur ben sensiz ne yaparım, her zaman yanındayım" dedi ve sarıldı..

Aradan 2 saat geçti hastaneye gitmiştik, doktor ile konuşuyordum, annemin çok fazla yapamayacağını söyledi beyinden kalıcı hasar almış onlar elinden geleni yapıyorlarmış ama ellerinden daha fazlası gelmiyormuş, dünyam gidiyordu...

Oguz kapıda bekliyordu ağlamıştım odadan çıktım "ne oldu?!" Dedi ve oguza sarıldım hemde yarın gormicem sanki o kadar sıkı sarıldım ki bıraktığımda başım döndü oturdum "annem... annem olucekmis" dedim..
Oguzda bana sarıldı "ne diyeceğimi bilmiyorum"

Aradan 2 hafta geçti ve annem öldü... 1 hafta oldu acısı hala taze ama... biraz toparlanmistim ama hala o yorgunluk üzerimden kalkmadı okulumu tamamiyla bırakmıştım oguz gidiyordu ama oguz okuldayken biri geldi kapıyı açtım ve kapıdaki candi "sen... niye geldin?!" "Selin konuşalım Bi anlaticam sana herseyi nolur dinle.." dedi

"hayır git, git dedim sana" dedim oguz cani burda görürse sinirlenir "gitmicem ve sende beni dinliceksin !" Dedi "anlat o zaman YALANLARINI!" Tam o sırada mert geldi mert mezun olmuştu ama üniversiteye gitmedi geldi ve cani gördü "lan!, senin ne işin var burda amk!" Dedi mert ve oguzu aradi ben durdurdum "arama birak can sende git dinlemek istemiyorum seni." can oflayip gitti. Ve oğuz geldi "mert sen mi aradın?" Hayır ben aramadım dedi ve Oğuz geldi mert "hadi ben kacar" bay dedim. Oğuz bana tip tip bakıyordu "noldu yaa" dedim "bana söylemek istediğin birsey varmi?"

Dedi canın buraya geldiğini öğrenmiş demmeki "ee şey aslında var ama kızma tamammi?" "Tamam söz kizmicam" "şey can buraya geldi.." çene kasları belli olunca oguza sarıldım ve "kizmicaktin" dedim "kızmadım, sadece sinirlendim" dedi oguzda bana sarıldı "bu kokun beni sakinlestiriyor be guzelim"
Utanmistim dahada sıkı sarıldım "hadi" noldu bakışı attim "dışarı çıkalım?" "Olurr"
Dedim. Hazırlandım. Ve çıktık dolaştık sahile gittik biraz oturduk.. "ee ne yapalım?" Dedi oguz "mertlere gidelim ecrinide çağıralım, ben ariyim"
Oguz onlaylayip merti aradi.. konuştular ve suan mertlere gidiyorduk ecrini aradım

S-kankamm
E-efendiim
S-nerdesin
E-evdeyim
S-mertlere gelsene bizde oraya geçiyorduk.
E-geliyorumm
S-tamam askim öptüm
E-bayy

Mertlere gectik oturduk, ardan Bi 10dk geçti ecrin geldi. "Ben bakarim" diyip kapıyı açtım, ecrin gelmişti açtım kapıyı kocaman sarıldık "hosgeldinn" dedim "hosbuldumm" dedi ve iceri gectik.

Ecrinle yan yana oturduk, ecrin telefondan birseyler gösteriyordu guluyorduk (gülmediğimiz an yok ehehe)
Oguz ayağa kalktı ve ecrine "birakta sevgilimle az ben oturim yaa" ecrinde bana sarılarak elime oguz para işareti yaptı hepimiz güldük oguz ikiyuz lira cikardi ve ecrine verdi "ay ben bununla birsuru kitap alirimmm , saol enistecim"dedi ve kalkıp yan koltuğa geçti oguz yanıma oturdu elini omzuma atti "ee napiyoruz genclik" dedi oguz mert "sinemaya gidelim?" Dedi uzun zamandır bu tarz aktivite yapmıyordum bu süper bir fikir di "bencede sinemaya gidelim" ecrin ve mertle tamam diyince hemen evden çıktık.

Okuldaki zorba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin