3. bölüm

368 14 4
                                    

4 ay oldu...

Bu dört ay içinde Oğuzla gerçekten çok yakındık. Eşyalarımı hazırlayıp okula gittim. Oğuz okulun önünde duruyordu beni görünce üzerini düzeltti ve yanına gittim "günaydınn" Dedim Oğuzda "günaydın cane" dedi. Cane kelimesi hoşuma gidiyordu oguzda bunu bildiği için bana hep cane diyordu.
Ders işledik falan çıkış oldu. Oğuzla beraber gezicektik bugün çıkışta konuşuyorduk mert ve can da vardı mert ve can oğuzun arkadaşları çok samimi değiliz ama konuşuyoruz ara sıra. Mertler gitti bizde Oğuzla nereye gideceğimizi planlıyorduk sonra Bi kız geldi "selin gelir misin 1 dk" dedi bende onu takip ettim ve bana döndüğü an saçıma yapıştı "mal mısın aq" sonra oğuzun geldiğini gördüm tam o sırada kızın elini ters çevirdim. Kiz yere düştü çok umurumda değildi Oğuz koşarak beni kızdan uzaklaştırdı " ya aq 2dakikada noldu ya!" Dedi. "Oğuza o kızın onu sevdiği için benim saçıma yapistigini söyleyemedim çünkü ben OGUZDAN HOSLANIYORUM!" evet bu yüzden onu kaybetmek istemiyorum. "Bosver" Dedim ve oguzda söylemem için ısrar etti söylemeyecem desemde çok ısrar edince söylemek zorunda kaldım "o kız senden hoşlandığını söyledi yanında durduğum için bana gıcık olduğunu söyledi!, oldu mu!? Eve gidiyorum ben!"
Oğuz ne kadarda dur desede onu dinlemeden eve gittim eve giderken gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum..
Eve geldim kimse yoktu. Odama geçip uyumak istiyordum telefonumu uçak moduna alıp uyudum.

Uyandığımda saat 21:45'ti
Hemen aşağı indim annem ve babam hâla yoktu aramak için yukarı çıktığımda telefonumun şarjı olmadığını fark ettim. Hemen şarja taktım ve aşağı indim kendime atıştırmalık bisiyler hazırladım yedim ve duymuştum.

Saat 23:50'ydi
annemler hala gelmedi endişelenmeye başladım Hemen yukarı çıkıp telefonumu açtım uçak modundan alıp gelen aramalara baktım
"Oha Oğuz 9 kere aramış!" Ne olduğunu merak edip geri aradım.

...

...

...

Selin: Oğuz noldu aramışsın?
Oğuz :kızım sen beni deli mi edeceksin!?
Selin: ne oldu aq söyle
Oğuz: annenler bizde seni aradık ama ulaşamadık yanlarında anahtar yokmuş meraktan öldüm kızım!
Selin:çok umrundayim sanki
Oğuz: o ne demek öyle
Selin: bisi demek değil bosver
Oğuz:tamam, ama yarın bosvermicem.
Selin:tamam yarin görüşürüz.
Oğuz:grs cane

Nedenini bilmiyorum ama ağladım Oğuz için ağladım bugün olanları düşününce ağladım sonra toparlanıp annemlerin gelmesini bekledim 01.18'de geldiler "hiç gelemeseydiniz!?" Dedim ve kapıya koştum açtım ve iceri girdiler "hosgeldinizz" hosbulduk kizim" dedi babam ben yatıyorum diyip yukarı çıktım Oğuz bir story paylaşmıştı storyde "o kahverengi gözlerin başımı alıp götürüyor be kizim ;)" banada böyle diyordu yüzümde beliren bir tebessüm vardı storyi beğenip çıktım. Alarm kurdum ve yattım

Saat 07.30

Kalktım ve 5,10 dk önce Oğuz "günaydın canem❤" yazmisti
"Guno cane" yazdım bende ve hazırlanıp okulun yolunu aldim...

Okuldaki zorba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin