2. bölüm

442 16 0
                                    

O gece yemeğimizi yedik ve annem ve ben sofrayı topladık..

Saat 23:48

Gece olmuştu ve bende
yatacaktım ödevlerimi son kez kontrol edip yatağıma girmeye hazırlanıyordum ki birden odaya Oğuz girdi "napıyorsun ya salak mısın çalsana kapıyı öküz!" Oda alaycı bir tavırla "kusura bakmayın selin hanımcım" dedi. Aq bu çocuğa dalmamak için zor duruyorum neyse dedim "ne istiyorsun?" Dedim oda sessizce "seni" dedi duymadığımı sanmisti ama duymuştum "efendim?" Dedim "lavabo nerde?" Dedi konuyu değiştirmeye çalışıyordu ama bisi demedim "ilerde " Dedim tamam diyip çıktı. Fazla takmadım ama biraz tırsmıştım, bütün bu kötü düşünceleri kenara bırakıp uyudum.

Saat 07.15

Alarm sesiyle uyandım ve saat 07.15'ti hemen dün geceden hazırladığım kıyafetlerimi giydim çantama bir kaç kitap attım ve okul yoluna koyuldum. Okulun kapısında oğuzu gördüm fazla takmadım ama Oğuz bana bakıyordu derse girip dersin başlamasını bekledim o sıra ecrin koşarak geldi "kanka nerdesin sen ya" "burdayım aşkım" Dedim sonradan hoca geldi ve ders başladı dersin son dakikaları sınıfa müdür yardımcısı girdi ve oğuzu aldi. Aslında merak etmiştim ama sorsamda demeyeceği için takmadım. Son dersteydik Oğuz geldi ve çıkışta benimle bireyler konuşmak istediğini söyledi bende tamam dedim çıkış olmuştu Oğuz kapıda beni bekliyordu. "Ne oldu?" Dedim sonradan hicbisi demedi. "Gel benimle!" ne yapmaya çalıştığını anlamadim sonra biraz ilerideki parka gittik Bi banka oturdu ona baktım ve oturdum yanına ve sonra o klasik soruyu sordum "ne oldu?" Dedim ve bana baktı " selin, arkadaş olalım mı?" Dedi bende "ne alaka" Dedim "olalım mı olmayalım mı?" Dedi "Bende tamam olalım bakalim" dedim. "Tamam o zaman yarın görüşürüz" Dedim ve ayağa kalktım bana "o mesajla hemen dön merak ettirme bana kendini" dedi bende "tmm" Dedim ve gittim.

Eve gittiğimde telefonda 3 bildirim vardi ;

Oğuz.kaan34: Geldinmi eve?
Oğuz.kaan34 :Geldiğinde yaz
Oğuz.kaan34 : bide ödev varmiydi?

Selin_qwll: evet coğrafya kitabından vardi sayfa 123 etkinlikler yapılacak.

Oğuz.kaan34: tamam saol
*Selin_qwll bir mesajı beğendi*

Okuldaki zorba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin