Oguza beni affedip afetmedigini sordum ana cevap alamadım "tamam oguz sana iyi dersler" diyip gittim yanından..
Sınıfa geldim yerleştim o sırada ecrin koşarak yanıma geldi "selin kızım sen naptin?"
Dedi gozleri çok telasliydi
"Napmisim?" Dedim
"Oğuz ağlayarak okuldan çıktı ne dedin de ağladı bu çocuk?"
O an gerçekten ne yapacağımı şaşırdım bende izin alarak okuldan çıktım Ve nerde olabilir diye düşünmeye başladım..Hep gittiğimiz bir yer vardı sahil kenarındaki bank orda olabileceğini düşündüm ve oraya doğru gitmeye başladım ve tahmin ettiğim gibi oradaydı
"Oğuz konuşalım mı?"
Oğuz bana baktı gözleri kıp kırmızıydi gerçekten içim aciyordu.
"Oğuz susma lütfen bisiler söyle bana ama lütfen susma!"
Gözlerim dolmuştu bana bakıp "sen ağlama, dayanamam.." dedi..
Bende "o mavi gözleri kıp kırmızı yapacak birsey mi yaptım" dedim. Ve yaşadıklarım gözümün önüne geldi.. İzmirde bir trafik kazası sonucu babami kaybetmiştim annemin sadece koli kırılmıştı ben ölümden dönmüştüm.
Ecrin söylemişti telefonla konuşurken duyunca çok telaşlandığını "sadece seni özledim, ama şuan biz, biz değiliz.. sadece arkadaşız..." dedi."Sana anlattım neden olduğunu.. isteyerek ayrilmadim senden."
Dedim ve bir anda bana baktı ve "söyleyebilirdin!"dedi.Tamam dedim nasıl istersen diyip kalktım ve bir anda kolumu tuttu "nereye gideceksin" dedi sahiden okulun bitmesine 4 saat vardı napacaktim "bilmiyorum" dedim.
"Bize gel" dedi. Önce tedirgin oldum ama sonra kabul ettim.
"Tamam geliyorum" dedim ve oğuzun arabasıyla evine gittik.
Eve girdik hersey aynıydı "birsey içer misin?" Dedi oguz bisi içmek istemediğimi söyledim kafasıyla onaylayın kendine icki getirmişti."Neden bu iğrenç şeyi içiyorsun?" Dedim oguza ogzu bana siririp bakarak "senin sayende" dedi.
Kendimden iğreniyorum suan "tamam ama fazla içme kendinden geçme" Oğuz birsey olmaz dedi ve kafasına dikti bir bardak içkiyi ben ise oğuzun odasındaydim.
Can mert ve oğuzun olduğu büyük bir fotoğraf vardı ama canın suratı karaliydi "canın yüzünü niye boyadin?" Dedim oguz bana gülümseyerek "Senden hoşlanıyormus, sana geldiğin gün açılacakmış" dedi "umarım düşündüğüm şeyi yapmamissindir" oguz okulun zorbalarindan biriydi herseyle herkesle dalga geçiyordu küçük sınıflardan pata istiyordu okula sürekli birilerini dovuyordu yanında çakı taşıyordu "Oğuz canı dovmedin dimi?" Can'ın bunyesi çok zayıf olduğu için hemen basılmıştır bundan korktuğum için benim yüzümden kimseye zarar gelmesini istemiyordum oguz "hayır ya ne dövmesi aşağıda sadece istersen ziyaret edelim" hemen aşağı indim oguz orda pis işlerini yapiyordu.
Aşağı indim oguzdan kapıyı açmasını istedim açtı ve heryer kandı can ise hareketsiz bir şekilde yerde yatıyordu..
Gerçekten bu yaptığını anlamıyorum yüzü gözü heryeri kandı dudağının her tarafı patlamisti kası açılmıştı gerçekten içim cızz etti..Oguza dolu gözlerle baktım, oguz birden siritmayi bırakıp yanina geldi "selin bunu hakketti can, benim olana yan gözle bile bakilmayacagini anlamış oldu" iki gözümden de yaş düştü "Oğuz ben benim yüzümden birinin acı çekmesini istemiyorum nolur birak onu.." bunları söylerken ağlıyordum..
Bodrum kattan çıktım, gerçekten psikolojim alt üst olmuştu Oğuz kapıyı kitleyip yanıma geldi "selin ben birsey dicem sana.'' Söyle dedim "dedin ya aşağıda benim yüzümden kimsenin acı çekmesini istemiyorum diye" bende "ee" dedim "ben 1 yıldır acı çekiyorum kimin yüzünden senin yüzünden sen beni bırakıp gittin ama şuanda yanıma gelmen ilaç gibi oldu"
Dedi ve gülümsedi tam öpecekti ki ecrin aradı
"Hay senin zamanlamana ....." Oğuz orda küfürler saydirirken ben telefonu açtım
S-noldu kanka
E-kanka nerdesin
S-oguzun yanıda
E-kanka canın nerde olduğunu biliyor musun?
Yutkundum ve
S-hayir bilmiyorum
E-tamam kanka görüşürüz
S-bay bayyOğuzun yanına gittim ve bana bakıyordu "nerde kalmıştık" dedi tam opucekken oğuzun telefonu çaldı "ya amk Bi salın ya" telefonu kapattı ve bana sarıldı boynuma gömüldü "çok ozlemisim" diyip kokumu kendine çekmeye başladı bende Oğuza sarıldım kokusu değişmemiş gözlerim doldu oguz omzundaki ıslaklığı fark edip bana baktı "yaa" diyip göz yaşlarımı sildi..
"Bak sakın bir daha aglama"
Dedi oguz bana bende "olmuyor yapamıyorum sana kendimi nasıl affetiricem diye düşünüyorum sürekli.." elimden tuttu ve koltuğa oturdu "ben seni zaten affettim" dedi ve bana sarıldı bende tabii ki oguza sarıldım
Yanağımdan öpüp "oh mis kokulum" dedi çok tatlıydı yaa
"Annenden izin alsana bu gece beraber kalalım?" Tamam dedim ve annemi aradım..
(A- annesi)A-alo kızım?
S-anne ben bu gece bir arkadasimda kalcam tamammi bekleme beni
A-tamam kızım dikkat et kendide
S-tamam annem hadi görüşürüz
Diyip kapattımOğuzun yanına gidip izin vermedi şakası yapacaktım:
"Oğuz.. " Dedim biraz hüzünlü duruyordum "annem izin vermedi" dedim oda sıkıntılı bir nefes verdi."Kaçırıcam seni en sonunda yaa" dedi biraz kikirdadim "şaka yaptım yiaa izin verdii" dedim oguz beni yiyecek mis gibi bakıyordu "niye öyle bakıyorsun?"Dedim "nasıl bakıyormuşum" dedi.
"Yiyecek mis gibi" dediğim anda beni gidiklamaya başladı "ya-hdkshsddur-jdkshskwhe"
Kaçtım ve oğuzun odasına girdim oguzda odaya gelip "kaçacak yer kalmadı prenses:)" dedi oguz kacmaya çalışırken duvara arkamı çarptım "Oğuz yapmaaa"dedim ve bir anda kahkaha atmaya başladım yine gidikliyordu sonra birden aşağıdan bir ses geldi hemen aşağı indik ve tabaklar düşmüştü ve kapı açıktı Hemen oguz bodrum kapısına baktı ve açıktı can kaçmıştı yada evdeydi tam olarak napacagimizi bilmediğimiz için Bi otele gittik eve yakın orda kalacaktık "Oğuz sence can nereye gitmiş olabilir?" "Bilmiyorum" dediÇok uykum vardı "ben yatıyorum iyi geceler" dedim oguza oda yanıma uzanıp "sarilabilirmiyim"dedi kafamı evet anlamında salladım ve boynuma gömülüp sim sıkı sarıldı oda haklıydı neler yaşamıştı benim yüzümden...