Ve oğuz bana "takip ediliyoruz, her saniye!" Ufak bir şoktan sonra "ne?!"Dedim. "Seni yanımdan ayirmamam lazım."
"Saçmalama niye takip etsinler bizi?!" Dedim oguz sıkıntılı bir nefes aldı "Can'ın arkadaşları..""Oğuz ben annemi birakamam, sen bizim üst katimiza tasin?"
"Bakarız" dedi oguz.
O gün öyle böyle geçti
Cikis vaktiydi Melih gelmişti Melih benim en yakın kuzenim gerçekten onunla çok iyi anlaşıyoruz.Okuldan oguzla birlikte el elle çıkmıştık ki Melih bir anda "seliinnn" diye bağırdı bende arkamı döndüm ve yanıma geldi ve bana sarıldı "çok ozlemisim kizim senii" dedi Melih yurtdisinda oturuyordu arada bir turkiyeye geliyordu. "Bende seni kuzis" dedim. Oğuz bana tip tip bakıyordu. Oğuz Melihe elini uzattı "ben Oğuz, sen?" Dedi "Melih bende selinin kuzeniyim" dedi Melih o sırada ecrin koşarak geldi "aaa Melih sen mi geldinn"dedi ecrin. "eveeğeğtt" dedi Melihde
Oguz"ben selini kaçırıyor hadi bay bayy" dedi ve Oğuz elimden tutup Bi ara sokağa götürdü "noldu?" Dedim "melihe gıcık oldum" dedi ufak bir güldüm "niyeymis o" dedim "çok yakın davranıyor sana" dedi "kiskaniliyorum galiba" dedim "evet kizim kıskanıyorum ne var benim sevgilim degil misin?" Dedi ve güldüm "evett senin sevgilinim"
Oguzla gezindik biraz sevdiğin adamın yanında olması kadar hiç birsey yok bu dünyada. "Napalim sevgilim" dedi oguz.
"Bilmem, ne yapalım?" Hâla yürüyorduk "Oğuz artık eve gidelim mi benim bir sürü ödevim var" dedim oguzda kafasıyla onaylayip eve götürdü arabadan inecekken yanağımdan öptü ve sarıldı "görüşürüz sevgilim" dedi.
"Grs cane" diyip eve girdim. "Anne?" Dedim ama annemden ses soluk yoktu evin ışıkları kapalıydı bir tek banyonun ışığı açıktı Hemen oraya gittim ve gördüğüm şey ile kalbim duracak gibi oldu Annem kanlar içerisinde yerde yatıyordu.O an ne yapacağımı bilmiyordum hemen oguzu aradım
..
..
Hemen açtı:
S-oguz Hemen bize gel çabuk
O-tamam geliyorum.
Diyip kapattım ve ambulansi aradım o sırada polis de geldi annemi aldılar hastaneye götürdüler o sırada da oguz mert ecrin geldi.Ecrin arabadan hızlıca indi ve yanıma geldi "selin noldu burda?!" Oguzda koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı ve gozlerim doldu ve ağladım polis memuru yanımıza geldi "sevgi hanımın yakınları?" Dedi "benim, ben kızıyım annem nasil?" "Annenin kafasını bir yere çok sert bir şekilde vurmuş ama yaptığımız araştırmaya göre vurduğu yerde bu kadar sert vurabilecegi yok tek supemiz eve birinin girip kafasına sert bir cisim ile vurması"
Goz yaslarima engel olamıyordum oguzda bana bakıyordu "tamam, annem nasıl?" "Şimdi size net birsey söyleyemiyorum ama herseye hazırlıklı olun.. geçmiş olsun" yere oturdum ve gozlerimi kapattım ambulans çoktan hastaneye gitmisti gözlerimi kapattım ve oğuza yaslandim...
"Su yarım saat içinde yasadigimiza bak-" mert evin içinden hızlı bir şekilde çıktı "Oğuz bunu görmen lazım!" Dedi ve oguzda koşarak eve girdi ecrin de benimle beraber içeri girdi yerde kanlı bir beyzbol sopası duruyordu "bu melihin..." di bu melihin beyzbol sopasıydi oguz bana anlamayan gözlerle baktı hemen telefonu elime aldım ve melihi aradım... aradım.. aradım... açmadı yere çöktüm ve ağlamaya başladım...
Cunku suan yapacağım hicbirsey yoktu...
Gece 00.00 di oguz beni aldi evine götürdü mert ve ecrin de gitmişlerdi yol boyunca konuşmadık eve geldik ve "uyumak istiyorum.." dedim oguza oguzda "tamam sen geç yat geliyorum bende" kafamla onaylayip yukarı çıktım Ve yattım Melih bunu yapmismiydi gerçekten
Ama neden? Bunu aklım almıyor. Bunlari düşünürken oguz geldi ve yanıma yattı bana sarıldı ve uyudu bende çok geçmeden uykunun kollarına bıraktım kendimi..Saat sabah 09.38
Oğuz benden önce uyanmıştı telefona bakıyordu bende uyandım "günaydın" dedi oguz bende yüzümde buruk bir gülümseme ile "günaydın" diyebildim oguz bana sarıldı yine ve "bugün hastaneye gidelim mi?" Dedi bende "olur" dedim. "Ama önce kahvaltı yapicaz" kafamla onaylayip elimi yüzümü yıkamaya gittim yıkadım geldim oguz aşağıda birseyler hazırlıyordu aslında bugüne özel yapmıştı aslında hep ben hazırlandım. Sofrayı kurduk yedik kaldırdık..
Saat 13.30
"Hadi cikalim" dedi oguz tamam diyip yola koyulduk oguz arabaya gidiyordu "Oğuz bugün yürüyerek gidelim" oda "tamam" diyip elimi tuttu sahil kenarından gidiyorduk hep oturduğumuz yere geldik ve oturduk, oguz kolunu omzuma atti ve kendine çekti "hersey çok güzel olucak, asma o güzel yüzünü sevgilim"
"Ellimde değil, çok korkuyorum anneme birsey olucak diye.." dedim ve Oğuz bana sarıldı.. aradan Bi yarım saat geçti hastanenin kanısındaydik içeri girdik "sevgi hanım kaç numaralı odada?"Dedim dasmanlik 125. Odada olduğunu söyledi oguzla birlikte asansöre bindik 5. Kattaydi o yüzden baya çıktık geldik ve odaya girdik.
Tam o sırada doktor geldi "annenizin durumu gayet iyi diyemeyeceğim, geçici bir süreliğine hafıza kaybı yaşıyor, bu durumda her şeyi tekrar hatirlayana kadar hastanemizde kalacak.."
Peki diyebildim annemin yanına gittim ona sarıldım "anne..." dedim annem bana anlayaman gözlerle baktı..Doktora dönüp "ne kadar sürecek bu hafıza kaybı?"
Dedim "size tam birsey diyemem ama tahmin ettiğim süre 2 ay" tamam diyip çıktık.
"Bu süreçte benimle kalacaksın, olur mu?" Kabul etmekten başka çarem yoktu aslında ecrin vardi ama oda ailesi ile yasiyordu onlar zaten evde 5 kisilerdi bide ben gelip kalabalık etmiyim diye "tamam, sende kalicam"
Dedim ve markete girdik "birsey istiyormusun?" Diye sordu oguz "birsey istemiyorum, saol yinede" dedim ve Oğuz bir kaç şey aldi kasaya gectik ödedik ve yürüyerek eve gittik.. "çok yoruldum yaticam ben iyi geceler" Dedim ve yukarı çıktım Oğuz bana bu durumda bile katlanabiliyor olması beni az da olsa mutlu ediyordu.. yarım saat geçti..Oğuz geldi yanıma yattı uykudan gozlerimi açamıyordum "iyi geceler sevgilim..."dedi bense ona döndüm ve boynuna gömüldüm "iyi geceler herseyim..." dedim ve uyuduk...Saat 07.45 di..
Uyandım okul için hazırlanacaktim ki eşyalarımı almayı unutmuşum ve gerçekten hiç gidesim yoktu hemen o sıcacık yatağa geri döndüm ve uyudum uyandığımda oguz yanımda değil di "Oğuz?"Dedim ve aşağı indim oguz bana kahvaltı hazirliyordu arkasından gidip korkutcaktim ama kıyamadım ve yanına geldim "ellerine saglik ne yapıyorsun?" Dedim çok güzel kokuyordu "menemen yapiyorum" dedi. "Ooo kolay gelsin sana oguz usta" "eywallah prensesim" dedi ve ben salona geçtim.Telefonla ilgileniyordum sonra Bi bildirim geldi emirdendi emir çocukluk arkadaşım "selin nasılsın, hersey yolunda mı?" Dedi bende "evet hersey yolunda." Dedim "kiminle kalıyorsun?" Dedi "oğuzun yanında kalıyorum" dedim oda sadece mesajı beğenip çıktı. Bende çıktım. Mutfağa geçtim "hazir olmadı mı ya, çok aciktimm" dedim oguzda "hazır hazır hadi sen sofrayı kur bende menemeni tabağa koyim" dedi oguz menemeni gerçekten çok güzel yapiyordu
"Tamammm" dedim ve masayı hazırladım tam bittiğinde oguz geldi "menemenimiz hazirr" dedi. Bende "ellerine saglik hamarat sevgilim" diyip yanağından öptüm. Oda "teşekkür ederim canim" dedi yanağımdan öptü...Yemeğimizi yerken ecrin mesaj attı "asko mert ile size geliyoz"
"Oğuz ecrin ve mert bize geliyorlarmis" "gelsinler askim" dedi bende "tamam buyrun" dedim ve instagramdan çıktım..Aradan yarım saat geçti biz oguzla masayı topladık mert ve ecrin geldi kapıyı açtım ve ecrin bana sarıldı bende ecrine "çok özlemişim kizim seni" "bende senii " dedim ve salona gectik oturdular konuştuk baya aradan 3 saat geçti ve kapıya biri kıracak gibi Vuruyordu bakmak için ayağı kalktım oguzda peşimden geldi. Ve gelen...