Oguza günaydın mesajimi atıp kalktım, hazırlanıp çıktım. Yolda müzik dinliyordum speed uplar gerçekten çok hoşuma gidiyor şimdide kum-düşmanlarıma şarkısını dinliyordum okulun kapısına gelince müziği kapattım oğuzu görmedim o yüzden direk okula girdim dolabımdan Bi kaç eşya alarak sınıfa geçiyordum ki birden can koşarak yanıma geldi "ne oldu!" Dedim hızlıca cevap verdi "Oğuz kavga ediyor kos!" "Ne!" Dedim ve çantamı sınıfa koydum koşarak oğuzun yanına gittim Oğuz yoktu ama "e can Oğuz nerde?"
"Bilmem :)" ne yapmaya çalışıyor suan konferans salondundaydik birden can kapıyı kapatıp üzerime doğru yürümeye başladı "ne yapıyorsun aq siktir git gelme!"
Ve birden kapı hızlıca açıldı mert beni Oğuz canı alıp yumruklamaya başladı ben merte " mert bırak cocuk olcek!" Mert kafasını hayır anlamında salladı bende "of" Dedim ve oguza "Oğuz! Tamam yeter!" Oğuz merti bırakıp benim yanıma gelip aniden sarıldı bana bende onun bana sarilmasina karşılık verdim. Mert canı kaldırıp götürdü ve Oğuz birden bana "benimle çıkar mısın selin?" "Ne" Dedim "öyle işte cikasana benle ben seni seviyorum" evet Dedim ve boynuna atladım çok sevinmişti oda bana sim sıkı sarıldı "seni seviyorum.." dedi "bende seni" diyebildim. Çok mutluydum ama nerden bilebilirdim ki olacakları...
5 aydır sevgiliyiz Oğuzla gerçekten çok mutluyum
Bir gün babam bana İzmire taşıyacağız dedi ne kadar ısrar etsemde dinletemedim oguza nasıl söylerim diye düşünüyordum okula geldim ve oguzu gördüm "günaydın sevgilim" dedi yanağımdan öptü bende "günaydın Oğuz" Dedim gerçekten içim aciyordu nasıl söyleyeceğimi hala karar veremedim dersteydik telefonla oguza yazdım
Selin_qwll:Oğuz teneffüste önemli birsey konuşmak istiyorum.
Oğuz.kaan34:tamam güzelim konuşalım, sorun yok değil mi?
Selin_qwll:yani var gibi. Oğuz.kaan34:tamam konuşalım.
Gözlerim dolmuştu en arkada olduğum için kimse farkettmedi ecrin bana baktı ve "kanka noldu iyi misin?" Dedi gözümden bir yaş düştü "oguzdan ayrılıyorum." Neden der gibi baktı bana ecrin "bur sebebi var mı?" Dedi ecrin herseyi anlattım ecrine zil çaldı ve ecrin baktım oda onaylayarak ciktik Oğuz hemen sınıfın kapısına geldi "Oğuz..." "selin ne oldu-" gözlerimin kızarık olduğunu fark etti "niye ağladın sen?" Ne kadar kendimi anlatmaya çalışsamda başaramadım "Oğuz ben ayrılmak istiyorum.." Dedim. Oğuz bana dolu gözlerle baktı dayanamıyordum "neden?" Dedi hayatımın en kötü en zor anını yaşıyordum "öyle olması gerekiyor kendine iyi bak" Dedim ve sınıfa gittim ağlıyordum çünkü hala deli gibi seviyordum aradan.
1 yil geçti
İstanbula geri döndük okuluma geri döndüm yalnız ecrinin söylediğine göre Oğuz okuldan gitmemiş yani sınıfta kalmış çok korkuyordum onla karşı karşıya gelmekten..
Hazırlanıp evden çıktım
Ve ecrini gordum okadar çok özlemişim ki sim sıkı sarıldım arkadan beni izleyen oguzu gördüm perişan haldeydi mert beni gördü hemen yanıma geldi "hosgeldin selinn" dedi mert gerçekten kafa dengi birisiydi mertle sarıldık "hosbuldumm" dedim. Oğuz ayağa kalktı yanımıza geldi "hosgeldin selin" dedi "hosbuldum"dedim gözlerinin dolduğunu gördüm bana yalvaran gözlerle bakıyordu ecrin birsey anlatmamis anladığım kadarıyla cesaretimi toplayıp oğuzun yanına gittim. "Oğuz konuşalım mı?" Oda hemen bana baktı "ne konusucaz?"
"Senden sebepsiz yere ayrıldığımi zannediyorsun" dediğim anda Oğuz bana baktı "neden ayrıldın lan benden o zaman sebebi neydi anlat bende bileyim!"derin bir nefes çektim ve herseyi anlattım..
Oğuz bana baktı ve hemen sarıldı bende ona sarıldım omzumda ıslaklik hissediyordum Oğuz ağlıyordu hemen oguza döndüm ve "ağlama" Dedim Oğuz bana sarılarak "seni çok özledim be canem.." ben bu ayrı kaldığımız günleri telafi edecem ama sana bir sorum var beni affetin mi?