Biraz uzağımda oturan oguzu gördüm tam gidecekken yanıma geldi. "Niye bana haber vermeden çıktın?" Dedi
"Seni uyandırmak istemedim gelicektim zaten" dedim oguz bana yaklaştı ve yüzümde kalan göz yaşlarını eliyle sildi."Hadi eve soğuk hava zaten hastasın dahada üşüme" dedi.
Bende onu dinleyip mezarlıktan çıktık ve arabaya bindik yolda giderken "nerden öğrendin buraya geldiğimi?"Dedim oguza "ecrin söyledi ben onu aradım seni sormak için mezarlığa gitmiştir dedi dün öyle söylemişsin ona oda öyle diyince bende atladım geldim""Çok uykum var, kahvaltıyı yine sen hazirlicaksin" dedim ve güldüm "olur ben şikayet etmiyorum hazırlarım" dedi bende kafamı arkaya yaslayıp gozlerimi kapattım. Uyandığımda evdeydik gelmiştik ve ben aşağıdan mis gibi kokular alıyordum aşağıya indim "ooo neler yapıyorsunuz oguz bey" dedim ve bir tane salatalık aldim dogranmis "menemen yapıyorum" dedi "kolay gelsinn" dedim ve salona geçtim aradan Bi 5 dk sonra kapı çaldı kargo gelmişti "selin ozturk, siz misiniz?" Dedi "evet buyrun benim" dedim ve Bi kağıt uzattı bana "size bir kargo var şuraya imza atar mısınız" dedi ve bana bir kağıt verdim imza atıp kargoyu aldim "teşekkürler, iyi gunler" dedim ve kapıyı kapattım. Notun kimden geldiği belli değil di tam acicakken oguz geldi "kimmiş gelen" "kargo gelmiş içinde de not var kimden geldigide beriltilmemis" açtım ve okudum kalbimden vurulmuş gibi hissediyordum notta söyle yazıyordu
"Selam selin..
Ben sevgilinin en büyük düşmanı, kendisine de sorabilirsin. Her neyse sana seni uyarmak için bu notu yolladım. Selin oguz sana kimseyi öldürmediğini söylemişti sen nerden duydun dersen ben heryerdeyim tatlim:). Şimdi açık konusucam oguz bir kızı öldürdü hemde gözlerimin önünde o kızda benim aşık olduğum kadındı anlarsın ya intikam almak istiyorum dikkat et kendine canim:)"Tam anlamıyla beynimden vurulmuştum neye yanacağıma şaşırdım oğuzun bir katil olmasına mı bana yalan soylemesine mi "Oğuz bu ne?!" Dedim dolu gözlerle "neymiş o?" Dedi ve notu elimden aldı.
"Selin ben..." hemen evden çıktım Ve kendimi benim evime attim ve orda annemin tişörtünü sarılarak ağladım saatlerce ağladım akşam olmuştu başım dönüyordu telefonumu aradım ama almadigimi hatırladım.
Sonra kapıya vurma sesleri geldi ve kapıyı açtım gelen kişileri tanimiyordum "kime baktiniz?" Dedim sonra Bi cocuk "oğuzun ihanet etiği sevgilisine" dedi. "Ne istiyorsunuz" sonra diğer çocuk "intikam" dedi sırıtarak "ne intikammi ya" Bu intikam diyip beni bayiltilar ve evden çıkarıp farklı bir yere götürdüler uyandığımda depo gibi bir yerdeydim "neredeyim ben!?" Dedim ve o çocuk çıktı "merak etme bizim yanimizdasin ve endislenmenede gerek yok sana zarar vermicez amacım oguza acı çektirmek ama yanlış birsey yaparsa oraya karışamam" dedi "sana niye inanayim" dedim ve o güldü ve gitti.
Başım dönüyordu ve en son gözümün karardigini ve odaya birilerinin girdiğini gördüm uyandığımda hastanedeyim
"Ne işim var benim burda ya!"Dedim o çocuk gelerek "iyi misin?" Dedi "evet, ne zaman cikicam" dedim ve odaya hemşire girdi "selin hanım kan değerlerimiz hiç iyi gözükmüyor bizimle bir kaç gün kalacaksınız." Dedi "tamam" dedim ve hemşire çıktı.Aradan 1 gün geçti Saat 13.50..
Hastanedeydim sürekli serum yiyordum hemşire geldi serumu taktı ve tam kapıdan çıkarken biri geldi o çocuktur diye birsey yapmadım. "Niye 100 kere geliyorsun odaya adımını bilmediğim sahi-" dedim ve kapıya baktım gelen merti "selin nerelerdesin sen kizim ya" dedi ve yanıma gelip bana sarıldı bıraktıktan sonra kapıda duran oguzu gördüm suan içimden ona gel demek istiyirdum ama yapamadım hayata en çok güvendiğim kişi bana yalan söylemişti mert bana bakıp "bence onu dinlemelisin" dedi ve çıktı odaya Oğuz girdi.
"Selin ben özür dilerim" dedi ve bana sarıldı istemsizce ellerim ona sarıldı
"Tamam sorun yok, ama bana soylemeleydin oguz ben sana herkesten çok güveniyordum ama şimdi..sana nasıl tekrar guvenecegimi bilmiyorum" dedim. Oğuz bana baktı "ozur dilerim sana asla birdaha yalan soylemicem nolur affet.." dedi. Hani Bi durum arasında kalırsınız yiyeceğiniz şey hakkında bir sürü kötü şey duyarsınız da onu yemeye cesaret edemezsiniz suan o durumdayım tekrar güvenmeli miyim..?