6. Bölüm

169 5 2
                                    

Oğuz bana sarılarak uyuyordu, çok tatlıydı. Yanağından öptüm ve hemen uyandi "günaydın cane" dedi "günaydınn" dedim bende.

Kalktık ve toplandık oguz aşağı indi. Ödemeleri yapacağını söyledi bende tamam demiştim.

Ve oğuzun telefonuna bildirim geldi. Ve baktım çok yanlisti ama baktım mesajda "oğuzcum bana yaşattıklarını sevgiline yaşatmaya karar verdim:) sence nasıl bir karar?" Dona kalmıştım oguz odaya girdi ve "selin?, ne oldu?" Dedi bende birsey yok dedım "telefonunu unutmuşsun, aliyim dedim.." oda Bi bokluk sezmisti "versene telefonu" dedi "al" dedim.

"Mesajı silmeyi unuttum kahretsin" içimden söylüyordum tabii ki bunlari. Oğuz mesajı görmüş olucakki sinirlendi "KIM LAN BU SIKIK"
numara tanıdık değildi, aslında can olduğu her yerden belliydi

..."bundan sonra benimlesin selin." Ufak bir şoktan sonra "ne?" Dedim. Tamam oguz hep yanımda olsun istiyordumda bunu kastetmemiştim "tamda söylediğim gibi cani bulana kadar benimlesin."
"Son sene zaten okulun bitmesine az kaldı üniversiteye beraber gidicez orda bir duzen kurucaz tamam mı?"

Annemi bırakıp bir yere gitmek istemiyordum ama oğuzun beni birakmasinida istemiyordum kafam çok karışıktı "bilmiyorum oguz, biraz düşünmek istiyorum."

Oğuz "tamam, dusun" dedi ve eve gectik okul yoktu bugün ev gerçekten dün bıraktığımız gibi degildi her yer birbirine girmiş savaş çıkmış gibiydi "Hay amk" ben evin içine girmek için kapıya yaklaştım ve Oğuz beni tutup kendine çekti suan çok yakindik "gitme ilerde birileri olabilir." Dedi kafamla onaylayip geri çıktım

Oğuz merti aradi ve Bi kaç kisiyi daha getir dedi ecrin de gelicekti "napicaz?" Dedim "evi ariyicaz sen burda duracaksın"
Dedi "ya içerde biri varsa?"
"Yanımızda silah olucak" dedi gerçekten korkuyordum oguza birsey olmasından.
Mertler geldi ve yanında 5 kişi vardı ecrinde vardi. Hemen geldiler ve mert elindeki siyah çantadan birsuru silah cikardi bende bir köşede oturmuş onları izliyordum ve evin içinden sürekli sesler geliyordu oğuzun yanına 3 tane silah aldığını birtanesinide bana verdi "ne için bu?" Dedim oguz "eğer biz evdeyken biri gelip birsey yaparsa diye" dedi.

"Tamam" dedim, oguz gidecekken "Oğuz.. dikkatli ol.." dedim oda yanıma gelip bana sarıldı.. "dikkatli olucam merak etme sen" dedi ve gitti ecrinin yanına geçip oturdum, ecrin her zamanki gibi "kankaağ bana merti ayarlasanaaa" dedi "niye çok mu yakışıklı" dedim ve güldüm "evet kanka çok yakışıklı hele o yeşil gözleri sarhoş ediyor insani" dedi. "Wii senide kaybettik" dedim ve güldük atadan

2 saat gecmisti kimse ne giriyordu nede çıkıyordu gerçekten meraktan olucektim.

Aradan bu yarım saat sonra evden 2 el ateş sesi geldi hemen ayağa kalktık ve oğuzlara baktık kimse çıkmıyordu sonra mert yanında can ile evden çıktı kimse görmeden arabaya bindirdi sonra diğerleride bir kaç kişiyle çıktılar oguz hala çıkmadı ecrin "kanka şundaki yakışıklılığa bakk😍😍" dedi "olum oguz çıkmadı aq" elime silah alıp eve girdim.

Biraz bakındım ve oguzu gördüm "Oğuz napiyorsun?"dedim oguz birseyden şüphelenmiş gibi duruyordu "hiç öyle bakıyordum" dedi sonra yanıma geldi beraber çıktık.

Mertler geldi oguzla konuştu oguz yanıma geldi "bu gecede benle kalsana?" dedi "tamam da Bi sorun mu var?" Dedim çünkü oguz her an tetikteydi ve gerçekten birseyden o kadar  şüphelenmişti ki sürekli etrafa bakıyordu "yok, sorun yok, hadi gidelim" dedi.

Ecrinle vedalaşıp arabaya binip eve gectik. "yarin okul var" dedim oguzda "ben yarin gelmicem o yüzden bende kal dedim 7 saat boyunca seni goremicem ozlerim kizim" dedi bende utanmistim "yaa özler misinn" dedim.

"Tabi ozlerim kizim" dedi. Bazen gerçekten oguzu kaybetmekten korkuyorum eğer annem sürekli nasıl izin veriyor diye sorucaksaniz annem oguzu biliyor sevgili oldugumuzuda biliyor o yüzden izin veriyor.

"Yemek yiyelim mii?" Dedim "olur yapalim" dedi ve mutfağa gectik "ne yapsakki" dedim ve birden aklıma oğuzun tarhana çorbasına bayıldığı aklıma geldi "Bilmem kafana göre yapalım" dedi bende "ben çorba yapcam sende salata yap" dedim ama ne çorbası yapacağımı söylemedim.

E o görür sen yaparken derseniz mutfak amerikan ocak farklı yerde oğuzun yaptığı yer farklı yerde o yüzden beni görmüyor tarhanayi aldim ve pişirmeye başladım arkadan oğuzun "ah!" Sesini duydum "noldu!" Dedim ve hemen yanın geçtim elini kesmisti hemen peçete alıp parmağına sardim "içeriye geç ben hallederim" dedim oguzda kafasını salayip gecti salataya sadece domates eklemek kalmıştı hemen onu yapıp tabağa koydum ve çorbanın altını kapattım.

Sofrayı hazırlayıp "Oğuz gell" dedim ve geldi "oo benim güzel sevgilim neler yapmış böylee, ellerine saglik askim" dedi ve yanağımdan öptü.

"Afiyet olsun hadi basla" dedim ve yemek yemeye basladik sofrada hiç konuşmadı ilk soruyu ben sordum "bugün evin orda biraz supeli davraniyordun ne oldu?" Dedim ve "evin içinde bursuru kamera vardi" dedi. "E canlar takmistir" dedim. "Hayır onlar takmamış mert aldi ve baktı 3ay önce takılmış kim nasıl taktı hiçbir fikrim yok." dedi tedirgin olmuştu yani bencede tedirgin olmalıydı.

Saat geç olmuştu masayı toplayip yatacaktik oğuzun kitaplarını kulanacaktim çantamı buradaydı ama kitaplarımın yarısı yoktu "hadi yatalim" dedim oguzda "tamam" diyip geldi ve yattık.

Sabah alarmın sesiyle uyandım şu lanet şey ses çıkarıp duruyordu ve çok sinir birseydi sonra üzerimde olan oğuzun kollarını çekip alarmı kapattım ve hazırlandım.

Aşağıya birseyler atıştırmaya indim ve kendime bir tost ve kahve yapıp yemeye başladım ve telefonda geziniyorum.

Oğuz uyanmış yanıma geldi "günaydın cane" dedi. "Gunoo" dedim bende "sen gelmicen mi okula?" Oğuz "yok gelmicem isim var. "Tamam, sen bilirsin" tam çıkacakken "ben bırakırım seni" dedi oguz ve arabaya binip okula gittik. Arabadan inerken kolumu tuttu "iyi dersler sevgilim" dedi ve yanağımdan öptü "saol askim" dedim bende.

Okula girdim mert yanıma gelip "Yenge bugün yanından ayrilmicakmisim" "niyeymis o?" "Oğuz söyledi yenge tek bırakma dedi" tamam diyip sınıfa çıktım

Ders işlendi, araya girdik 40 dk aramız vardi ve bu vakiti ecrine geçirmeyi çok seviyordum.
Mert yanıma gelip "Yenge bana ecrini ayarlasanaa" "efendim?!?" "Ama Yenge nolurr" "iyi tamam konuşurum" "yes be yengem benim" diyip mert bana sarıldı tam o siradada oguz geldi. Ins     yanlış anlamaz.

"Noluyo burda?" "Mertle kız ayarlıyordum tam buldum oda teşekkür amaçlı sarıldı tam o sırada da sen geldin" "Hee, kimmiş bakım yengem"  "ecrin" "He tamam, selin sen benle gelsene bi" "tamam geliyom" "şimdi sana çok önemli birsey soylicem ama kimsenin bunu öğrenmesini istemiyorum tamam?" "Tamam söyle?"


Okuldaki zorba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin