Брідж достатньо проґавила за ці два дні.

88 7 3
                                    

Зібрала портфель і зачинивши будинок вирушила гуляти по Джасперу.
Трохи згодом дівчина пішла за місто, щоб відволіктися від всього і просто насолодитися чудовим днем°

☆Pov: Сефанія☆
Я блукала невідомими мені просторами. Як тихо і естетично довкола, аж не віриться, що це не сон. Випадково я вийшла до неймовірного озера, поряд з лісом.

Тому, мені закортіло намалювати цю красу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Тому, мені закортіло намалювати цю красу. Сидячи під деревами вже 30 хвилин я ''накидала'' ескіз. Не скажу, що я професіональний художник, але малювати мені дуже подобається, та й виходить досить гарно. Ще через 2 години в мене був готовий малюнок.
Я вирішила повернутися в місто і пообідати десь. От я вже заходжу в ''Drive in knockout'' і бачу Джексона.

Стеф: привіт)

Дж: вітаю в Drive in knockout. Чого бажаєте?

Стеф: хахах, ти ще не втомився це повторювати?

Дж: можливо, трохи, але ж це моя робота.

Стеф: що ж...тоді я бажаю картоплю фрі, апельсиновий сік і смачний гамбургер без цибулі)

Дж: 2 хвилини і все готово.

°Я сиділа і смакувала картоплю, слухаючи останні новини від Дарбі. Він розповів, що місіс Джун заборонила йому кататися на байку. І мені було дуже шкода його. Він іноді відходив щоб прийняти замовлення, але потім, ми продовжували діалог. На годиннику 17:30, нічого собі спілкувались... я вже повернулася додому, і сіла за домашнє завдання. Потім повечеряла і пішла попрацювати в майстерні.
Досить довго возилася з реактивними чобітками, та через втому пістя сьогоднішньої прогулянки пішла в душ і лягла спати.

☆Кінець pov: Стефанія☆

Ранок 10:56
Стефані прокинулась виконала всі рвнкові процедури, вдяглася:

Ранок 10:56Стефані прокинулась виконала всі рвнкові процедури, вдяглася:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Автоботи (Прайм)Where stories live. Discover now