ти здуріла?!

115 9 0
                                    

Стеф: що?

Сім: *пошепки* тихіше, це кони.

Стеф: *пошепки* повертаємось.

Сім: *пошепки* ні. Чекай тут.

Стеф: *пошепки* що ти робиш? Їх багато!

°діччина намагалася спинити товариша, але Сімон вже не чув її слів, і підкравшись почав гамселити ворогів.
Стефанія з шоком спостерігала за битвою, яка тривала хвилин 5.
Коли всіх було знешкоджено, автобот взяв вже наповнений енергоном контейнер і підійшов до своєї маленької подруги.

Стеф: 👀 здуріти можна...

Сім: Їдьмо, поки підмога не прибула.

Як тільки наші герої вийшли з шахти і збирались їхати, їх почали обстрілювати кони.

Стеф: ааа!

Сімон швидко згрупувався і залишив людину з контейнером за найближчим каменем, а сам відстрілювався від нападників.

Протистояння тривало довше цього разу, адже конів було набагато більше, і через це Сімона добряче так поранили.
Стефанія, яка спостерігала за всими подіями побачла безвихідь друга і опанувавши себе швидко залізла на камінь, аби привернути увагу на себе і виграти трохи часу для фіолетового°

Стеф: АГОВ ДУРНІ!

°всі як один повернулися на невідомий голос і хтось із їхньої шайки вистелив у дівчину, але та майстерно зістрибнула з каменя і ухилялася від наступних пострілів.
Завдяки її пластичності та досконалою фізичною підготовкою, колишня гімнастка оминала кожен постріл.

Але шоу продовжувалося не довго, адже Сімон швидко зреагував і вбивши кількох вехіконів перетворився у байк

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Але шоу продовжувалося не довго, адже Сімон швидко зреагував і вбивши кількох вехіконів перетворився у байк. Він на максимальній швидкості під'їхав до Брідж і підхопивши контейнер разом із Стефані чкурнули геть.
На щастя їм вдалось відірватись°

Стеф: *полегшено зітхнула* хух~      ти дуже вчасно.

Сім: ти здуріла?! Тебе могли вбити!
*прокричав обурений голос у шоломі*

Автоботи (Прайм)Where stories live. Discover now