нема за що, малий)

76 7 0
                                    

°Через 3 дні.

*звичайно, після того інциденту, все повернулося в своє русло*

П'ятниця.

Стефанія прокинулася, виконала ранкові процедури і вже готова їхати до школи.

Одяглася в чорну водолазку, чорні джинси і такого ж кольору кросівки.

Одяглася в чорну водолазку, чорні джинси і такого ж кольору кросівки

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

У школі нічого цікавого не відбувалося...., хоча тепер, наш "король школи" гнівно дивиться на дівчину, але нічого не робить, що дуже добре.

****

☆Pov: Стефанія☆

На базі автоботів, ми з друзями пішли бродити величезними коридорами, просто тому, що нам було нудно.
Поки наші інопланетні захисники, вирушили за артефактом.

Найдивніше те, що в базі Аякона не було його координат....Та, хто зна, скільки ще артефактів може бути на Землі.

*В цей час у головному залі.
Відкривається земле-міст, з якого вийшли автоботи.
Оптимус передає знахідку медику, а сам вирушає працювати, до сусіднього комп'ютера.
Інші просто ходили по залу, а дехто розмовляв*

Я з Міко, Рафом і Джеком, гуляли гіганськими коридорами бази і спілкувалися про все на світі. Ми сміялися, сперичалися, а також літали.
Саме так, літали. Я одягла свої чобітки,

тому енергічна Японка не втрачаючи шанс, вмовила мене "провести експеримент" чи зможу я злетіти разом з нею

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

тому енергічна Японка не втрачаючи шанс, вмовила мене "провести експеримент" чи зможу я злетіти разом з нею. І от, дослід був успішним. Кожного з друзів, я покатала тримаючи їх за руки.

Автоботи (Прайм)Where stories live. Discover now