ого.... А ми точно на Землі?

89 7 0
                                    

°Наступного дня, вже на базі автоботів.
Весь час після уроків Стефанія з Рафом допомагали Хриповику із земле-мостом, але розігнати його не вийшло. Тому вирішили діяти за іншим планом. Чекати, доки десептикони закінчать побудову космо-мосту і захопити його щоб відправити Дарбі на Кібертрон.

****

Стеф: база до Арсі. Спостерігаю 6 автоботських життєвих сигналів. Оптимус з вами?

Ар: і Джек.

Міко: так!

Стеф: ура!

*Стефанія відкрила портал і побігла зустрічати своїх інопланетних друзів*

Джун: Джеку! *побігла обіймати, а тим часом до кожного з дітей підійшли їх опікуни*

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


Джун: Джеку! *побігла обіймати, а тим часом до кожного з дітей підійшли їх опікуни*

Сімон посміхаючись протягнув маніпулятор напарниці і та без коливань перейшла на його долоню. Він погладив дівчину по голові пальцем, а вона у відповідь просто обійняла його кінцівку.

Раф: Оптимус?

Оп: привіт Рафаелю)

Міко: здоровань нас пам'ятає, юху!

****

Раф: ти ж полагодиш Бі, так?

Хрип: Джмелику добряче дісталося. Схоже згоріла його Т-шестірня.

Міко: а це що за штука?

Сім: орган, завдяки якому ми трансформуємось.

Хрип: *дивиться на сканер* свята всеіскро! Її немає!

Стеф: але.. нащо десептиконам його шестірня, якщо вони теж трансформуються?

Раф: якщо це не вони, тоді хто?

Ар: мехи...

Оп: Бамблбі, ми зробимо все можливе щоб повернути твою втрачену частину.

Міко: або Хриповик зі Стефанією забацають нову, так?

Хрип: Міко, це складний біо-механізм! Ти думаєш чому я досі не замінив голосовий модуль Джмелика?

Автоботи (Прайм)Where stories live. Discover now