ти вчасно, як завжди

98 6 2
                                    

Ранок. 10:03

Стефанія виконала всі ранкові справи і одягнувши халат спустилася на перший поверх. Вона попрямувала на кухню і діставши потрібні продукти з холодильника почала готувати сніданок. Дівчина збиралася готувати звичайні сирники і через кілька хвилин на весь будинок лунав солодкий запах ваніліну. Через цей запах за кілька хвилин на кухню увійшов хлопець.

Дас: доброго ранку, принцесо.

Стеф: доброго. Будеш снідати?

Дас: а як же. На весь будинок такий смачний запах)

Стеф: тоді сідай.

Міллер мовчки сів і в очікуванні спостерігав за сестрою, яка поливала сирники медом і додавала ягоди. Дівчина поставила дві тарілки на стіл, а потім дві чашки. Одну із кавою, а іншу із чаєм. Русоволоса сіла напроти брата і почала їсти.

Стеф: ну як?

Дас: смачніше й бути не може.

Стефані просто всміхнулася і продовжила трапезу іноді цікавлячись справами Дастіна на сьогодні.

Дас:...а ти що робитимеш?

Стеф: хочу провести час із Сімоном)

Дас:.. я сподівався, що мені це наснилось.

Стеф: хах~ ні, брате, все реально)

****

Дівчина піднялася у свою кімнату і одяглася у джинсові штани карго, білий топ з довгими рукавами і чорно-білі джордони. На шиї одягнений золотий медальйон, а на руці незвичайний годинник. Вона взяла свою невеличку чорну сумку і склала туди все необхідне для прогулянки.


Автоботи (Прайм)Where stories live. Discover now