ого-го! ти кидаєш мені виклик?)

94 7 1
                                    

Стеф: і мені) Слухай, не підскажеш якесь кафе? Я буквально вчора переїхала, тому нічого тут не знаю.

Дж: поїхали зі мною, я якраз зібрався перекусити.

Стеф: о, супер)

*Стефані зі своїм новим другом приїхали на місце, і припаркуючи мотоцикли зайшли у кафе. Замовили картоплю фрі, нагітси та сік. Поки чекали своє замовлення завели розмову*

Дж: то, чому ти переїхала у Джаспер ''сіті''?

Стеф: вирішила, що хочу жити сама у маленькому місті. В Нью-Йорку звичайно гарно, але ця постійна метушня, не для мене.

Дж: *здивовано* і батьки тебе відпустили?

Стеф: мої батьки загинули в автокатастрофі коли мені було 14.

◇(день аварії)◇
Батьки Стефані їхали ходому, після роботи. Нічого не передвіщувало біди, як раптом, на перехресті, в машину на великій швидкості врізався тягач. Почала лунати сирена поліції, а згодом швидкої. Як виявилося у величезної машини заклинило гальма. Батьки загинули по дорозі до лікарні.

Дж: пробач...співчуваю тобі.

Стеф: дякую...

Дж: ти жила у родичів?

Стеф: так, мене забрала тітка. І от, вона придбала мені будинок і я переїхала.

Дж: зрозуміло. Я взагалі живу з мамою, ми завжди були у двох, а мого батька я навіть не знаю.

Стеф: ого...

Оф: ваше замовлення)

Стеф і Джек одночасно: дякую.

Дж: давай змінимо тему. У тебе незвичайне ім'я, я ніколи не чув такого, звідки ти?

Стеф: я з України)

Дж: ого, маєш хобі?

Стеф: я винахідниця, люблю створювати щось незвичайне. А ти?)

Дж: рятую світ з друзями)

Стеф: *здивовано* від чого?

Дж: *зрозумів, що сказав зайве*

Стеф: Дарбі! *кликала хлопця вже третій раз*

Дж: *перелякано* що?

Стеф: ти чого застиг?

Дж: задумався...

Стеф: яяясно, то від чого рятуєте?

Дж: від нудьги)

Стеф: хаха~ зрозуміло. До речі, ти зможеш врятувати мене від нудьги, якщо покажеш де можна поганяти)

Автоботи (Прайм)Where stories live. Discover now