☆Pov: Сефанія☆
Оп: нам треба розділитись.
Хрип: Оптимус, але ж ворог і так має кількісну перевагу.
Оп: за нинішніх обставин головне швидкість. І ми не можемо собі дозволити, програти ці перегони.
Хрип: оце так поворот. Схоже десептикони відводять корабель від Мангеттена.
Оп: скоріше за все, Мегатрон вирушив до другого місця, залишивши тут групу, для підземних пошуків.
Ар: і не підірвав будинки?
Стеф: вони скористалися метро. Під містом ціла мережа.
Оп: оскільки прямої загрози для людства немає, необхідно діяти під прикриттям. Сімон , Арсі і Джмелик, ви краще за всіх виконуєте завдання в таких густо населених районах.
Стеф: Оптимусе, в Нью-Йорку більше 8-ми мільйонів жителів. Шанси, що хоч одного з них помітять дуже високі. Навіть під землею.
Ар: до чого ти хилиш?
Стеф: кожному потрібен представник. Людина, яка зможе втрутитись, якщо їх розкриють.
Міко: я бувала в метро, бо виросла у великому місті.
Оп: досвід агента Фаулера, робить його найкращим кандидатом.
Хрип: якби тільки він прийшов до тями, після походу на корабель десептиконів.
Міко: який ми пережили без ушкоджень)
Оп:....гаразд, Міко, Стефанія і Джек поїдуть із вами. Хриповику, запускай земле-міст.
°Автоботи трансформувались і я сівши на свій мотоцикл, одягла шолом і заїхала в портал разом із друзями.
Секунда і ось він Нью-Йорк.Дж: ого...
Міко: авжеж. Це тобі не Кібертрон.
Стеф: знайома вулиця. За мною, є ідея.
Нам довелося проїхати 15 хвилин по вулицях міста. Ми прибули на місце підземного будівництва.
****
Вже в підземеллі прямували на сигнал. Сімон йшов по переду, а я одразу за ним.Стеф: нам ще довго?
Сім: одна річ нанести координати на карту, а інша знайти іх у цьому лабіринті.
Ар: чекайте...здається, там щось свердлять.
Міко: звук звідти *побігла по коридору*
Стеф і Джек: Міко! *побігли за дівчинкою*
ВИ ЧИТАЄТЕ
Автоботи (Прайм)
Viễn tưởngКосмос, таке цікаве і загадкове місце, таке красиве і нескінченне... Нам невідомо що знаходиться там у чорній безодні вкритій різноманітними блискітками, що ми називаємо "зорі" Чи існує життя на інших планетах? Чи зможемо ми розуміни інших створінь...