ЦЕ.МІЙ.МОТОЦИКЛ

100 6 2
                                    

°Ранок. Стеф прокинулась, сходила в душ і вдягла чорну оверсайз футболку і сині джинси. Дівчина спустилася і прийшла в гараж.

Стеф: доброго ранку)

Сім: і тобі, мала)

Стеф: треба поїхати до магазину за їжею.

Сім: леді бажає їхати на автомобілі чи байку?)

Стеф: хахах, краще авто.

*Сім перетворився і пристебнув дівчину*

Вони з'їздили до магазину, Стефані сиділа на диванчику поряд з фіолетовим і снідала, а Сімон в цей час перевіряв прилад пошуку енергону

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Вони з'їздили до магазину, Стефані сиділа на диванчику поряд з фіолетовим і снідала, а Сімон в цей час перевіряв прилад пошуку енергону. Через годину почувся дзвінок в двері.

*Бот замаскувався, а Стеф пішла відчиняти*

Нез: добрий день, Ви Стефанія Брідж?

Стеф: так це я.

Нез: ми привезли Ваші речі. Покажіть де вигружати. І розпишіться ось тут.

Брідж допомогли вигрузити валізи і дівчина пішла розкладати речі по місцях. За 3 години вона впоралась із завданням.

Вона знову допомагала шукати інформацію про автоботів, та трохи згодом продовжила роботу над реактивними чобітками. Так і просиділи до вечора.

****
На наступний день, Стеф прокинулась і була рішуче налаштована знайти собі друзів у новій школі. Поїла і вдягла чорну водолазку із чорними джинсами.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Автоботи (Прайм)Where stories live. Discover now