☆Pov: Стефанія☆Хриповик пішов 5 хвилин назад. А я досі сиділа над домашкою. Раптом позаду мене почувся дивний звук..активації? Я повернулася на джерело звуку і побачила свого напарника, який намагався відійти від офлайну.
Стеф: Сім? Ти як?
Відповіді не послідувало..
Стеф: Сім агов! Що ти робиш?!
Фіолетовий, наче загіпнотизований почав вводити якісь координати і ввімкнув земле-міст.
Хрип: що ти зробила?!
Стеф: нічого я не робила!
Хрип: він же був вимкнений!
Стеф: я знаю!
Хрип: *дивиться на координати* це мсіце, де ми билися з безсмертними воїнами Мегатрона.
Стеф: може покликати Оптимуса?
Хрип: в нього зараз важливіша місія. Треба розраховувати тільки на себе.
Медик вже відкрив портал, і збирався йти за автоботом, але звідти з'явився Сімон.
Хрип: Сімоне, де це ти був? І що.. темний енергон?!
Кібертронець замахнувшись, сильно вдарив оранжевого бота і той відлетів на велику відстань.
Стеф: СІМ! ЩО ТИ НАКОЇВ?!
Мій напарник почав йти до мене, а я відходила назад. Ні, я не боялася свого друга, я боялася того, хто зараз ним керує. Та все ж Сімон, доволі грубо схопив мене.
Стеф: в..відпусти.
Він залишив мене у вентиляції, з якої я ніяк не могла злізти, адже стрибати до підлоги занадто високо.
Стеф: ні! Сімон, будь ласка!
Кричала я, але жодної реакції не було, він не почув мене і зник у порталі.
Стеф: Хриповику! Ти цілий?
Хрип: я в нормі. Головне, що з твоїм напарником? Напевно після проникнення в розум Мегатрона, він почав мислити як десептикон.
Медик підставив свої маніпулятори, щоб допомогти злізти, і я стрибнула на його долоні.
Стеф: але ж він не кон. Може він підхопив спогади Мегатрона?
Хрип: хм.....*осяяло* о, ні...
Стеф: *схвильовано* так, мені не подобається твоє ''о, ні''
Хрип: яким дурним я був. Психокортикальне з'єднання працює в обох напрямках! Коли до Сімона повернулася його свідомість, Мегатрон прослизнув туди.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Автоботи (Прайм)
FantasíaКосмос, таке цікаве і загадкове місце, таке красиве і нескінченне... Нам невідомо що знаходиться там у чорній безодні вкритій різноманітними блискітками, що ми називаємо "зорі" Чи існує життя на інших планетах? Чи зможемо ми розуміни інших створінь...