Стеф: це все пояснює.
1 і 2: то вона твоя напарниця?!
Друзі перезирнулися і одночасно відповіли..
Стеф і Сім: саме так)
Незнайомі автоботи підскочили до платформи на якій стояла людина і захоплено роздивлялися її знову. Червоний повернувся до фіолетового і промовив..
3: è così bella [вона така красива]
Сім: я знаю)
Стеф: grazie. Sei anche bello) [дякую. Ти теж красень]
3: grazi...Che cosa? Conosci l'italiano? [Дяку...Що? Ти знаєш італійську?]
Стеф: Sì. Ne ho una buona padronanza. [Так. Я чудово нею володію]
3: вражаюче..
Стеф: отже, давайте познайомимось. Мене звати..
Не встигла дівчина представитись, як троє вже закінчили речення за неї.
1,2,3: Стефанія)
Стеф: звідки ви..?
2: твій напарник часто згадував тебе)
Дівчина поставила руки у боки і перевела погляд на брата.
Стеф: он як)
Сімон просто знизив плечима, невинно посміхаючись. Тим часом срібний кібертронець підійшов впритул до платформи на якій стояла дівчина. Він трохи нахилившись вказав на себе маніпулятором і буквально промуркотів..
1: час нам представитись)
Міледі, мене звуть Джаз~ Перший лейтенант Оптимуса Прайма і відтепер, найпалкіший Ваш фанат~Джаз сховав свій візор і грайливо підморгнувши, протягнув маніпулятор із надією дивлячись на органіку. Дівчина посміхнулася і взялася за його вказівний палець. Радість інопланетянина треба було бачити. Його оптика загорілася яскравіше, а на обличчі з'явилася широчезна щаслива посмішка.
Він обережно стиснув її маленьку ручку і перевернувши, ніжно поцілував ЇЇ тильну сторону. Стефані трохи розгубилася, а її очі стали розміром з тарілки. Вона такого повороту точно не чекала. Інші боти у цей час ревниво пилили лейтенанта поглядом. Справа у тому, що троє з присутніх, були приблизно одного зросту, а от Джаз був нижчим за них на голову чи навіть півтори. Срібний відсторонився і його обличчя зараз знаходилось на відстані витягнутої руки Брідж. Він не відпускаючи її кінцівки подивився прямісінько у її здивовані очі.Джаз: я не сильний в астрономії, але твої очі просто галактика~)
Сім: ой, припини її кадрити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Автоботи (Прайм)
FantasyКосмос, таке цікаве і загадкове місце, таке красиве і нескінченне... Нам невідомо що знаходиться там у чорній безодні вкритій різноманітними блискітками, що ми називаємо "зорі" Чи існує життя на інших планетах? Чи зможемо ми розуміни інших створінь...