Rengeteg dolgot meséltem neki, amikor még az édesapámmal laktunk, amikor anyám lelépett velünk, az ottani életünk és mindent. Megkapta az egész történetem. Dominik hol döbbenettel, hol elkeseredéssel, szánalommal, sajnálattal vegyes érzelmekkel az arcán hallgatta. Már besötétedett kint és egy bort elfogyasztva én a sztorim végére értem. Ma alig ettem, annyira izgultam, így eléggé megéreztem azt a 2 pohárt is amit ittunk.- Szóval én arra keltem, hogy bejött a szobánkba, anyám annyira ki volt, hogy ő alkalmatlan lett volna bármire is. Így felrángatott és szinte egyből lehúzta a pizsama nadrágom. Rettenetesen megijedtem és nem tudtam mi fog történni. Aztán mondta, hogy ne ijedjek meg ő nem akar szexelni mert az nem okoz akkora örömet neki. Lefogta a lábam majd vele együtt a kezem és puszilgatni akarta a combom..
- Oké elég - horkant fel Dominik és felkelt a székről, amin eddig ült.
- Ne folytasd, mert most meg tudnék ölni valakit aki csak arra gondol, hogy milyen lesz vagy volt hozzád érni. De 13 éves voltál! - emelte fel a véget a mondatnak - Ki az a beteg fasz, aki ilyenre képes?!.
- Ennél több soha nem történt, ami erőszakoskodás lett volna. Ott nem bántottak minket. Ezt ha jól tudom utánna el is takarítottak onnan mert nem láttuk többet.
- De ott az öcsém, rá ugrott és mindent elkövetett, hogy segítsen nekem. Emiatt nagyon hálás vagyok neki és nem tehetem, hogy nem segítem. - sóhajtottam, hisz ekkor már mindent tudott Dominik Marcosról is. Hogy vannak zűrös dolgai, és van, hogy belecsúszik a piába, drogba, vagy tartozást halmoz fel.
- Elmondani sem tudom mennyire köszönöm, hogy ezt elmondtad nekem és ígérem bárhogy is lesz megőrzöm a titkod és bármikor bármiben számíthatsz rám. - kerülte meg a pultot amin eddig támaszkodott és hozzám sétált. Én a bár széken ülve bújtam a mellkasába és hagytam hogy magához öleljen. Puszit nyomott a hajamba és keserűen fújta ki a levegőt, annyira közel volt, hogy a fülem mellett éreztem a szivdobbanását.
- De ez a múlt és lezártam, nehéz volt, de túlléptem, ennyi. Nem akarok többé erre gondolni, sem beszélni róla, vagy foglalkozni vele. - mosolyogtam az előttem álló fiúra.
- Nekem lenne ötletem mivel foglalkozhatnánk inkább, mert nagyon, nagyon hiányoztál és férfi ennyire még nem kívánt nőt, mint most én téged. - nyúlt az állam alá.
- Magamnak már nem olyan ha csinálom, amióta veled vagyok. - suttogta az ajkaimba. Kimértségétől és a gondolattól, hogy Dominik mit és hogyan akar csinálni is összerándult a gyomrom és öntött el a forróság. Már attól nedves tudtam lenni, ha csak kiejtett egy erotikus szót a formás száján. Ezzel a pár mondattal el tudta feledtetni velem amiről eddig beszéltünk és semmi más nem érdekelt már, csak hogy újra az övé lehessek.
- Ooh, szóval veled vagyok? - kérdeztem, mialatt a pólója alá vezettem a kezem és a hasfalán végigsimító ujjaimnak köszönhetően ugrott meg a focista. Éreztem, ahogy libabőrös lesz az érintésemtől.
- Igen. Ha nem is hiszed el, ez minden amire vágyom. - hajolt közel.
- Legyen. - leheltem, hogy az ajkait a magaménak tudhassam végre. Dominik erőszakosan tört utat a nyelvével és néha óvatosan harapva birtokolta az ajkaim. Egy mozdulattal bújt át a pólója nyakán és dobta félre a felsőt. Igyekeztem követni őt a hálóba, ahol már csak a melltartóm és a nadrágom volt rajtam. Pillanatok alatt segített ki ebből is, mialatt végigcsókolta a hasam és minden porcikám.
- Annyira hiányoztál es annyira kívántalak, hogy azt hittem belepusztulok, hogy nem lehetek veled. - nyelt egy hatalmasat ahogy a tenyerem a melegítőjén keresztül a férfiasságára simult.
YOU ARE READING
Mindennek ára van - Szoboszlai Dominik ff.
Fanfiction- Dominik! Minden alkalommal megszakad a szívem amikor mással kell lennem. Minden egyes mással töltött percben csak rád gondolok, csak az ad erőt, hogy ha ennek vége megint találkozunk. Képtelen vagyok mással foglalkozni és undorodom tőlük, hogy ne...