Dominik- Köszönöm az estét - húztam végig a kormányon a tenyerem.
- Jól éreztem magam veled - bólintott - köszönöm én is, minden jót Dominik. - emelte át hosszú combjait, melyek most is a farkamba tudták zúdítani minden gondolatom.
Valószínűleg nem látom többet. Nincs szükségem rá. Jó volt ezt újdonságként kipróbálni, de egy bundesliga játékosként megy ez azért jobban is nekem, mint egy escort lánytól várni a kielégülést és számítani a lelki segítségnyújtására. Valószínűleg több tucat lány jelentkezne erre a helyre. Fájdalmas érzés száguldott végig a mellkasomon, amikor realizálódott bennem, hogy ez a lány, többé nem lesz az életem része.
- Szia - mondtam olyan halkan, amit már meg sem hallhatott. Percek alatt tűnt el a bejáratnál és a lépcsőház fénybe burkolózott, ahogy a lift elindult a lakása felé a legfelső szintre.
Hetek teltek el és végre tényleg a legjobb formámban voltam. Kicsattantam. Izmosabb lettem a plusz edzések során, ami elég látványosra sikeredett, már nem löktek annyira könnyen arrébb mint korábban. Rengeteget gyakoroltam, edzettem és tartottam a csapat dietetikusa által rám szabott étrendet. Jó pár meccsen túl voltunk, amiket sikerrel lehoztam és jelen pillanatban nem vágytam másra, mint egy forró fürdőre és egy jó szexre. Na igen. A szex. A Laura utáni találkozó óta továbbra sem találkoztam senkivel aki lekötötte volna a figyelmem fel óránál tovább, vagy említésre méltónak mondhatnám. Egyszerűen képtelen voltam bármire is értékelni őket, untattak és semmitmondóak voltak. Mondjuk ez csak 4 lány volt akiket beajánlott valamelyik csapattársam, de nagy unszolások árán mondtam csak igent egy rövid találkozóra. Rettenetesen a kedvembe akartak járni. Érdeklődőek voltak, szinte már fullasztóan tudtak az emberre tapadni és percenként valami képért, videóért könyörögni, amikre egy egybehangzó nem volt a válaszom minden alkalommal. Kis százalékban engedtem betekintést a magánéletembe, ami nem a focival kapcsolatos és annak olyannak kell lennie, hogy azt tudjam mondani rá, "igen ezt én is akarom" és büszkén tudjam vállalni. Jelenleg nem volt szó ilyenről és ilyen személyről.
Becsatlakoztam egy beszélgetésbe, amibe most igaz annyira nem tudtam mivel belemélyülni, hiszen tök más dolgok foglalkoztattak.
- Manapság már mindegy, hogy meleg vagy vagy transznemű akivel vagy, vagy kurva vagy bármi is - forgatta ki a játékostársam az előtte szólót.
- Hát kurvával együtt lenni azért.. nem tudom - gondolkozott el André, eközben elfoglalta mellettem az ülést a buszon.
- Na mi van azzal a tudod escorttal akit Haaland dobott át neked. Témába vág, szóval kivele!- lökött meg.
- Mire gondolsz? - forgattam meg a szemeim.
- Szobo ne faszoskodj már akarjuk hallani a részleteket! - kiáltott fel, hogy még pár ember biztos ránk figyeljen.
- De jó, hogy ez az eszedbe jutott - temettem az arcom a tenyerembe.
- Olyan gáz?? - rettent meg megnyúlt arccal.
- Nem, nem, nem, dehogy is - kaptam fel a fejem és az arcukat elnézve tényleg így hangzott, mint akit az életem árán is keservesen akarok megvédeni - Jó volt! - fejeztem be.
- Nagyon sokat nem árulok el azzal, ha azt mondom mindent tud amire egy kiéhezett focistának szüksége van! - zártam le a beszélgetést egy ördögi mosollyal az arcomon. Ezzel a mondatommal pedig szerencsére újabb témát tudtam nekik adni, hogy amíg megérkezünk elcsámcsogjanak rajta és ne basztassanak tovább, mert most nem voltam vevő erre.
ESTÁS LEYENDO
Mindennek ára van - Szoboszlai Dominik ff.
Fanfic- Dominik! Minden alkalommal megszakad a szívem amikor mással kell lennem. Minden egyes mással töltött percben csak rád gondolok, csak az ad erőt, hogy ha ennek vége megint találkozunk. Képtelen vagyok mással foglalkozni és undorodom tőlük, hogy ne...