Minden jó pillanat rosszra tud fordulni..

658 24 2
                                    

Elvehette volna a kedvem a kinti idő, hiszen tél révén még este 5 is alig van, de már be volt sötétedve. Most azonban semmire nem cseréltem volna el ezt. Az ölemben fekvő lány, olyan megnyugvással töltött el, hogy már bármi lehetett én boldog voltam. És a megevett kínai amit rendeltünk, csak tetézni tudta ezt a hangulatot. Remélni tudtam, hogy ez sosem múlik el..

Néhány óra múlva még mindig a kanapén hevertünk, de már mindketten letusoltunk, Elena hajat mosott, amit vagy 20 percig szárítgatott, amíg jó nem lett. Ez valamiféle rituálé szerintem a nőknél, mert minden alkalom így néz ki nála. Elindítottunk egy filmet és a haja simogatásából, a kezem egy kicsit elkalandozva a vékony szatén anyagú ruha alatt találta magát. Halkan sóhajtva emelkedett felém én pedig felcsigázva vártam mi a terve.

- Mire készülsz? - leheltem az ajkaiba, amit nem engedett megcsókolni.

- Megleplek. - térdelt elém egyik kezével a férfiasságom, másikkal a combom simogatva. Egy mozdulat volt letolnom a szürke bővebb melegítőt, ami alá most nem volt hangulatom boxert venni, így elég hamar szembetalálhatta magát az ismét szolgálatra kész farkammal.

- Húha .. - nyögte helyezkedve a lábaim között.

- Ha nem ismernélek, azt mondanám szexmániás vagy - hajolt egy apró csókért - de imádom ezt csinálni neked. - mosolygott mohón, amitől én teljesen elképedtem és eluralkodott rajtam, hogy újra az enyém lehessen, ma már másodjára.

- Az már miattad lehet. - viszonoztam behunyt szemekkel mert ő ezalatt sem hagyta abba a kényeztetést.

Eszméletlen szexi volt, ahogy felmérve a szó szerint előtte álló helyzetet beharapta az alsó ajkát. Haja frissen mosva omlott a hátára, trikójának vékony pántja pont ekkor esett le a válláról, félig takarva csak a melleit. Már a látványtól nagyot kellett nyelnem, annyira megkívántam. Kicsit közelebb jött és a kezébe vett. Óvatosan simogatni kezdett, majd a szájába vezette.

- Aah .. - nyögtem a munkája alatt, ahogy eluralkodott a testem felett az a mámorítóan jó érzés, amit csak ő tudott ennyire tökéletesen és elképesztően jól csinálni. Sokat nem kellett tevékenykednie. Hiába voltunk pár órája együtt, ezt mindig annyira jól csinálta, hogy percek alatt ki tudott végezni. A látvány, ahogy a trikója a dolog következtében, lecsúszva láttatni engedte az ugyan nem nagy, de tökéletes melleit, ahogy előttem térdelt és szopta a farkam, bármennyire is vulgárisan fejezem ki magam még az agyam is elborította a kanosságom. Olyan dolgot mutatott, amit sosem és nem is volt benne mással sem részem..

Felkötötte a haját egy a csuklójáról lehúzott hajgumival, mialatt én nyálcsorgatva, már már túl fokozott érzelmi és szexuális állapotban figyeltem.

Ez a lány, akiért én annyira odáig meg vissza vagyok, akiért élek- halok és akibe olyannyira szerelmes vagyok, kb 2 perc alatt lerendezett. Össze kötött hajjal eltüntette mindenem úgy, hogy hozzá sem nyúlt kézzel, a végeredménnyel együtt és csak ekkor vált el tőlem.

- Teljesen elveszed az eszem. - lihegtem, amint végre az ölembe tudtam húzni.

- Ez sem volt élég szépfiú? - túrt a hajamba a tarkómnál, ami ismét eredményezett egy a gerincem mentén végigfutó bizsergő érzést. Érezhette, hogy a hevességem, nem hagy alább. Csak megráztam a fejem és óvatos csókokat nyomtam a vállára.

- Ki kell mennem a mosdóba.. Sietek ígérem. - muszáj volt kiugranom, mert úgy éreztem menten behugyozom.



Mindennek ára van - Szoboszlai Dominik ff.Where stories live. Discover now