♡♡♡
merhaba arkadaşlar, biraz kurgu hakkında konuşmak istiyorum umarım burası atlanmaz.
minho'yu ilk gördüğümüz sahneler daha cesur son sahnelerde de daha kafası karışık bir minho gördük. minho başta daha rahatken, jisung'un ona karşılık vermesiyle işler ciddiye bindi, hâliyle minhonun da o rahatlığından tam olarak eser kalmadı.
peter ise, o da minho gibi başta rahattı ve umursamazdı ama işler değişince o da kendince değişti. mesela 5. bölümde çevrenin olduğu yerde minho'ya temas etmekle zorlanırken son bölümda herkesin içinde minho'nun elini tutması gibi. bu yüzden bu karakterime korkak denilmesini istemem. çünkü başlarda onu 'korkak' diye tanımlamıştım ama hayır, o da minho gibi kendince savaşlar verdi ve sonunda da aşk galip geldi.
diğer bir şey de, olayları minho odaklı yapmak istedim. jisung'u da katsam bir anlamı olmazdı ama yine de elimden geldiğince jisung'un duygularını da yansıtmaya çalıştım. ki bunu da fark edebilin diye yazıyorum. her ne kadar minho karakteri güçlüyse peter da kendince güçlü, bölüm boyunca her iki karakterinde gelişimini yazmaya çalıştım.
ve kurguya gelirsek, bu kurgu angst olmak zorundaydı. hani mutlu son olsa bu kurgunun amacı da olmazdı? krallık gibi bir yerde kim mutlu mesut yaşayabilirdi ki, ki bu çift eşcinselse hele?
bu yüzden bana kızmayın 😓🙏🏻
ve şunu da diyeyim, jin olmasaydı ikisi de ölmezdi ama karakterlerimiz ölmese de eninde sonunda mutlu olamazlardı emin olun. yani her türlü bir sorun olacaktı.
ve de şey, jin'in amına koyayım.
neyse, angst olduğu için olabildiğince sade kalmaya çalıştım. ve kral lee'nin işlerine de pek girmedim çünkü bir anda minho ve okuyucular şok olsun istemiştim.
bu yüzden de 'bu neydi şimdi, niye durduk yere öldüler?' gibi şeyler denilmez umarım. ve yanlış hatırlamıyorsam 5. bölümde de bir partta, halkın konuşmasını yazmıştım ve minho bunu duyup kendince kendini avutmuştu ama hayır, orada halk haklıydı. yani demem o ki aslında hepsi vardı sadece minho son anda öğrendi.
diğer bir şey de, kendi yazı stilim. olabildiğince her şeyi sade bir dille yazmaya çalıştım. umarım bi kafa karışıklığı olmaz.
bir de, şu an kendime hâlâ inanamıyorum çünkü ilk kez bir kurguyu bitirdim... hâlâ daha şaka geliyor.
kurguda mantık hatası yapmamak için kendimi paraladım. bazı günlerde ise çift yüzünden sırıtırken bazı günler depresif takıldım ve evet kurgu bitti. her şeyin bir sonu var sonuçta.
diyecek başka bir şeyim yok sanırım? kurgu ile ilgili soruların varsa hemen bu satıra yazabilirsiniz.
son olarak da, minsung'un çok mutlu olduğuna yemin ediyorum. onlar cidden mutlu merak etmeyin. finalin son satırları da, ister reenkarnasyon deyin ister kader deyin o da size kalmış bir şey.
çok konuştum sanırım, neyse okuyan kim varsa teşekkür ederim. sizleri çok seviyorum. eğer başka bir kurgu yayımlarsam (bu kesinlikle ilk ve son angst kurgum) o kurguda tekrar görüşürüz umarım.🥺🌸
♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
still with you || minsung
Fanfictionminho; gençliğinin ilk yıllarının verdiği cesaret ile yanlış zamanda, yanlış adama aşık olur. [09.09.22- 30.10.22]