UWAGA!
Do czytelników - rozumiem wasze zdezorientowanie, jednak uważam, że czas najwyższy zmienić imiona i nazwiska głównych bohaterów. Dlaczego? Na pewno były na swój sposób oryginalne, jednak zauważyłam, że wiele osób zrezygnowało z czytania właśnie ze względu na nie. Dlatego też przedstawiam:
Główna bohaterka - Astoria Boruta
Główny bohater - Zayn Coldwell.
. . . . . . .
- Kochanie, czym jest zerowy tryb warunkowy w angielskim? - To była pierwsza rzecz, o którą zapytał mój tata, gdy tylko zamknęłam za sobą drzwi frontowe.
- Nie znowu! - Moja mama dramatycznie przewróciła oczami. - Właśnie wróciliśmy z 4-godzinnej jazdy, nie jesteś choć trochę zmęczony?
- Bycie dobrym tatą i pilnowanie jej nie jest przestępstwem. - Tata bronił się, co sprawiło, że ja i moja matka jęczeliśmy. Bycie dobrym tatą! Oboje wiedzieliśmy - był typowym tatą który wyciągał broń na widok innego mężczyzny wokół swojej ukochanej małej księżniczki.
- To tryb którego używamy by opisać zależność, która jest zawsze prawdziwa tato - odpowiedziałam z westchnieniem. Cóż, w tę grę mogą grać dwoje.
- Bardzo dobrze, Astoria! - Mama pochwaliła mnie entuzjastycznie, a potem zwróciła się do taty. - Jeśli twoja analiza się skończyła, Dariusz, czy możemy iść się rozpakować? Jestem głodna, a gdzie jest Edyta?
- Prawie gotowe, kochanie. - Znowu odwrócił się do mnie, patrząc na mnie jak policja na potencjalnego przestępcę. Oparłam się pokusie skręcania się. Był bardzo onieśmielającym człowiekiem. - A kiedy używamy mowy zależnej?
Teraz miałam poważne wątpliwości co do tego: - Umm... wypowiadając się podniośle?
- Podczas relacjonowania wypowiedzi nie przytaczając jej dosłownie - odpowiedział poważnie tata.
- Przepraszam. - Oto dowody, których potrzebował jako powody, dla których potrzebowałam korepetycji.
- Skończyłeś, kochanie? - Tym razem z kuchni dobiegł surowy głos mojej mamy. - Pospiesz się, potrzebuję pomocy przy rozpakowywaniu.
- Nadchodzę! - Odkrzyknął i poszedł w kierunku schodów.
Już miałam iść do swojego pokoju, ale zatrzymałam się, gdy usłyszałam kliknięcie zamka, a drzwi frontowe otworzyły się bardzo cicho.
- Cześć, krwawa Mary. – zawołałam przez ramię, kiedy Edyta zamykała drzwi.
Sapnęła i upuściła klucze, posłała mi spojrzenie, gdy je podniosła. Wyglądała dokładnie tak, jak się spodziewałam, rozczochrane włosy, rozmazana szminka i pogniecione ubranie.
- Gdzie to się było tym razem? Pokój w hotelu czy chlew? - Uniosłam brew, gdy spojrzała na mnie.- To nie twoja sprawa! – syknęła. - A dlaczego mama i tata są dzisiaj w domu?
- Długa historia. - Wzruszyłam ramionami. – Ale lepiej idź do swojego pokoju, zanim zobaczą, że jesteś potargana.
– Potargana, co? - Posłała mi zbyt szeroki uśmiech, gdy podeszła do mnie z uniesionymi rękami, dłońmi do przodu.
- Ew!! - Skuliłam się, biegnąc po schodach z Edytą depczącą mi po piętach.
- Hmm... - Tatiana, moja menadżerka/redaktorka, zadumała się, oceniając szkic przede mną. Był niedzielny poranek, siedziałam naprzeciwko Tatiany Hełm i czekałam na rozpoczęcie montażu, a właściwie to na jej radę...
CZYTASZ
Pupilek Nauczyciela [18+]
RomanceAstoria Boruta jest autorką... autorką romansów erotycznych. Wattpadowa artystka pod pseudonimem Yalle, jej teksty są znane wśród licealistów, ale jej fani niewiele wiedzą, że ona sama jest uczennicą technikum i... dziewicą. Jej największymi inspira...