UWAGA!
Do czytelników - rozumiem wasze zdezorientowanie, jednak uważam, że czas najwyższy zmienić imiona i nazwiska głównych bohaterów. Dlaczego? Na pewno były na swój sposób oryginalne, jednak zauważyłam, że wiele osób zrezygnowało z czytania właśnie ze względu na nie. Dlatego też przedstawiam:
Główna bohaterka - Astoria Boruta
Główny bohater - Zayn Coldwell.
. . . . . . .
- Baaaardzo się spóźnimy!
- Nie, nie zrobimy tego.
- Tak, zrobimy. Jak możesz w ogóle tak mówić? - Uniosłam na niego brew.
- Astorio, mamy całe dwa dni na wzięcie udziału w przygotowaniach - Zayn na chwilę zdjął ręce ze sprzęgła, by wziąć moją dłoń i lekko ją ścisnąć. - Nie martw się, będziesz mogła wziąć udział we wszystkim, co zostało zaplanowane.
- Dobra! - Wzięłam głęboki oddech, próbując się uspokoić. Dobra, może jestem trochę paranoikiem, ale wciąż nie mogę uwierzyć, że moja siostra wychodzi za mąż!
To nie tak, że dowiaduję się o tym ostatnia, ale moje egzaminy semestralne skończyły się przedwczoraj i wszystkie pociągi były zarezerwowane zarówno na ten dzień, jak i na wczoraj, więc nie mieliśmy innego wyjścia, jak tylko złapać poranny pociąg dzisiaj a potem resztę podróży samochodem Zayna, więc jest już 16:09, a my właśnie przejechaliśmy do Ostrza.
- Jesteśmy. - Zayn wjechał na podjazd do mojego domu po około 10 minutach jazdy. Mama i tata już czekali w drzwiach.
- Astoria! Kochanie! - Mama jako pierwsza zeskoczyła ze schodów i wciągnęła mnie w niedźwiedzi uścisk i wycisnęła ze mnie żywe światło dzienne. - Oh, tak bardzo za tobą tęskniłam, moje maleństwo!
- Mamoo! - Odsunęłam się od niej z wielkim trudem, marszcząc brwi. - Właśnie skończyłam 20 lat i jestem na drugim roku na uniwersytecie! Jak możesz nazywać mnie małym dzieckiem?
- Oh, cicho! Zawsze będziesz moją małą dziewczynką, bez względu na to, co powiesz mi ty lub twój ojciec. - Otoczyła mnie ramieniem w talii i poprowadziła po schodach, gdzie mój ojciec zdawał się prowadzić poważną rozmowę z Zaynem. I tuż przed tym, jak do nich dotarliśmy, tata udał, że uznał coś, co powiedział Zayn, niezwykle zabawnym, i klepnął go po plecach dwa razy... mocno.
Auć! Sądząc po skrzywieniu się Zayna i wymuszonym uśmiechu na jego twarzy, jestem prawie pewna, że te uderzenia nie były przyjazne.
- Zayn, kochanie! - Mama odeszła ode mnie, by przytulić Zayna i skorzystała z okazji, by pogłaskać go po plecach i jednocześnie spiorunować wzrokiem mojego ojca, który posłał jej najbardziej niewinne spojrzenie, jakie 62-letni mężczyzna może rzucić swojej żonie.
Weszliśmy do środka, gdy wszystkie powitania się skończyły i natychmiast uderzyła mnie studnia nostalgii. Życie z Zaynem było wspaniałe, ale to zawsze pozostanie miejscem, w którym spędziłam całe życie. Dorastałam, kłóciłam się z Edytą, zaprzyjaźniłam się i zakochałam w Zaynie Coldwell. Ale przede wszystkim zaczęłam swoją karierę jako autorka romansów erotycznych.
- A tak przy okazji, jak tam Warszawa? - Słowa taty przecięły moje retrospekcje. - jak tam twój doktorat? Słyszałem, że dostałeś inną pracę jako nauczyciel.
CZYTASZ
Pupilek Nauczyciela [18+]
RomanceAstoria Boruta jest autorką... autorką romansów erotycznych. Wattpadowa artystka pod pseudonimem Yalle, jej teksty są znane wśród licealistów, ale jej fani niewiele wiedzą, że ona sama jest uczennicą technikum i... dziewicą. Jej największymi inspira...