POV Astorii
- J-J-jaka lekcja? - Jąkałam się, krzycząc w myślach „w co ja się kurwa wpakowałam".
- T-twoja pierwsza lekcja ss-seksu. - Naśladował mój glos, jednak brzmiał jak syrena mająca atak paniki.
- Ja tak nie mówię! - Warknęłam na niego.
- Oh, nie martw się, wkrótce w ogóle nie będziesz mówić. - Uśmiechnął się, owijając ręce wokół mojej talii. - Będziesz krzyczeć moje imię.
Tak bardzo chciałam zdmuchnąć ten uśmieszek z jego twarzy, ale zanim zdążyłam zareagować, znalazłam się na blacie z nim stojącym między moimi nogami.
- O cholera, nie! Nie ma mowy, żebym straciła z tobą dziewictwo w mojej własnej kuchni! - Wrzasnęłam na niego.
Jak on śmie myśleć, że się z nim prześpię! Mogłam być sławną autorką romansów erotycznych, ale nie byłam jak te dziwki, które sypiały z nim, żeby dostać dobre stopnie. Byłam pisarką, artystą i zasługiwałam na szacunek!
- Kto powiedział coś o rozdziewiczaniu?
- Co? - Dobra, teraz byłam naprawdę zdezorientowana. Najpierw powiedział, że udzieli mi lekcji seksu, potem napadł na mnie w drodze do domu, teraz położył mnie na blat kuchenny z nim stojącym między moimi nogami, jednocześnie mówiąc, że nie zamierza mnie pieprzyć?
Wow. To nie tak, że chce, żeby mnie przeleciał, czy coś. Jak mogłabym uprawiać seks z kompletnie nieznajomym... gorącym, seksownym nieznajomym, który był moją motywacją do pisania, odkąd wszedł do naszej szkoły prawie rok temu.
- Nadmierne myślenie jest niezdrowe. - Szepnął mi do ucha. Kiedy byłam zajęta bełkotem w mojej głowie, podciągnął mi bluzkę, rozstawił nogi szerzej i pieścił mnie w jeansach.
W jakiś sposób był w stanie określić dokładną lokalizacje maleńkiej wiązki nerwów na styku moich ud, masując ją kciukiem i palcem wskazującym sprawiając, że moje nerwy buzowały do życia.
O boże! Jeśli miał na mnie taki wpływ, kiedy moje ubrania nadal były na moim ciele, to jak czułabym się z nim we mnie?
Zayn zatrzymał się na chwile, ale zanim zdążyłam narzekać, otarł się zgięciami palców o moją cipkę, a potem zacisnął wargi dwoma palcami, natomiast trzeci przycisnął do mojego otworu sprawiając, że wyginałam plecy z przyjemności. Byłam bezwstydnie przemoczona. Cholera! Jak mogłam być tak mokra gdy nigdy wcześniej nie byłam z tym facetem?
Dziewczyno, od wieków marzyłaś o tym dniu, pamiętasz swoją pierwszą powieść?
Moje sumienie do mnie przemawiało, ale byłam zbyt daleko żeby się tym przejmować lub próbować go powstrzymywać... dopóki nie przypomniałam sobie, że mój wszystkowiedzący wewnętrzny głos miał racje. To była część mojej pierwszej powieści! Zayn robił to samo, co bohaterowie mojej pierwszej powieści!
Zamknęłam oczy i wydałam jęk, którego nie byłam w stanie dłużej trzymać. Moje nogi były jak z galaretki i gdybym nie siedziała, leżałabym na podłodze. Jedna z jego dłoni obejmowała moją talię, podtrzymując większość mojego ciężaru, podczas gdy ja podniosłam swoje i owinęłam je wokół jego szyi. Potrzebowałam przynajmniej kontaktu fizycznego z osobą, z którą byłam tak blisko.
Sposób, w jaki pocierał i szczypał moją cipkę przez spodnie, był zarówno zawstydzający, jak i błogi. Dotykanie siebie to jedno, ale doświadczenie tego z rąk kogoś dobrze zaznajomionego ze sztuką uprawiania miłości było zupełnie nowym poziomem ekstazy.
Wow. Nie wiedziałam, że seks może zamienić ludzi w Szekspira.
Ale myślenie nie wchodziło w grę, gdy Zayn Coldwell cię dotykał. Przesunął rękę tak, że teraz jednocześnie pocierał moją łechtaczkę i otwór. Naparł kciukiem na moje jeansy, wkładając palec na tyle, na ile pozwalały na to moje spodnie. Wewnętrznie drżałam, będąc spragniona czegoś więcej. Tarcie szorstkości jeansów na moim miękkim ciele było cudowne. Powinno boleć mieć tak szorstką teksturę na tak delikatnym i wrażliwym ciele, ale wyraźnie wiedział, co robi, ponieważ uczucie było bardzo przyjemne.
Byłam teraz tak blisko, motylki w brzuchu wzrosły i właśnie kiedy pomyślałam, że nie może być lepiej, zabrał palce i rozpiął moje jeansy, powoli zsuwając zamek, upewniając się, że czuję każdy centymetr metalu ześlizgującego się po mojej łechtaczce w majtkach, wywołując uczucie podobne do wibracji. Krzyczałam, szarpiąc go za szyję tak, że prawie leżał na mnie a nasze twarze dzieliło kilka centymetrów.
- Otwórz oczy! - Zażądał bez tchu.
Zrobiłam tak, jak powiedział i zauważyłam, że jego przenikliwe zielone oczy wpatrują się we mnie zachłannie. Spokojna zieleń była teraz stopionym szmaragdem. I z naszymi oczami wciąż utkwionymi w sobie, ponownie wszedł kciukiem w moje wejście, moje jeansy nie były już barierą... a jego palec wskazujący i środkowy ściskały moją łechtaczkę. Jednak zamiast boleć, doprowadziło mnie to do kulminacji wstrząsającej Ziemią, sprawiając, że krzyczałam jeszcze głośniej, gdy przyjemność wstrząsnęła mną do głębi.
Chwycił mnie w pasie, kiedy przechyliłam się do tyłu, a moje ręce rozluźniły się z jego szyi. Skończyłam z głową na jego szyi, dreszcze wciąż przebiegały przez moje ciało.
Otworzyłam nieco oczy i spojrzałam w górę, by znaleźć go patrzącego na mnie. I kiedy obserwowałam go przez na wpół przymknięte oczy, podniósł palce do ust i oblizał każdy palec do czysta. Zamknęłam oczy, gdy przeszył mnie kolejny dreszcz.
- Mało tego, ale wciąż mogę cie skosztować. - Jego głos był pełen głodu.
Chciałam więcej. Chciałam go więcej. Chciałam go w sobie, ale byłam zbyt zmęczona, by się ruszyć.
I pomyśleć, że zaledwie kilka minut temu próbowałam przed nim uciec. Za późno zdałam sobie sprawę, że nie chciałam uciec. Prawie rok fantazjowania o nim, pisania o nim, wszystko to sprawiło, że każdego dnia pragnęłam go trochę bardziej.
- Tak jak powiedziałem, istnieją inne sposoby, aby sprawić Ci przyjemność, które nie obejmują pozbycia się błony dziewiczej. Ale nie martw się, nie wyrucham cie... dopóki mnie o to nie poprosisz. - Tym ochrypłym głosem zaskoczył mnie jeszcze bardziej, podnosząc mnie jak mąż pannę młodą, zabierając mnie na kanapę w salonie i delikatnie kładąc.
Potem bez słowa odwrócił się i wyszedł z mojego domu, zostawiając mnie dyszącą, spoconą i wciąż nie do końca usatysfakcjonowaną.
I jedyne, o czym mogłam pomyśleć, to: „Cholera jasna! Pozwoliłam Zaynowi Coldwell, mojemu nauczycielowi angielskiego, dać mi najbardziej oszałamiający orgazm w moim życiu!"
CZYTASZ
Pupilek Nauczyciela [18+]
RomanceAstoria Boruta jest autorką... autorką romansów erotycznych. Wattpadowa artystka pod pseudonimem Yalle, jej teksty są znane wśród licealistów, ale jej fani niewiele wiedzą, że ona sama jest uczennicą technikum i... dziewicą. Jej największymi inspira...