A Harbinger segédje

291 21 0
                                    

Készenlétben álltál, miközben Scaramouche a térdelő Fatui ügynökök előtt sétált, kemény szavakat kiabálva nekik, amiért még egyszer nem sikerült elkapniuk az Travellert. Nem tudott mást tenni, mint hátradőlni és tehetetlenül nézni, jól látszott, hogy a beosztottainak nem tetszik, ahogy a fiatalember bánik velük.- Ügyeljetek arra, hogy ne kövessétek el újra ugyanazt a hibát! – fenyegetőzött Scaramouche. - Nem akartok dühösnek látni, most csak bosszús vagyok! Most pedig menjetek! Tűnjetek a szemem elől, és találjátok  meg azt a lányt!- Igen Uram! A Fatui tagok összeszedték magukat, és az ellenkező irányba indultak, hogy szétváljanak és megtalálják a Travellert.

- [Y/N] - fordult feléd Scaramouche dühös mosolyt villantva. - Ne hidd, hogy kikerültél a radaromból. Már akartam kérdezni. Hová rohantál az éjszaka közepén?

Nagyot nyeltél, ahogy rád nézett:

- A közeli területet derítettem fel, uram. Szörnyű érzésem van, hogy nem kívánt látogatók veszik célba kempingjeinket.

- Legalább támaszkodhatok valakire! - kiáltott fel csalódottan abból az irányból, ahol egykor a Fatui ügynökei voltak. - Csak így tovább, [Y/N]. Nem bántam meg, hogy téged választottalak a titkárnőmnek.

Amit mondott, igaz volt; te a Hatodik Fatui Harbinger alatt dolgoztál, mint személyi titkára. Még mindig nem tudod, hogyan sikerült kiválasztania téged a legjobbak csoportából.

Nem igazán volt benned semmi különös. A vision-od Cryo volt. Szűk, kék blúzt viseltél egy jegeskék kabáttal, ami a bordáid mellett ért véget, a hírhedt Fatui szimbólum a szíved fölött. Ráadásul a világoskék rövidnadrág tökéletesen átölelte a lábad, miközben egy lefolyó sötétkék sál elérte a derekadat. Végül fekete hócsizma.

A csípőd mindkét oldalán volt egy-egy tok a két szórópisztolyod számára, amelyek meglehetősen nagyok és nehezek voltak. Levehető zsinóron keresztül a fegyverek a válladon lévő üvegtartályhoz kapcsolódtak, amelyet Snezhnaya leghidegebb fagya töltött meg.

Egyszerűen szólva; a Cryogunner Légiósok tagja voltál, maga Scaramouche választott ki.

De soha nem küldött ki harcolni, többnyire megparancsolja, hogy állj mellé, miközben kicsinyes okokból szidja a többi Fatui tagot. Nem ezért csatlakoztál a katonasághoz, hanem ellenségekkel akartál harcolni, és bűnözőket akartál elfogni. De nem volt bátorságod ezt elmondani neki.

- Elegem van ebből a helyből - gúnyolódott keserűen Scaramouche, felemelte kalapját, hogy a tűző napra nézzen. - Liyue kikötőjébe tartunk, hogy több információt gyűjtsünk Childe-től. Gyerünk, [Y/N].

Minden vita nélkül engedelmesen követted, mint egy kiskutya és a gazdája. Együtt mentek a földúton, és nyitva tartottátok a szemeteket az esetleges ellenségek miatt, akikbe belefuthattok.

Időnként visszapillantott rád, megpróbált kisebb beszélgetéseket kezdeményezni, de te a lehető legkevesebbet és legrövidebben válaszoltál, mert féltél megbántani. Scaramouche bosszúsan kattogtatta a nyelvét a kommunikáció hiányában, és néha azt motyogta az orra alatt, hogy milyen bonyolult vagy.

Körülbelül húsz perc séta után már a távolban kivehetőek Liyue Harbour kikötőjének kapui. Általában felvetted a maszkodat, hogy elrejtse Fatui-azonosságodat, de Scaramouche elrendelte, hogy ne kelljen ilyesmit tenned.

- Hallottam, hogy az Traveller és társai időről időre felkeresik ezt a területet - kommentáltad. – Ahogy parancsoltad, miután megkérdeztem a helyieket, azt mondták, hogy meg szokott látogatni egy Katheryne nevű nőt, és néha a Wanmin éttermet vezető családot.

- Nagyon jó, tudtam, hogy számíthatok rád. - dicsért meg Scaramouche. 

- A pokolba is, ha csak mi ketten lennénk, biztos vagyok benne, hogy már elkaphattuk volna a Travellert. Nem igaz?

- Igen, uram – bólintottál egyetértően.

- Most, egy kis kitérőt teszünk a Northland Banktól, elmegyünk azokra a helyekre, amelyeket említettél. Biztosan tudunk majd új információkat szerezni.

- Igen, uram. - értettél egyet.

- Akkor végre szót váltunk Childe-vel.

- Igen, Uram.

- Igen, Scaramouche - morogta.

Hideg verejték öntötte el a testedet. Úgy látszik, ezek a szavak, különösen a neve, megakadtak a torkodon. A fiatalember rád nézett, miközben a válaszodra várt.
Kerülted a tekintetét:
- Igen, Lord Scaramouche.

- Hm... - dúdolta szórakozottan.


Nemsokára jön a második fejezet! 

Dirty, Little, Traitor (Scaramouche x reader)Where stories live. Discover now