Már vagy öt perc telt el, és még mindig nem tudtál elaludni. Nemcsak az elmédet gyötörték a Traveller hollétéről szóló végtelen gondolatok, de egy bizonyos Fatui Harbinger is ébren tartott.
Egészen lazán beszélt hozzád, mintha a barátja lennél. Mégis, úgy érintette a tested, mintha a szeretője lennél. Nem lépett át olyan határokat, amelyek kényelmetlenül éreznéd magad; végül csak megengedted neki, végül is ő a felettesed.
Mint egy rászoruló kölyök, Scaramouche egészen közel került a tarkódhoz. Arról nem is beszélve, hogy az egyik keze folyamatosan fel-alá kúszott a hátadon, nem tudtad, hol van a másik. Ennek ellenére csak hagytad megtörténni, és mindent megtettél, hogy ne szólj semmit.
- Nem tudsz aludni? Kérdezte, de ez inkább kijelentésnek hangzott. - Azt hiszem, nem a legjobb ilyenkor egy másik emberrel ebben a szűk helyen lenni. Nem találok kényelmes helyet, ahol átkarolhatom, csak körülötted.
- Egyetértek, uram... - Bátortalanul felsóhajtott. - A lábaim... Ha a legkisebb mértékben is megpróbálom mozgatni őket, véletlenül összegabalyítom a tiéddel...
Scaramouche enyhe szórakozottan dúdolta: - Azt hiszed, nem szeretek lábbal játszani a takarók alatt?
- Ah...! Meglepetten ziháltál, amikor érezted, hogy a lába a sarkadat simogatja. Aztán rájöttél, milyen hangot adtál ki, és százszor zavarba jöttél. Semmi sem készített volna fel arra, hogy az éjszaka valami ilyesmivel végződjön! - Uram... ne csináld...
- Mi ez?- A lába ismét hozzáért a tiédhez, amitől megriadtál. Légiesen felnevetett, és tovább ugratott, ezúttal a bokádat dörzsölte. - Ugyan, nem játszottál lábbal kiskorodban?
Ez egy olyan rémálomszerű helyzet volt...! Elég volt ahhoz, hogy a párnába dugd az arcod, és sikíts a nyugtalanságtól.
- Micsoda kellemes reakció egy olyan komoly embertől, mint te, [Y/N]... -Scaramouche hangja hirtelen halkabb lett, ahogy kifújta a levegőt. - Válaszolj nekem. Ha elfognának mondjuk a Millelithek... És így megérintettek...
Megfeszültél, amikor valami becsúszott az inged alá, a bőrödön végig futott a libabőr, mintha nyomot hagyna. Keze feljebb ment a gyomrodig, majdnem addig a pontig, hogy elérje a tested kockázatos részét.
- Csak megengednéd nekik?
Felemelted a fejed a párnáról: - Nem...! Dehogynem!
- Akkor miért nem harcolsz vissza? A hozzád hasonló csinos lányok nem engedhetik meg, hogy az alacsony életű férfiak még csak rossz szemmel nézzenek rád. Mit fogsz csinálni? Ha nem állítasz meg, tovább megyek.
Ismét elrejtetted az arcodat, mivel nem kaptál azonnali választ, és elsüllyedtél zavarodban, ahogy az arcod egy másodpercre melegebb lett. Meleg levegőt fújt a füledhez, hallod, hogy a légzése kissé felgyorsul. A fiatalember felnevetett egy kicsit, amikor meghallotta, hogy kényelmetlenül nyöszörögsz.
- Csak viccelek - Scaramouche visszahúzta a kezét. - Jó mulatság ugratni téged.
Végre kiszabadultál a markolt kezei közül, és úgy érezted, végre újra levegőt vehetsz. A legjobban az a heves ütés ijesztett meg, amit a mellkasodban éreztél. Egész idő alatt fájt a szíved, szinte aggasztó volt. Talán el kellene menned az orvoshoz, hogy kivizsgáltassa magát.
- Megzavartalak? - kérdezte közömbösen.
- Hát nem nyilvánvaló, uram...?
- Csak tréfát csináltam veled.
A viccei egyszerűen kegyetlenek voltak, amint láthattad, áldozatuk voltál. Ez a humorérzéke kissé torz. Szörnyű „tréfái" nem terjedtek ki Childe-re vagy a többi Fatui ügynökre.
De Scaramouche egy férfi, elvégre valami oknak kell lennie a tettei mögött. És ha ő a főnököd, nem igazán lenne más választásod, ha szembeszállsz ezekkel a tevékenységekkel.
Ha valaha is le akarta vezetni rajtad a stresszt, nem valószínű, hogy nemet mondanál
- Mérges vagy rám?
- Nem uram...
Gúnyolódott: - Hazudsz, [Y/N]?
- Nem, uram - válaszoltad őszintén.
Hello mindenkinek!
Eddig idáig sikerült eljutnom. Mivel már régóta nem jelentkeztem ezért úgy gondoltam az első felét megosztom veletek. Ígérem a téli szünetben aktívabb leszek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dirty, Little, Traitor (Scaramouche x reader)
FanficA Fatui katonaság tagjaként, nagyon fontos a feletteseid utasításának követése. Hátba szúrni őket olyan lenne mint a halál. Mit tenne Scaramouche ha csaló állna előtte.