- Üdvözlet, Uram! -a Fatui ügynök meghajolt.
- Csak fogd be, és engedj be minket! - kiáltott vissza Scaramouche, és gyakorlatilag meglökte a másik férfit, hogy erővel bemenjen az épületbe.
Miután futottatok a rettenetes esőben, és majdnem lecsúsztatok a lépcsőn, te és felettesed végre eljutott küldetés utolsó célpontjához.
A nagy ajtók kinyíltak, és beléptél a Northland Bankba, több tucat Fatui-tag abbahagyta, amit csináltak, és lehajtották a fejüket abban a pillanatban, amikor meglátták, hogy Scaramouche betoppan az előcsarnokba. Körülpillantottál a sok fiókon, égő lámpán és rácsos páncélszekrényen, már egy ideje nem jártál ezen a helyen, és mindig lenyűgözött.
Mindenesetre követte a fiatalembert a lépcsőn, le a folyosón az iroda ajtaja elé. Scaramouche nem is törődött a kopogtatással, durván megragadta a kilincset, és hevesen forgatta, minden gond nélkül. Belépett, és türelmetlenül megfogta a karod, hogy magával rántson, egyetlen másodpercet sem vesztegetve, és becsapta maga mögött az ajtót.
A Fatui tagok kíváncsiskodása elmúlt, és végre biztosították a magánéletet. Egyenesen álltál, mint egy vonal, amikor úgy tűnt, hogy a fiatalember csapdába ejt a faajtó és a teste közé. Egy pillanatnyi mély lélegzet után láttad, hogy Scaramouche elvált, és megfordult, hogy pillantást vessen arra, ami mögötte van.
Ott, a szoba másik oldalán egy magas alak állt fel az íróasztalától, és megkerülte az utat. Kis csikorgás hallatszott, amikor a személy hátradőlt, a mellkasán keresztbe tette a karját, és felsóhajtott.
Scaramouche oldalra lépett, és összenézett a másik férfival. A felettesed gyors mozdulatot tett a kezével, jelezve, hogy készítse elő a fegyvert. Kimondatlan parancsát követve szorosan markoltad a fegyvertokot.
- Nos, hát, Scaramouche és a titkár-asszisztens [Y/N]. Annyira megszoktam már, hogy együtt látlak titeket. - köszönt Childe, és hitetlenkedve mosolygott. - És látom, hogy titeket elkapott az eső, szeretnétek megszáradni a másik szobában?
Abban a pillanatban, amikor Scaramouche csettintett az ujjaival, elemi energiától izzó szórópisztolyaiddal a másik férfira céloztál.
- Hú, oké...- Childe feszülten nevetett, és olyan közömbösen felemelte a kezét, ahogy csak tudta. - Ugyan, ártatlan vagyok. Nem csináltam semmi rosszat.
Scaramouche kalapjáról csöpögött a víz, és a padlón landolt, a csend szinte fülsiketítő volt. Gyakorlatilag érezni lehetett a levegőben sugárzó haragját, nem volt kellemes átélni.
- Mit csináltál az elmúlt napokban? - kérdezte Scaramouche a lehető legnyugodtabb hangon. - Azt hallottuk a helyiektől, hogy a Travellert egy magas, gazdag, vörös hajú sráccal látták randevúzni. Van valami magyarázata, Childe?
Ez nem kérdés volt, ez egy lapos tény volt. Scaramouche ugyanazt válaszolta mint amit attól a szakácslánytól hallottunk a Wanmin étteremben. Nem valamiféle közösségi pletyka volt, Liyue lakossága ritkán hazudik a Traveller tetteiről. Szóval igaz lehet, hogy a tizenegyedik Fatui Harbinger elvitte randevúzni?
- Ó, ez vicces. Azt is hallottam a kinti felhajtásból, hogy nem egy, hanem két Fatui tagot vettek észre a Harbour közelében. - kiáltott fel Childe gúnyosan. - - Menekülsz a Millelith elől? Jesszusom, ilyet még nem hallottam.
- Ne válts témát. - gúnyolódott Scaramouche. - Üzletet kötöttünk, és szándékosan megszegted. Azt mondtam, hogy azonnal adj meg minden információt a Travellerről. Amíg [Y/N] és én elmentünk a pokolba és vissza információért, te elvitted a lányt ebédelni. árulás.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dirty, Little, Traitor (Scaramouche x reader)
FanficA Fatui katonaság tagjaként, nagyon fontos a feletteseid utasításának követése. Hátba szúrni őket olyan lenne mint a halál. Mit tenne Scaramouche ha csaló állna előtte.