A Fatui Kemping

225 17 7
                                    

Táskákat és leveleket dobáltak hanyagul a sáros talajra, és férfi vicsorgás hallatszott, miután több Morát is heverni találtak. Letörölték a verejtéket és az esőt a homlokukról, szájukra igazították a maszkot, és csípőjükre tették a kezüket.

- Valami értékes? - kérdezte egy férfi.

- Csak Mora... - válaszolta a másik. - Tojás, papírok... Fatui Insignias...?

- Mit mondtál?
Miután meghallotta az utolsó hangot, és a társa kezében lévő tárgyakra pillantott, a férfi félelmében remegni kezdett.
- Insignias, hadnagy...?! Ez egy Fatui kemping!

- Csak a Fatui, ők itt támadják meg Liyue-t! Mi csak a szemetet takarítjuk el, amit hátrahagytak!- Egy másik kincsgyűjtő sértődött meg. - Tudod mit? Egyszerűen menjenek vissza oda, ahonnan jöttek!

- Hát, hát! Úgy tűnik, igazad volt, [Y/N]! Voltak, akik behatoltak a területünkre!
Scaramouche mániákusan felnevetett, a gyomrát szorongatta. - Tényleg gyakrabban kellene hallgatnom rád! Még jobb, előléptetlek!

A férfiak csoportját meglepte, hogy hirtelen felbukkantál mögöttük, és a következő másodpercben egyre ellenségesebbé váltál. Ott álltál, tetőtől talpig elátázottan az esőben, szórópisztolyaid feltűnő fehér színben ragyogtak. Tehát a sejtésed helyes volt; Treasure Hoarder -ek jöttek ide, amikor senki sem volt a közelben, csak a körülöttük heverő szemetet keresték.

- Úgy tűnik, ezek a kincsgyűjtők feldúlták a sátramat. Összeráncoltad a szemöldököd, miután láttad, hogy egy hálózsákra sáros csizma lép. - Azt hiszem, ma éjjel nem lesz kényelmes itt aludnom... És nincs másik kemping mérföldekre.

- Miért vagy ilyen komor, [Y/N]?
Scaramouche tréfásan megrázta a vállát. - Az, hogy a sátrad rendetlen, nem jelenti azt, hogy ma éjjel álmatlan leszel! Szabadon csatlakozhatsz hozzám!

- Még egy teher, bocsánat, Uram. Szomorúan felsóhajtottál, és fenyegetően a férficsoport felé emelted fegyveredet. - Ti négyen fizettek ezért! Mindent tönkretettetek itt!

- Gyere, lány! Mutasd meg, mit tudsz!- A legmagasabb kihívott téged és a vállához emelte a fegyverét. - Megkóstolnád ezt a kalapácsot?

Egy másik férfi magabiztossá vált, és megragadta a számszeríját:
- Hah! Egy kis Fatui csaj mást nem tud tenni, csak jajgatni a sátra miatt! Húúú! Lépj túl rajta, különben adok neked valami sírnivalót!

- Öhm?! - Egyikük szelíden hátrébb állt. - Mindannyian elfelejtették, hogy ők a Fatui?

- Körülbelül ártalmatlannak és gyengének tűnnek! Főleg te, lány! Az egyik Treasure Hoarder bájitalos palackokat húzott elő és rád mutatott:
- Csak várj, amíg megtöltölm ezeket!

- [Y/N] - Scaramouche megpördült, hogy elforduljon a konfliktustól. Félelmetes mosoly ült az arcára, ahogy együttérzéssel nézett rád.
- Miért nem vársz meg a sátramban? Helyezzed magad kényelembe. Csak beszélek ezekkel a srácokkal.

Mielőtt megkérdeznéd, hogy tényleg rendben van-e, úgy döntöttél, hogy nem teszed, mert ijesztő pillantást vetett rád. Még a borzongás is végigfutott a gerinceden. Szóval udvariasan bólintottál, és azonnal engedelmeskedtél.

Figyelmen kívül hagytad a Treasure Hoarder-ek kihívását, de a felettesed felhívta magára a figyelmüket.A lehető leggyorsabban el akartad hagyni a területet, tudtad, hogy Scaramouche meglehetősen erőszakos volt, amikor harcról van szó (még ha az új Fatui tagok toborzásáról is volt szó!).

Miután még néhány másodpercig sétáltál az esőben, végre észrevett egy másik sátrat, amely kissé összetörtnek tűnt. (Általában a Harbinger sátra közvetlenül a tiéd mellett volt, de úgy tűnt, hogy azt is feldúlták, és véletlenül egy másikat találtál.)

Dirty, Little, Traitor (Scaramouche x reader)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon