A Scaramouche Akit Nem Ismertél (II)

205 19 5
                                    

- Túl kedves vagy a saját érdekedben, teljesen szembeállítja a személyiségeddel, amikor célokat vallatsz.- Scaramouche hangja suttogássá vált. - Ez egy kicsit megnyerő...

Egy pillanatnyi csend telt el, míg a melletted lévő férfi közelebb nem csúszott, és témát váltott.

- Mi lenne, ha azt mondanám, van egy meglepetésem Snezhnayaban. - Hirtelen kijelentése felkeltette az érdeklődését az ajánlata iránt.

- Nagyon hálás lennék, uram. - válaszoltál.

Scaramouche egy kicsit kigúnyolt: - Nem vagy kíváncsi rá?

De, az vagyok. - bólintottál.

- Nem kérdezed meg hogy mi az.

Néhány másodperces feldolgozás után, amit mondott, felvontad a szemöldököd: - Ha tudom, mi az, akkor nem lesz meglepetés, Uram...

A sátrat ismét csend vette körül. A fiatalember arcán enyhe bosszúság látszott, ahogy lángoló szemekkel a tarkódat bámulta. Úgy érezted, olyasmit mondtál, amivel megbántotta, de a felettese csak elhárította.

- Felkértem a kovácsot, hogy készítse el saját, újonnan kovácsolt puskáját! - kiáltott fel Scaramouche. - Egyedi lesz, a harci stílusod jellegzetességei alapján készült.

- Igazán...?- Megfordulva hitetlenkedve pillantottál a fiatalemberre.

- Nem hiszel nekem?

Gyorsan megráztad a fejed, hogy elhárítsd a feltételezését.

- Hasonlít a Pyro-Slinger Bracers fegyvereihez, de még jobb. Tudom, hogy mit szeretsz: gyors újratöltés, könnyű, rugalmas és halálos.
Elvigyorodott. - Természetesen a Pyro helyett tiszta Cryo energiát lövell ki anélkül, hogy teli tankra lenne szükség. Hát nem lenyűgöző? Hagyhatod végre, hogy a tested ellazuljon.

Megdöbbentél, amikor a fegyverről álmodoztál: - Hűha...

- Minden ellenség féltékeny lesz, amikor meglátják, hogy az új fegyvereddel hadonászol.

- Izgatott vagyok, uram...!

Élvezte a szavaidat: - Mit szeretnél még? Rávehetem őket, hogy véssék bele a nevedet.

- Kérem, Uram, ez több mint elég...! - Nem akartad tovább növelni a munkaterhelést.

- Mit mondasz?- Izgatottan dúdolt.

- Nagyon szépen köszönöm ...!

Megnyugtattad magad, mielőtt elvesztetted volna uralmad az izgalmad felett. - Nincsenek szavaim, uram. Annyira hálás vagyok, hogy egy olyan kedves ember keze alatt dolgozhatok, mint ön... De miért csinálja ezt?

- Ez egy egyszerű válasz: annyi Morat gyűjtöttem össze, hogy elkényeztessem.

- Morat költ rám? De a szórópisztolyaim jól működnek, és nem tartozik nekem semmivel, én szabadon szolgálom.

- A pletykák szerint az újoncok nem igazán kedvelnek engem. - Scaramouche egészen vidáman felkacagott. - A legtöbb ügynök nem kedvel engem... egyszerűen nem tudunk kijönni egymással. Arra gondoltam, hogy egy vadonatúj fegyver megajándékozása elűzi a gondolataimat, hogy olyan vagy, mint azok az emberek.

- Mi...?- ziháltál. - Nem utálom, uram, és soha nem is fogom...!

- Megint van az a kikiáltás. - Egy ujjal megkocogtatta a száját. - Tudod, mi lesz most.

Felvontad a szemöldöködet, amikor hirtelen témát váltott, félig lesütött szemekkel bámult rád. Amikor látta, hogy egy izmod sem mozdul, Scaramouche felnyögött, és a levegőben intett, hogy elhessegesse, amit mondott.

Dirty, Little, Traitor (Scaramouche x reader)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt