Kettőtök Álma I

182 12 0
                                    

Olyan régen volt, szinte lenyűgöző volt, hogy tökéletesen emlékszel az eseményekre. Álomszerű állapotában érezhetted, hogy stabilan állsz, lábak készenlétben, és egy sál a nyakadban. A hó, mennyire hiányzott a hó, a szürke felhők közül hullott a Snezhnaya területére, és mindent fehérbe vont.

Emlékszel a puskapor, a víz és a piszok szagára. Az értékelési nap, egy nagyon fontos esemény, amikor a különböző szekciókból érkező újoncok összegyűlnek, hogy kiharcoljanak egy esélyt, hogy magasabb pozícióba kerüljenek. Ez nagyon megterhelő az újoncok számára, de ez egy könnyű nap volt a számodra.

Akkoriban már hadnagyi rangban voltál, még jelvényed is volt, hogy ezt bizonyítsd. Pedig nem ártana szerencsét próbálni, hogy felkerüljön a Harbinger rangra. A legerősebb akartál lenni a Fatui-ban, bár ez kissé távolinak tűnt.

Miközben egy ronggyal törölgetted a szórópisztolyaidat, az egyik Skirmisher bajtársa csizmát tett a padra, amelyen ültél, hogy felkeltse a figyelmedet.

- A Harbinger-ek most kezdik értékelni a hadnagyokat. - tájékoztatott.

Rögtön magadra kaptad a felszerelésedet, a hátadhoz rögzítetted a tankot, és talpra ugrottál. Nem akartad megvárakoztatni őket, ezért gyorsan elindultál a kiképző csatatér felé.

Szorongva, de izgalomtól felpörgötten bekerültél a többi Cryogunner légióssal teli sorba. Oldalra csoszogva csináltak helyet neked. Csevegésre sajnos nem volt idő, az egész környék elcsendesedett, amikor egy bizonyos nő a csoport előtt sertepertélt.

La Signora, a tizenegy Fatui Harbinger közül nyolcadik, csábító mosoly ült az arcán, miközben minden egyes katonát tanulmányozott. A karját keresztben a mellkasa alatt tartotta.

Melletted egy férfi volt, aki nem igazán volt az időjárásnak megfelelően öltözött, bár úgy tűnt, ez őt nem zavarta. Külföldi külseje, mind a ruhásszekrénye, mind a fizikai tulajdonságai nagy valószínűséggel Inazuma régióból származtak. Először azon töprengtél, ki ő, de tudtad.

Könnyen rájöttél ki az: Scaramouche, a hatodik Fatui Harbinger. Gyakorlatilag ragyogott minden dicsőségében, olyan erős ember, aki valószínűleg több tucat embert ölt meg. Megfélemlített a puszta jelenléte.

A szíved kihagyott egy ütemet, amikor a szemei a tiéddel találkoztak. Valami megfeszült a testedben, mintha áramütést küldtek volna a végig a gerinceden és a hátadon. Olyan érzés volt, amit még soha nem éreztél, nem is beszélve valakiről, akivel most találkoztál.

- Hadnagyok - parancsolta La Signora. - Ma kiválasztanak közületek egyet, aki elkíséri Harbinger Scaramouche-t jövőbeli küldetéseire. Ne kérdezze, miért, és ne utasítsa el.

Néhány percnyi hallgatás után a fiatalember a sor elé lépett, hogy minden egyes katonát tanulmányozzon. Csalódottság és elégedetlenség látszott az arcán, szemét forgatta, és továbbment.

A kalapján lógó csecsebecsék csilingeltek, és ez visszhangzott a csendben, minden egyes lépéstől az átlátszó selyemfüggöny könnyedén lengett a hideg szélben. Megrázta a fejét, az állára tette a kezét, és szinte minden embert figyelmen kívül hagyott, aki mellett elhaladt.

Miután körbejárta a csoportot, Scaramouche visszatért a frontra, és a La Signora mellé állt. Úgy érezte, nem rajong egyik Cryogunner légiósért sem, talán jobban szerette volna a Cicin Mágusokat.

De meglepetésedre felemelte a kezét, és rád mutatott. Érezted, hogy a szíved a gyomrodba esik, amikor mindenki feléd fordította a fejét. Abban a pillanatban, talán életedben először, tétováztál, hogy előre lépj-e.

Dirty, Little, Traitor (Scaramouche x reader)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant