HADI OLUR UMARIM BUGUN 2 EKIM PAZAR basliom yazmaya(sıkiliom cunk)
Babamla her zamanki klasik sessiz akşam yemeklerimizden yerken her zamankinin aksine hiçbir şey düşünmüyordum. Çünkü yemek yerken de bir şey düşünmeyeyim yani..diğer tüm zamanlarımda düşünüyordum zaten. O sırada babamın yemeğini bıraktığını gördüm. Büyü ihtimalle bir şeyler diyecekti ve bakışlarını bana çevirdiğinde bunu doğrulamış oldum,ben de ona baktım.
"Efendim baba?"
R:Ne kadar süredir sigara içiyorsun?
Tabiki anlayacaktı. Koskoca Silvers Rayleigh;Loguetown adliyesinin bir numaralı dedektifi..zaten pek de bir uğraşım olmamıştı saklamak için. Her zamanki tavrımla,ki babam buna ruhsuzluk diyor,yemeğime devam ettim.
"Zaten biliyorsun,niye sordun?"
R:Belki kızım bir babası olduğunu hatırlar da hayatını,duygularını ona göre şekillendirir diye düşünmüştüm.
Hiçbir şey demeden yemeğimi bitirdim ve tabağımı mutfağa götürmek adına masadan kalktım.
"Ellerine sağlık."
Bu sefer afiyet olsun demediğinde biraz pişman olmuştum. Odama çıkıp tekrar düşünmeye başladığımda anlamıştım ki;bu düşünme son 2 yıldaki diğerlerinden daha farklıydı.
Saat pek geç olmadığından,uzun süredir,bir kaç ay ya da yıl..,telefonumu elime alıp açtığımda,çok nostaljik hissettiren o sohbete girdim whattsapptan.
cisim
sahilw gelebsirl msinn? -19.43bildirim seslerim kapalı olduğundan,biraz telefona bakmak istemiştim. Yazdaydık ve sınıf grubunda sadece sohbet dönüyordu,ayrıca bu seneki sınıfımda ilgimi çeken çok kişi olmadığından görüldü kalması için girdiğimde sadece biraz bakınmıştım.
+******
Bugün tüm tatlılarını yemiş yolda,sonra ben yedim diye dövüyordu beni,koca karı.+******
Annenle karıştırdın sanırım,koca karı falan. Herkes çıtır pembe saçlarıma düşer,canavar.+******
Bana canavar diyen kendini yemek krizindeyken görmedi sanırım.Çok boş bir sohbet döndüğünü anlayıp sohbetten çıktığımda en baştaki sohbetten gelen mesajı gördüm. Uzun süreden sonra eski günlerdeki gibiydi..dejavu yaşamış gibi hissettim ve sohbete girdim.
şahingözlü aptla
gelebilirim. -19.46
8e kadar gelmiş olurum banka.Bunu yazdığında çok sevinmiştim. Her zaman buluşma saati ve yerini belli etmemize gerek yoktu,sadece görüldü atsa yeterdi ama görüldümün kapalı olduğunu biliyordu. Merdivenlerden indim ve ayağıma babamın terliklerini geçirirken seslendim salona doğru.
"Ben sahile çıkıyorum baba."
R:Telefonlarını aç tamam mı kızım?
"Tamam tamam görüşürüz."
Mihawk'ın erkenden geleceğini bildiğimden kapıyı kapar kapamaz sahile doğru fırladım. Ya hayır anlamıyorum ki hep hazır mı duruyor bu çocuk..
Banka geldiğimde,beklediğim gibi çoktan gelmişti. Son hız gittiğimden önce biraz hızımı azalttım ve tam bankın hizasında durup banka düştüm. Nefes nefeseyken gözleri bana kaymış olmalıydı.
M:Hiçbir huyun değişmemiş.
Nefesimi biraz toparlayıp yanına oturduğumda ağzımı açtım ama nedense umduğumdan daha zordu konuşmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son arzum
Fanfiction-açık gitmez gözlerim,ölsem bile,sevgilim..kulaklarımda çınlıyor,beni anlatan sözlerin.. shanks×okuyucu sanirim