sınıf

118 10 14
                                    

Akainu'nun dersi başlayalı 15 dakika olmuştu ve Mihawk biliyordu ki,Corazon ve (y/n) geç kaldığından,özellikle de (y/n),Akainu onları azarlayacaktı. Zaten kıza takmıştı. Akainu sınıfa girer girmez cam kenarı en arkaya bakmıştı ve (h/c) bir kafa göremeyince belli etmeden sırıtmıştı ama henüz yoklama almamıştı,unutmuş gözüküyordu. Mihawk derin bir iç çektiği ve bakışları bahçeye döndüğünde,camdan içeri girmeye çalışan (y/n)'yi görmeyi beklemiyordu.

Y:Sst,bakma öyle de çantamı al.

Mihawk yavaşça kızın çantasını alınca (y/n) çok sessiz ve olabilecek en hızlı şekilde içeri girip sırasına oturdu. O sırada Akainu'nun bakışları (h/c) kafayı bulduğunda,şaşırmıştı.

A:(y/n),neredeydin ve nasıl geldin kapı açılmadı?

Y:Hocam sınıfa bakınsaydınız duvar kenarı en arkada görebilirdiniz beni,belki oradan da odaklanabilirim diye bir deneyeyim dedim ama odaklanamadım ben de geri geldim yerime.

Akainu kaşlarını çatıp derse devam ederken,(y/n) kahkahalara boğulmak üzereydi.

S:Nerede kaldın?

M:Nerelerde sürttün yine,sirk adamın nerede senin?

Y:Kanka ya hasta olmuş sabah evini bastım ayrılamadım canımın içinden bitanemden sonra uyuyakalmışım bu mal da uyuyakalmış kodumun şebeği ya,sonra kabus gördüm de kalktım kabusta da beni dövüyordun işte.

M:İkiniz yanyana gelmeyin mümkünse aynı ortamda bulunup aynı oksijeni solumayın,demek isterdim bu sefer nefeslerinizi tutarsınız hiç diyip de yeni bir bela almayayım başıma. Ayrıca zihniyetine sokayım o yalan neydi.

Y:Gayet iyi çevirdim tamam mı kıskanma hiç boşuna.

Shanks hocanın arkası dönükken hızlıca bir arkasındaki boş yere,(y/n)'nin yanına geçti.

S:Bir günlüğüne geçelim şu jigolonun yerine.

M:Bak ya sarısı gitti kırmızısı başladı. Hiçbiriniz ile iletişimi olmamalı aslında (y/n)'nin. Herkesle aptallaşıyor zaten,tek ben idare edebiliyorum. Hepinizin iqsu eşit derecede düşük.

Y:Kıskanıyorsun Mihawk,yakıştıramadım.

M:Ya sabır ya.

Y:Bu arada Mihawk,kitabı bitirdim!Çok güzeldi ama üzücüydü kavuşamadılar bile. Orospu çocuğu bana niye ağlayacağım şeyler okutuyorsun.

M:Kapa çeneni az. Güzel bir kitap.

S:Ne kitabı?

Y:Kitap.

M:(y/n) zihniyetini sikeyim,Shanks'a döndü ardından,takip ettiğim bir yazarın çıkardığı yeni kitap 'Nokta' sen de oku da etrafımdakiler az kitap okumuş olur en azından.

A:O arkada hep bir konuşma hep bir sohbet,hayırdır ya sirke mi geliyorsunuz buraya?

(y/n)'nin konuşmak için ağzını açtığını gören Mihawk aceleyle lafa girdi.

M:Hocam sizin dediğiniz bir şey hakkında soru sordular da,tartışmaya döndü.

A:Kavga mı ediyorsunuz?

Mihawk derin bir iç çekti.

M:Öyle tartışma değil hocam,farklı fikirlerimiz var onları belirttik.

son arzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin