make me sway

82 6 17
                                    

Bir şeyler olabilir mi artıl hayatımda(bunu dedikten sonra tum imkanlari geri cevirip kacmam peki)

Y:Siz
S:Shanks
M:Mihawk
B:Buggy
C:Corazon
L:Linlin
K:Kaido

Mihawk boğazını temizledi ve sesindeki uyarı tonu ile konuştu.

M:Shanks.

Shanks Mihawk'ın sesiyle aniden gözlerini açıp (y/n)'den ayrıldı ama yine de Mihawk'a bakmadı. (y/n) de ona bakarken nasıl o da bakmazdı ki?

(y/n) Shanks'a bakarken gülümsediğini farkedince,kısa süreliğine eski hali aklına geldi ve o anki mutluluğu ölçülemeyecek kadar arttı.

O sırada Buggy ve Corazon da fısıldaşıyordu.

B:Sirk adamı,görüyor musun?

C:Güldü.

B:Güldü.

L:Güldü.

K:Ananı.

L:Kaido,uyarmadı deme.

M:Merak etmeyin duymaz onlar şu an.

Linlin Kaido'nun koluna asılarak ayağa kalktı.

L:Bence biraz yalnız kalmalılar.

Corazon ayağa fırlayıp sessizce Linlin ile Kaido'nun yanına gitti.

C:Gece yüzüşü..

Buggy koşarak Corazon'un arkasına geçti ve Mihawk'a baktılar.

B:Lütfen Mihawk.

K:Lütfen Linlin.

Mihawk ve Linlin çaresizce bakışıp Shanks ve (y/n)'den uzaklaşmaya başlayınca diğerleri de onları takip etti.

C:Kabul ettiler!

-

(y/n) pişman olmayışını kutlamak istiyordu,buna artık hazır oluşunu,isteyişini kutlamak istiyordu olmasından çok. Zaten olması için istemesi ve istemesi için de kötü hissetmemesi gerekiyordu.

Sonunda;Kötü hissetmemişti,istemişti ve olmuştu.

Belki gerçek değildir diye bekledi ama gerçek değilse de bu rüyayı görmek isterdi (y/n).

Y:Shanks..

Shanks (y/n)'nin nefesini suratında hissedince Bobi için hastaneye gittikleri günü hatırladı,Buggy ile olan konuşmalarını da hatırladı. Heyecanla yanakları kızarırken gerçekten de kısa bir süre içinde yaşaması mutlu etmişti.

son arzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin