shanksın foyası sikiliyor

216 11 63
                                    

sıkldim oooffff😭

bayasıkıldimlan.sey bolum ismi takmayinhwushwusuw

Rayleigh ve (y/n) yan yana sahilde yürüyorlardı. Rayleigh kızının okul bahçesindeki ani isteğinden ve sesinin tonundan dolayı pek bir şey sormadan kızıyla beraber sahile gelmişti ve kızı konuşana kadar konu açmayı düşünmüyordu. Bir süre öylece yürüdüler. Bu sürede (y/n)'nin içinden bir şeyleri tarttığını,uygun kelimeleri aradığını anlayabiliyordu. Sonunda kızı konuşmaya karar vermişti ve derin bir nefes alıp kafasını biraz daha eğmişti.

Y:Ben ayrılmıştım Shanks'tan. Nedeni ise beni aldatmasıydı,diyemem. Nedeni beni aldattığını düşünmemdi. Sonradan ona bir açıklama hakkı bile vermemiş ve ona güvenmemiştim bile. Yani..kız onu orada Shanks'ın isteği dışında öpmüş olabilirdi ama ben buna bir ihtimal bile vermeden ona öyle korkunç şeyler söylemiştim ki,bana söylese herhalde orada durup kalırdım. Ama Shanks onu affetmem için çok peşimden dolaşmıştı,çok uğraşmıştı..ben ise sadece kendi bildiğimi okuyan bir velettim. Duygular hakkında en ufak bir fikrim yoktu bile belki de bilmiyorum..bunların sonucunda ise;şu an hiçbir şey bilmiyorum. 2 yıl boyunca,sana bile kötü davrandım. Yetmeyeceğini biliyorum evet ama bunu yapmam lazım ki;özür dilerim. Ama sen yine de hep anlayışlıydın,hem de senin gram suçun olmayan hatta alakan bile olmayan bir konu yüzünden sana sırtını çevirmiş birine karşı..

Kızının sesinin titrekliğini anlayabiliyordu Rayleigh.

Rs:Sen,'biri' değilsin ki (y/n)...sen kızımsın,ardından ufakça gülüp kolunu omzuna dolamıştı,sakın bana unuttuğunu söyleme?

Y:Unutmuşum demek ki ama,hatırlattığın için teşekkürler.

Rs:Şimdi,bana tüm olanı anlatacak mısın?

Babasının yürümeyi keserek dediği sözlere karşı kız hemen yakınlarındaki banka ilerleyip bir ucuna oturmuştu,bunu görünce Rayleigh de hemen yanına oturmuştu.

Y:Bildiğin gibi,bence gayet iyi gidiyorduk. Hem de gerçekten çok iyi..ama işte..ben ona hiç güvenmemişim gibi davrandım. Doğum gününde,ona yaptığım hediyeyi vermeye gidiyordum,kız sol elinin serçe parmağındaki ince zincir yüzüğü gösterdi,bu benimkiydi,ardından aynı yüzükten bir tane daha göstermişti ama bu boynundaki ipte asılıyordu ve ip hep kıyafetinin altındaydı,bu da onunkiydi..o gün son aylarda olan 'Shanks'ı sıkıyorum' düşüncemden kurtulmak üzereydim. Sonra,banka gittim..Shanks,Buggy,Mihawk ve benim yerimizdi diyebilirdim..ve orada Shanks'ı gördüm. Çok mutlu bir şekilde yanına hızlıca ilerlerken,görüş açıma bir kız girmişti ki o kızı hatırlamıyorum. Banka yabancı biriyle gelmesini garip bulmuştum ve daha da hızlandığımda,onları öpüşürken gördüm,ama belki de Shanks'ın şaşkınlığından dolayı hemen çekilmeyeceğini hesaba katmadım..o an hemen yanına gitmiştim ve Shanks beni görünce o kadar korkmuş bakıyordu ki..ben o zaman bunu bile görememiştim sinirimden,aldatma konusu her zaman en hassas noktalarımdan birisi olmuştu ki nedenini bilmiyorum..O an ona dediklerimi,o dönemde ona dediklerimi ve ona karşı hissettiklerimi unutamıyorum,hiçbir şeyi haketmediğimi düşünmem ve kendimi bu denli soyutlamam da bundandı sanırım...'(y/n),bana güvenip dinleyeceksin biliyorum' derken lafını kesmiştim 'keşke seninle sevgili olmasaydım,tek ve en büyük pişmanlığım'..dediklerim..bunlardı. Bu arada kız gitmişti olarak hatırlıyorum ama daha sonrasındaysa bana o kadar yalvarmıştı resmen,hatırlıyorum.

'kalbimi okuyabilirsin,sen bunu yapabilirsin,lütfen beni dinle,kendin gibi davranmıyorsun,üzgünüm,affetmen için hatta sadece dinlemen için ölürüm de,yaşarım da..'

o kadar şeyin tekine bile kulak vermemiştim ve o gece bankta dediklerimi duyunca attığı bakış,her şeyi unutsam da unutamayacağım tek şey..ayrıca bundan sonra oradan ayrılmama izin vermeyip kolumu tuttuğunda da onu ittirip 'sevgi haketmiyorsun' demiştim..bu da vicdanımdan asla silinmeyecek bir cümle. Öyle işte..ondan sonra hep böyle davrandım ona..Mihawk ve Buggy ile de iletişimim bu sebepten kesilmişti..

son arzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin