kes sesini

87 8 6
                                    

Selam ya of valla yorgunum

neyse

yine unutmusum bak yaziyim hemen

Y:Siz
M:Mihawk
S:Shanks
B:Buggy
C:Corazon
K:Kaido
L:Linlin
Bb:Bobi
R:Rayleigh
L:Law
D:Doflamingo
A:Akainu
M:Müdür
O:Oden

Aniden dikleştim yatakta,saçım yüzümü kapamıştı ve uyandığımı fark etmiştim.Uyanmama sebep olan sesi tekrar duyduğumda tekrardan fırladım ayağa.

Bb:Havhavv!

Dolabımdaki mamayı aldım ve camdan arka bahçeye atladım,atladığım anda Bobi de üstüme atladı.

Bacağının iyileşmeye başladığını görmek sevindirmişti..

R:(yn)...Maması var,artık sabahları vermek zorunda değilsin.

Babam,haklıydı.Elimdeki mama yılların alışkanlığı refleksimdi,bu biraz üzücü gelmişti ama sonradan...

(yn) farkında mısın Bobi sizin köpeğiniz amk?Ne üzücüsü kalk okula git mal.

Bobi'yle biraz oynadıktan sonra üstümü giydim ve arka bahçe çitlerinden atladım,babamla vedalaştıktan sonra da biraz duraksadım.

Bir şey eksikti...

-

Shanks uzun süredir yürümediği yolları,uzun süredir yürümediği şekilde;uzun süredir yürümediği hislerle yürüyordu...Uzun süre sonra tekrardan (yn)'yi arka çitlerden atlarken görünce,durdu.Aklına iki yıl öncesi gelmişti ve durmuştu.

Shanks okula bu yoldan gittiğinden,(yn) de arka çitlerden atlayıp giderdi.Yolun başında da Mihawk ve Buggy beklerdi onları.

Bu hep böyleydi,uzun süredir olmadığından Shanks,garip ve...mutlu hissetmişti.

O sırada (yn)'nin de dıraksadığını fark etti ve koşmaya başladı.

S:Bomba gibi başlıyorum bu yıla demek mi bu yani?

Shanks (yn)'nin yanına gelip elini tuttuğunda,(yn) de eksikliğini hissettiği şey tamamlandığı için ona ayak uydurdu ve beraber yolun başına ilerlemeye başladılar.

S:Ders programı ne acaba ya bi uyusam.

Shanks esneyerek konuşurken,(yn) bunun üzerine telefonunu açtı ve Whatsapp'a girdi.

Yelkenler Fora

ios
yemedik mi yarra 08.08

penbeli citie
nasıl yemişiz yine
sabah sabah düzgün bisi desen şaşarım amk

sirkadamim
ulsn kdioooooo
bu kaddr yemdk istiypsn dm gec
gevelim 50tl

son arzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin