aşktan hep bunlar

71 5 17
                                    

birinci özel bölüme hg herkes

🥳🥳

bu bölüm sevgili oldukları günü anlatıyo yani yine o catı katında geciyo neyse bb

(yn) ve Shanks'ı okul kapısına kadar bırakmıştı Buggy ve Mihawk.

M:Hocam onları götürmeyin diyoruz bakın orda bir şey yapar-

H:Mihawk sorun değil sorun değil,benim gözetimim altındalar. Hem spor klubünde olanlar onlar. Neyse gelin gençler,gidiyoruz.

Beden öğretmeniyle beraber,spor kulübü üyeleri Shanks ve (yn) bir liseye malzeme almaya gidiyorlardı.

Öğretmenleri arabayı sürmeye başladığında,bir süre sessiz kaldılar arkada.

Y:Hocam neden başka okula gidiyoruz?

H:Orası anlaşmalı olduğumuz bir lise,o yüzden ordan gidip toplarımızı alacağız.

S:Ne kadar boş iş.

H:Bence de çok boş iş ama kapa çeneni de bölüö yazsın kız az.

Okula vardıklarında,onları müdür karşıladı.

H:Gençler siz spor salonuna geçin benim biraz işim var,geleceğim.

Hocalarının gidişini izledi (yn) ve Shanks,ardından gülümseyerek birbirlerine döndüler.

S:Yaramazlık vakti!

Y:EVET!

Shanks ve (yn) öğretmenleri başlarından gider gitmez,büyük bahçeyi gezmeye başladılar. Aynı anda etrafa bakınıyorlardı.

S:Ya ne biçim bahçe bu eğlenceli bir şey falan yok..

Y:Gel içeri girelim bi

(yn) Shanks'ın bileğinden tutup içeri sürükledi onu.

Y:Hmm,spor odaları genelde girişte ya da bahçede olur ama..

S:Alt kat yok gibi duruyo..

Y:O zaman üst kata!

(yn) Shanks'ı merdivenlerden durmaksızın sürüklemeye devam etti.

S:Bu nasıl mantık mal mısın amk

Y:Ya az dur bak gör!

Shanks arkadaşına dil çıkarıp paşa paşa peşinden gitti,zaten (yn) onu sürüklüyordu.

Daha çıkacak merdiven kalmadığında,önlerinde geniş bir kapı vardı. Kapıyı açtıklarında,yandaki pencereden içeri olduğu gibi giren güneşin ısıtıp sıcacık yaptığı dar bir koridor uzanıyordu önlerinde. Ağızları açık baktılar sadece.

S:(yn) girmesek m-

(yn) gülerek koridora koştururken Shanks'ın bileğinden sürüklemeye devam ediyordu.

S:(yn) başımıza iş alıcaz amk

Shanks'ın olabildiğince sessiz olmaya çalıştığı sırada (yn) önüne çıkan büyük demir kapıyı zorlamaya başladığından bütün gürültü koridorda yankılanıyordu.

Shanks hızlıca (yn)'nin yanına gidip kaşlarını çatarak omuzlarından tuttu.

S:Ben senin amına koyim sessiz ol di-

O sırada (yn)'nin ağırlığını verdiği kapının açılmasıyla omuzlarına yüklenen Shanks ile beraber odanın içine düştüler.

S:GERİZEKALI

son arzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin