hissedilenler

158 10 9
                                    

(y/n)'nin babası marketten gelip gelen seslerden dolayı arka bahçeye gittiğinde Shanks ve (y/n)'yi el ele dururken görmeyi beklemiyordu. Yavaşça yanlarına yaklaştı.

Rs:Gençler neler oluyor?

En büyük gülümsemelerinden biriyle yanlarına geldi. Olaya el atma gereği duymuştu çünkü ortam çok gergin gözüküyordu.

Y:Hoşgeldin baba.

Rayleigh kızının 'ruhsuzluğunu' tekrar hissettiğinde gülümsemesini soldurmamaya çalışmıştı.

Rs:Shanks,hoş geldin. Biraz konuşmak ister misin? Kızım,bence sen de Rogerla bir şeyler konuşmak istersin,özlemişsindir.

(y/n) kafasını sallayıp babasının elindeki anahtarla beraber eve gitmişti,ön bahçede kapıda bekliyordu Roger.

R:Bugün konuşamadık,beni unutmadın değil mi?

Y:Hayır tabi ki unutmadım.

(y/n) kapıyı açtığında ikisi de salona geçip oturmuşlardı. Roger (y/n) küçükken Rayleigh ile dosyası dolayısıyla çok yakınlaşmıştı ve Rayleigh'in minik (h/e) saçlı kızını da çok sevmişti. Rayleigh dosya kapanana kadar her görüşmeye (y/n)'yi de götürmüştü.

R:Baban,nerede?

Y:Shanksla konuşacakmış onlar.

R:(y/n),senin tadın nereye kaçtı?

Y:Bilmem,kaçmış mı?

R:Kaçmamış mı?

(y/n) verecek bir cevap bulamadığında biraz kafasını eğdi.

R:Baban telefonda durumundan bahsetmişti,olayları bilmesem de kendine bu kadar yüklenmen doğru olmamalı.

(y/n) Roger'ın sözlerini tartarken,gözyaşlarının aktığını hissetmişti ve hiç düşünmeden,onlara engel olmadan akmalarına izin vermişti ve dizlerini kendine çekip sarıldığında,sesi tüm odada duyuluyordu. Roger (y/n)'nin verdiği ani tepkiye ve böylesine ağlamasına şaşırmıştı. Bir sorun olduğunu zaten bildiğinden,yerinden kalkıp kızın yanına oturduğunda yavaşça elini kızın omzuna koydu. O sırada (y/n) burnunu çekerek,ağlamaya devam ederken kafasını biraz kaldırıp Roger'a baktı. Roger'ın yanına gelip giderken tanışmıştı Shanksla da. Shanks'ın babası yerine koyabilirdi (y/n) onu,o yüzden onun yüzüne de bakamayacağını düşünmüştü ama Roger'ın ona sunduğu gülümseme,kalbini ısıtmıştı. Dizlerini kendinden ayırıp yaşlı gözlerini Roger'ın gözlerine dikmişti ve sesinin titrekliğini kontrol etmeye çalışarak konuşmuştu.

Y:Ben Shanks'ı sevmek istiyorum.

(h/c)'ın kızılı sevdiği çok barizdi,gereken şey hissetmekti.

R:Bunu tek başına söyleyebilmen,çok sevindirici bir şey.

Y:Bilmiyorum diyemiyorum,biliyorum; tek pişmanlığımı da biliyorum sevgiyi haketmeyeni de,asıl kötü olan sevgiliyi de biliyorum o gün gitmesi gereken kişiyi de. Bu uzun zincirin başındaki aptalın ben olduğunu da biliyorum ve öğrendikime göre Shanks kendini suçluyor,2 yıl boyunca kendini suçlamış..ve şimdi bana hislerim hakkında yardım edeceğini söyledi ne yani tekrardan mı 'peşimden koşacak'. Bunu böyle düşününce kendime daha da sinirleniyorum,her geçen zaman Shanks'a karşı yeni bir hatada bulunuyorum. Ben neyi-

R:(y/n),sakin ol. Hatanın farkındasın,pişmansın ama sevgiyi haketmediğini neden düşünüyorsun?Kötü bir sevgili olduğunu neden düşünüyorsun?O gün gitmesi gerekenin sen olması gerektiğini neden düşünüyorsun? Bu zincirin başında sen olabilirsin ama Shanks gibi 2 yıldır sen de kendine gereğinden fazla yüklendin. Ayrıca kendini toparlamaya başlasan da sen böyle düşünüp kendine haksızlık edersen herkesin ve özellikle senin daha fazla yıpranmana yol açar bu,senin istediğin bu mu (y/n)? Hatada bulunmak,konumunuza bağlı değil mi sence de?Mesela yürürken yabancı birine çarpmak hata olabilir ama bir arkadaşına çarpmak bir hata olamaz,bunu büyüteni görmedim. Bence sevdiğin birinden düzelmek için yardım istemek de bir hata değil (y/n),yaptığın ve sana kötü gelen her hareket için kendine yüklenip suçluyu kendinmiş gibi göstermeyi bırak lütfen.

Y:Ama yine de Roger,bu konuda haksız olan benim..

R:Shanks görmezden gelmiyor mu artık o konuyu,öyleyse sen de görmezden gelmeyi deneyemez misin?Evet;bazı şeyler görmezden gelinmez. Ama Shanks sence 2 yıl sonra gelip de 2 yıl önceki gibi hislerini ve sorunlarını içinde mi yaşayacak;hayır. Bazen gerçekten büyük bir sorun olsa da konuşulmadan da;sadece hislerle ve duygularla çözülür (y/n)..ayrıca Shanksla ilgili sorunlarını çözmek için ihtiyacın olan kişi Shanks değil mi sence de?

(y/n) burnunu çektikten sonra,Roger'ın dediklerini tartmaya başladı.

-

Rs:Neler oluyor bilmiyorum Shanks,ama eminim sen de (y/n)'nin hala seni sevdiğini anlayabiliyorsundur.

S:(y/n) hala..beni mi seviyor?

Rayleigh şaşıran Shanks'a döndü garip bir ifadeyle.

Rs:Bu çok belli oluyor,lütfen anlamadığını söyleme,ardından derin bir nefes aldı,sadece seni sevmeye hakkı olmadığını düşünüyor. (y/n)'yi çok iyi tanıorum,dediklerini kolay kolay silemez o. Kim görmezden gelirse gelsin,kim o güveni verirse versin o sözlerini asla unutmaz ama sana kendini affettirmek için bile yakınlaşmaya güveni yok,bunu çok istiyor,seni sevmeyi istiyor ama bunu kendine bile itiraf edemez buna da hakkı olduğunu düşünmüyor. Senden istediğim bir şey olması saçma olur,ama senin de onu sevdiğin çok belli Shanks.

Shanks heyecanla araya girdi.

S:Ben,onun kendine olan güvenini de geri getireceğim,bana karşı olan güvenini de tekrar inşa edeceğim. Ben de bunları yapmak istiyorum. Her şeyi geride bırakabilirim,(y/n) isterse. Ama dediğin gibi,(y/n) ona böyle iyi davranmama bile çok üzülür. Çünkü kendine çok yüklenmiş ve onu sevmemem gerektiğini düşünüyor,hatta onu sevmediğimi düşünüyormuş. Ne yolla yapacağım,ne zorlukta olacağını umursamıyorum. (y/n) geri gelene kadar çabalayacağım.

Mihawkla da konuştum. Ayrıca Buggy tatilden döner dönmez (y/n) kesin olarak onunla da görüşmeye gidecektir. Buggy de bana yardım edecektir eminim. Hepimiz..,Shanks'ın sesi titremişti biraz,hepimiz (y/n)'ye yardım etmeyi istiyoruz..ben aslında bir süre önce geldim Rayleigh,sonra Mihawk ve (y/n)'nin konuşmasını duymuştum ve (y/n)'nin içinde olduğu durumu duyunca gerçekten uzun bir süre hareket edememiştim orda,ardından eve dönmüştüm ve kimseyle iletişime geçmeden uzun süre boyunca o konuşmaları falan düşündüm..hatalı (y/n) de olsa onu öyle bıraktığım için pişmanım sanırım. Onu tanımıyor gibi davrandığımı görüyorum şimdi bakınca;ilk günler biraz sinirinin geçmesini bekleseydim eğer sonra kesin beni dinleyecekti zaten ve inanmaması gibi bir seçenek yoktu.

Rayleigh düz bir sesle aniden konuşmaya daldı.

Rs:Kusura bakma böldüm,ama burada suçlu (y/n)yken bile böyle davranman beni ağlatacak sanırım,ardından gülümsedi,hem yeteri kadar yanında olmaya çalışmışsın..

Dinle Shanks,ilişkiler tek kişilik değildir derken hiç yanılmazlar. Senin uğraşın hangi derecede olursa olsun,karşı taraf bunu kabul etmezse senin uğraşının ufak bir kısmı bile işe yaramaz. Acı olan gerçeklerden biridir bu. Senin gibi birine sahip olduğu için (y/n)'yi kıskanıyorum. Gerçi (y/n) sana sahip olduğunu düşünmüyordur eminim. Geceleri hala gün içindeki ufak olaylar için ağladığını duyabiliyorum. Bunları tek yenmesi gerektiğini düşünsem de,yanına gitmemek de beni çok üzüyor bazen. Peki ben de sana danışabilir miyim Shanks,sence bu konu hakkında ne yapmalıyım?

S:Bir açıdan tek başına çözmesi mantıklı olurdu ama tek başına kendine haksızlık yapıyor olması hiç de iyi bir şey değil..içini dinlemelisin bence. Aklına ilk gelen şey doğru olandır,bu (y/n)'nin sözü..

Rayleigh gülümseyip devam etti.

Rs:Sorumsuzluğunu nasıl da sözlerle anlatmış ama..

bilmiom ki ya olcem of kisa da old😭😭

artik kal bende'ye final yaparım

ace kurgusunu da çok uzun tutmayi düsünmüyorum

Bunun biraz yolu var givi

Of bilmiom ki umarim hatam da yoktur

Bir de bu kitabın bundan sonrası için planlarım sey iste. Her bölüm (y/n)'nin düzelmesi için yapılan seyler olacak sanirim,araya Shanks'ın duygularini da asilarim ben kesin. Shanks'i cok seviyom

Yani böyle diyorum da sey diye yorumlamayin

OOOO NIYE ON PLANDA OLAN YN SHANKSIN SUCU NEEEE falan demeyin simdi lutfeneknxoenxedneodn

son arzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin