bu bölüm BİRAZ sey..
Y:Siz
M:Mihawk
B:Buggy
S:Shanks
C:Corazon
R:Rayleigh
K:Kaido
L:Linlin
O:Oden
T:Toki
Ö:Öğrenci
M:Müdür
K1:Koruma 1
P:Polis
M:MarcoMARCO DA VAR EVET😀
R:Yine kaçtınız bir şekilde okuldan...
Rayleigh'in karşısındaki 4'lüye bakıyordu kalan 3'lü.
L:Lan Mihawk'ı bile azarlıyo adam..
C:Siz ne sandınız Rayleigh'i...Mihawk'ı bile yer o.
K:Yeni otorite belli oldu..
M:Ben de gaza getirdim bu sefer.
Rayleigh Mihawk'ın açık sözlülüğüne karşı kısa bir kahkaha attıktan sonra derin bir nefes aldı.
R:Sizinle ne yapacağımı bilmiyorum cidden...
Buggy arkadan sırıtarak söze girdi.
B:Affedebilirsin bence!
R:Her zaman yaptığım gibi değil mi?
S:Evet..
R:İyi peki ama...Haftanın kalanında okul saatleri içerisinde sizi burada görmek istemiyorum,tamam mı?
Y:Sen bize bırak o işi baba!
---
Ertesi gün,yine arka tayfa,hepsi olmasa da, yerlerinde toplanmıştı.İlk iki ders matematikti,bu yüzden (yn) girmemişti derse.
Ama Akainu da derse girmemişti.
B:Noldu ya..
O sırada içeri Doflamingo girdi,sinirli bir şekilde arkaya bakındı ama (yn)'yi göremedi.
M:Kime baktın?
D:Babasının gücüyle benim cezamı çektirmesine ihtiyacım yok!Nerde?!
Mihawk sırasından kalkıp seri bir şekilde Doflamingo'nun yanına geldi.
M:(yn) kendi rahatı için cezanı sildirdi,sana acıdığı falan yok korkma.Ayrıca kendi zekasını kullanıp başarı elde eden biri (yn),aklın kaymasın.Unutma bu dediklerimi.
Mihawk sınıftan çıkıp bahçedeki (yn)'nin yanına ilerledi Doflamingo ve arkadaşlarını sınıfta,habersiz bırakıp.
Kardeşini bankta oturan (yn)'yi görünce yanına gitti ve kendini banka attı.
M:Akainu gelmedi.
Y:Hm...
M:...
O sırada yanlarına görevli bir öğrenci geldi.
Ö:Silvers (yn) sensin değil mi?Müdür seni çağırıyor.
Y:Tamam git sen..
Mihawk öğrencinin gidişini izlerken bir iç çekti.
M:Yine aynı zırvaları dinleyeceksin sanırım.Kaydı silmeni isteyecek değil mi?Gözünün önünde sil zaten bende duruyor kopyası.O adam bunu akledecek kadar zeki değil ve o kadar geniş çaplı düşünmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son arzum
Fanfiction-açık gitmez gözlerim,ölsem bile,sevgilim..kulaklarımda çınlıyor,beni anlatan sözlerin.. shanks×okuyucu sanirim