(y/n) elinde sıkıca tuttuğu mektupla Mihawk ve Rayleigh'in önünden fırlayarak odasına çıktı. Mihawk gülümseyerek gözlerini kapadı.
M:Shanks her işini erteler zaten.
R:İkisi de öyle Mihawk,bu ertelenmiş bir barışmaydı.
M:Evet,barışmaydı..
Mihawk bile kendi sesindeki mutluluğun yoğunluğundan şaşırmıştı ve Rayleigh ile yapmaları gereken tek şey (y/n)'nin mektubu okumasını beklemekti.
--
Roger kapıyı açtığında elindeki zarfı ömrünün son saatlerini geçiren bir kelebeği tutar gibi nazikçe tutan Shanks'a gülümsedi.
R:Merhaba Shanks!
S:Merhaba Roger!Çok mutluyum.
Shanks içeriye girer girmez Ace,Luffy ve Sabo da kapıya koştu.
L:(y/n) ablanın kokusunu aldım ben o nerede?!
S:Ya Luffy ebe-
Roger'ın gözleriyle yaptığı ufak uyarıyla Shanks boğazını temizledi.
S:Yok bir şey kışkış siz.
A:Kapa lan çeneni.
Sb:Shanks abi elindeki ne?
Shanks gururla zarfa baktı.
S:Ben de öğrenmek üzereyim.
R:Çocuklar biz içeri geçelim,Shanks da gelir zaten.
Shanks Roger'a gülümseyip odasına çıkmıştı ve heyecandan ölse de yavaşça yatağına oturup zarfı dikkatlice açmaya başladı.
//
Mihawk ve Rayleigh uzun süre (y/n)'nin yanlarına gelmesini beklemişlerdi ama gelen olmamıştı.
M:Yine bir şeyler mi oldu acaba?
R:Mihawk gidip bakmalıyız.
Mihawk Rayleigh'ten bunu duymayı bekliyormuş gibi kafasını sallayıp hemen üst kata yöneldi ve (y/n)'nin kapısını pat diye açtı. İçeri baktığında karanlıkta yatağının yanına yerde oturmuş kızı gördü. Mektubu tuttuğu eli yanına düşmüştü ve kafasını yatağına yaslamış bir şekilde uyuyakalmıştı.
R:Salak kızım..
Mihawk rahatladığını hissettiğinde kapıyı açıp odaya (y/n)'yi rahatsız etmeyecek kadar ışık girmesini sağladı.
O da yanına oturup hafif ışıkla aydınlanan suratına döndü kızın ve koluyla yavaşça kurumak üzere olan gözyaşlarını sildi,yüzündeki gülümsemesi kaybolmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son arzum
Fanfiction-açık gitmez gözlerim,ölsem bile,sevgilim..kulaklarımda çınlıyor,beni anlatan sözlerin.. shanks×okuyucu sanirim