umarım yazım yanlısım fln fln yoktur....
Mihawk;Corazon,Linlin,Buggy ve Kaido'ya masayı kurdurturken üst kata,(yn)'nin odasına çıktı.
Odaya girdiğinde,(yn) ve Shanks'ı yatakta görünce bir iç çekti ve sessizce yanlarına yaklaştı. O sırada Shanks esneyip kafasını Mihawk'a çevirdi ve uykulu gözlerle bakmaya başladı.
M:Yemek hazır.
S:Ne..?
M:Yemek hazır.
Shanks gözlerini kırpıştırdıktan sonra bakışlarını Mihawk'tan çekti ve hala göğsünde uyuyan (yn)'ye kaydırdı.
S:Ama (yn) tam da-
M:Shanks.
Shanks Mihawk'ın ürkütücü sesini duyunca boğazını temizledi.
S:Ya tamam be yemedik kardeşini. Geliyoruz.
M:Üstüne de bir şeyler giy amk.
Mihawk odadan çıkarken,Shanks iç çekti. Şu anki konumundan çok memnundu yemek falan istemiyordu.
Ama ölmek de istemiyordu.
O yüzden elini (yn)'nin saçlarına atıp yavaşça gezdirmeye başladı ve yumuşak bir sesle seslendi.
S:(yn)?
(yn) hareket dahi etmeyince omuzlarından tutup üstünden kaldırdı ve yatağa koydu,üstüne eğildi.
S:(ynnnnnnnnnnnnn)?
Y:Uyumak istiyorum..
S:(yn) hala yorgunsun biliyorum ama yemeğe inmeliyiz.
(yn) dinlemeden tekrardan Shanks'ın dibine girdi ve uykusuna devam etti.
Shanks gülümsedi ve (yn)'nin saçlarını öperken mırıldandı.
S:Tamam ben yemene yardım edicem,sonra tekrar uyuruz. Tamam mı?
(yn) kafasını kaldırdı ve gözlerini açtı kısıkça,kafasını salladı mırıldanırken.
Y:İyi..
Shanks (yn)'yi yataktan zor da olsa kaldırdı,bu sefer de yürütmesi gerekiyordu.
S:Ya (yn) fazla zorluk çıkarma yaaa.
Y:Ya çocuk gibisin he.
(yn) gözlerini zar zor açık tutarak Shanks ile aşağı indi ve diğerlerinin yanına masaya oturdular.
C:Yuh Shanks ya soyunsaydın?
S:Corazon kes yoksa ben keserim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son arzum
Fanfiction-açık gitmez gözlerim,ölsem bile,sevgilim..kulaklarımda çınlıyor,beni anlatan sözlerin.. shanks×okuyucu sanirim