Y:Siz
S:Shanks
M:Mihawk
B:Buggy
C:Corazon
L:Linlin
K:Kaido
R:Rayleigh(yn)'nin hastanede işi bittiğinde,beraber (yn)'lerin bahçesine geri dönmüşlerdi ve çimlere oturmuştu hepsi.
R:Siz dördünüze demiyorum bu sefer sadece,siz üçünüz de dinleyin beni.
Yedisi de diken üstünde Rayleigh'i dinlemeye başladılar.
R:Haftaya tam bir şekilde,düzgünce eğitim alacaksınız artık anlaşıldı mı?
Y:Peki baba...
B:O zaman hadi bugün (yn)'de kalalım!
Rayleigh omzunu silkti ve kalkıp bahçe kapısına yöneldi.
R:Ben Roger'la kalıcam bugün iyi eğlenceleer!Sana emanetler Mihawk!
M:Yetki?
R:Tüm yetkiler senindir.
Rayleigh görüş açılarından çıktığında bir süre sessiz kaldılar.
S:Yine mi yetki Mihawk'ta yaaa?
C:Sıçtık ya.
B:Alışığız biz.
Y:Evet alışığız biz.
Buggy ayağa kalkıp gerindi bu sırada. Sonra (yn)'ye döndü.
B:Eee cm?
Y:Evet..lütfen.
Buggy'nin ona uzattığı ele tutunup kalktı (yn) ve o da gerindi.
S:(ynnnnnnnn) gitmeeee!
C:(ynnnnnnnn) gitmeeee!(yn) Buggy ile bahçe kapısından çıkarken arkadaşlarını görmezden geldi.
M:İki tanesi gitti belaların,çok daha güvendeyiz.
---
(yn) kendini ağacın alt dalına attı hemen ve üst dala asıldı kollarıyla,kendini yukarı çekmeye hazırlanırken Buggy'nin bacağından kavradığını hissedince kısa bir çığlık attı.
Y:Ya mal!Aşağı çekiceksin ikimizi de.
Buggy'nin alttan attığı umursamaz bakışla ikisi de gülmeye başladı.
Y:Ya seninle kızgın kalınmıyor.
B:Büyülüyüm.
Y:Sağlam tutun bak bacağımdan,öyle çek kendini. Ben sağlam tutunuyorum şu an asıldığıma bakma.
Buggy buna karşılık kendini ilk dala çekmek için tüm ağırlığını (yn)'nin ayak bileğindeki eline verdi,verdiği an (yn) sarsıldı. (yn) sarsılınca da Buggy'nin ayak bileğindeki eli kaydı ve ikisi de hayatlarını gözleri önünden geçirdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son arzum
Fanfiction-açık gitmez gözlerim,ölsem bile,sevgilim..kulaklarımda çınlıyor,beni anlatan sözlerin.. shanks×okuyucu sanirim