☼︎

81 8 1
                                    

(10.05.2020)

(h/c)'m hitap kullanmak istemedim bilirsin bana samimiyetsiz gelirler ve ben seninle şu an bile samimiyetsiz konuşabilecek gibi hissetmiyorum. Senin sinirinin sönmesini beklemeden Roger ile beraber başka şehre gittim..Elimin ayarını..

2 ay geçti ama şimdiden dönmek istiyorum inan. Saçınla oynamayı çok özledim ya..Dün rüyama girdin,her günki gibi,
(h/c) saçların çok daha fazla uzamıştı,gerçekten o kadar uzamamışlardır bence.

Havadan sudan konuşamıyorum şu an (y/n) çünkü tüm gün çevreme bakmıyorum bile kendi duygularımda boğulmakla meşgulüm ve bu çok sinir bozucu. Seninle beraber çözmek istiyorum bu problemi ama inan dönecek yüzüm yok..bu günlük mektubu yarım bırakayım.

(11.06.2020)

Sikeyim suçluyu boşver barışalım biz olmaz mı?

(y/n) mektubu yavaşça masasına bıraktıktan sonra zarfın içindeki küçük kartı çıkardı.

Aşkıma hiç dokunma
Bırak öylece kalsın
Gerçek sevgi neymiş
Bilmeyenler anlasın

Mırıldanarak okuduğu şarkı sözleriyle aklına kendi mektubu geldi ve kendini gülümseyerek yatağa bıraktı.

///

(09.03.2021)

Bilirsin Shanks,

Açık gitmez gözlerim
Ölsem bile,sevgilim
Kulaklarımda çınlıyor
Beni anlatan sözlerin

Hatırlıyorum unutamıyorum silemiyorum Shanks.

"(h/c)'m dinlersin sen beni."

Dinlememişim Shanks,ordaki kişi (h/c)'n değilmiş demek ki. Kendimi bilmeme rağmen sinirimin sönmesini beklemeden davranmışım..

Saat 12yi yeni geçti tam da bir yıl önceki kavgamıza denk geliyor biliyor musun?

Tabi ki biliyorsun..

Tam da senin hep gülerek baktığım gözlerinden benim sebep olduğum yaşları gördüğüm zamana denk geliyor şu an.

Şu an devam edemeyeceğim  mektuba üzgünüm.

(06.06.2021)

Mihawk'ın dediği gibi Shanks anladım ben.

(21.06.2022)

Geri geleceğini öğrendim Shanks,günaydın demek için yazmıştım :D

---

Shanks kahkahalar atarak okuduğu mektubu kenara koyduğunda zarfın içine koyduğu kart aklına geldi,(y/n) ile tamamlandığını tekrar hissetti.

ya arkadaslar olmuslarbilmyyorum her zamanki gibi fazla dram yapmis olabilirim kb😧

zorla sarki sokmusum eskiden simdi unuttum baya o yüzden HAHHHAHAHSLEÖCŞÖD🥰

bunda da yazım veya mantık hatası yoktur umarım

bu arada (h/c) sac rengiydi bakmadan isminizi koymadınız umarım🙀

son arzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin