Part 14

381 34 2
                                    

Jinအိမ်ထဲဝင်လိုက်ပီးအိမ်ကြီးရဲ့အ​နောက်ဘက်ကအိမ်ဖြူဆီသို့သွားတဲ့အချိန်အိမ်ဖြူ​ရှေ့မှာထိုင်ငို​နေတဲ့အ​ဒေါ်ကြီးကို​တွေ့​တော့ပို၍ပင်သိတ်ပူသွားမိသည်

Jin-"အ​ဒေါ်ကြီး ဘာဖြစ်လို့လဲဗျ"
-"​ဂျီဝူးအ​ဒေါ်ကြီးကိုမုန်းသွားပီဆရာကူညီပါဦး​​နော်"

Jinလဲဂျီဝူး​လေးအခန်းထဲသွားလိုက်တယ်ပီး​တော့ဂျီဝူး​လေးကို​ပြောပြလိုက်တယ်

ဂျီဝူး-"ဆရာအ​ဒေါ်ကြီးကိုမကူညီနဲ့​နော် အ​ဒေါ်ကြီးက ဂျီဝူး ဝမ်းနည်း​အောင်လုပ်တယ်​​ဂျီဝူး​ခေါင်းကိုက်တယ် ​ရေ​သောက်ချငိတယ်ဂျီဝးးအ​ဒေါ်ကြီးကို​ခေါ်​​ပေမယ့်မကြားဘူး သီချင်းပဲဆို​နေတယ်အ​ဒေါ်ကြီးကသီချင်းကိုဝျီဝူးထက်ပိုချစိတယ်အ​ဒေါ်ကြီးကဂျီဝူးကိုမချစ်ဘူး"
Jin-"ဒါဆိုဂျီဝူးက​ရောအ​ဒေါ်ကြီးကိုချစ်လား"
ဂျီဝူး-"အရင်က​တော့ချစ်တယ်ဒါမယ့်အခု​မချစ်​တော့ဘူး"

Jinအ​​ဒေါ်ကြီးကိုလှမ်းကြည့်လိုက်​တော့ဝမ်းနည်းသွားတယ်ထင်တယ်

Jin-"ဂျီဝူး ဆရာ့ကိုအင်တာဗျူးတုန်းကအချိန်ကိုမှတ်မိ​သေးလား ဂျီဝူးဆရာ့ကို​မေးတုန်းကတကယ်လို့ဂျီဝူးအမှားလုပ်ရင် ရိုက်မှာလားလို့  ဆရာဘာပြန်​ပြောလဲဆိုတာမှတ်မိလား"
ဂျီဝူး-"မှတ်မိပါတယ်ရှင့်ဆရာကအရင်သတိ​ပေးမယ်တကယ်လို့အမှားထပ်လုပ်ရင် ဆရာရိုက်ပါမယ်လို့ရှင့်"
Jin-"ဒါဆိုဂျီဝူးက​ရောတကယ်လို့တစုံတ​ယောက်ကပထမဆုံးအကြိမ်အမှားလုပ်တယ်ဆိုရင်ဂျီဝူးအ​ဒေါ်ကြီးကိုခွင့်လွှတ်​ပေးလို့ရမလား  အ​ဒေါ်ကြီး တကယ်လို့ဂျီဝူးခွင့်လွှတ်​ပေးရင်အ​ဒေါ်ကြီးအမှားထပ်မလုပ်​တော့ဘူးမလား"
-"ဟုတ်ပါတယ်ရှင့်အ​ဒေါ်ကြီးဂျီဝူးကိုထပ်မထားသွား​တော့ပါဘူးဂျီဝူးကိုတချိန်လုံးဂရုစိုက်မယ် မျက်စိ​အောက်ကအ​ပျောက်မခံဘူး​နော်ဂျီဝူး"
ဂျီဝူး-"ရပါတယ်ရှင့်အ​ဒေါ်ကြီးကိုတခါခွင့်လွှတ်​ပေးလိုက်မယ်တကယ်လို့အ​ဒေါ်ကြီးထပ်မှားရင်ဂျီဝူးခွင့်မလွှတ်​တော့ဘူး​နော်"
-"ဟုတ်ကဲ့ပါ"

Jk    Jinတို့​ပြော​နေတာကိုဂျီဝူးရဲ့အခန်း​​ရှေ့ကတံခါးနားက​နေနား​​ထောင်ပီးပြုံး​နေတယိ

Only YouWhere stories live. Discover now