Part 19

352 30 6
                                    

Tae&hoseok-"မင်္ဂလာပါဗျ"
ဆူ​ယောင်း'mom-"​ရောက်တာမြန်သားဘဲ​နော် ညမှ​ရောက်မယ်လို့ထင်​နေတာ"
Tae-"ဘယ်​လောက်မြန်မြန်အ​ဒေါ်နဲ့ဆူ​ယောင်းတို့ထက်​တော့​နှေးပါ​သေးတယ်ဗျ"

အကိုtaeစကား​ကြောင့်ပြသာနာဖြစ်မှာဆိုးလို့hoseokစကားလမ်း​ကြောင်းအမ့န်လွဲလိုက်ရတယ်

Hoseok-"ဘာလို့အိမ်ကတိတ်ဆိတ်​နေရတာလဲတစ်ခြားသူ​တေဘယ်သွားကြတာလဲဗျ "
ဆူ​ယောင်း'mom-"အကိုနဲ့သားjeonတို့က​ဂေါက်ရိုက်သွားကြတယ် ဆူ​ယောင်းက​တော့သူငယ်ချင်းနဲ့အပြင်မှာထမင်းသွားစားတယ်"
Tae-"သူငယ်ချင်းနဲ့အပြင်မှာသွားစားတယ်လား jkနဲ့​ဂေါက်အတူသွားမရိုက်ဘူးလား မယုံချင်စရာပဲ ဟီး"
ဆူ​ယောင်း'mom-"ဘာကိုမယုံချင်စရာဘဲလဲ"
Tae-"မယုံချင်စရာဘဲ ဆူ​ယောင်းက....."

Hoseok  အကိုtaeထပ်​ပြောလာမယ့်စကားကိုကြိုသိ​နေလို့

Hoseok-"ဒီနားမှာသူငယ်ချင်းရှိ​​နေမယ်လို့ပါ ဒီ​လောက်အ​ဝေးကြီးလာတာ​တောင်မှဒီနားမှာသူငယ်ချင်းရှိ​သေးတယ်​နော်"
ဆူ​ယောင်း'mom-"​သေချာတာ​ပေါ့ သမီးဆူ​ယောင်းက ချစ်စရာ​ကောင်းတဲ့သူ​လေ ဘယ်သူမဆိုသူနဲ့သူငယ်ချင်းဖြစ်ချင်ကြတာချည်းပဲ ဒါကသာမန်ကိစ္စပါဘဲ"
Tae-"ဝိုး....."
Hoseok-"အကိုtaeဗျ တို့​တေအိမ်ထဲပစ္စည်း​တေသယ်သွားကြရင်​ကောင်းမယ်လို့ထင်တယ်ဗျခွင့်ပြုပါဦး​နော်အ​ဒေါ်  "

_________________________________________

Jinတစ်​ယောက်ထဲပျင်း​နေတာနဲ့​အဝတ်အစားလဲပီး​ရေကူးဖို့ပြင်လိုက်တယ်

Jin-"အကိုhoseok"
Hoseok-"jinစိတ်​အေး​အေးထား​လေအကို့ကိုဖက်ထားတာအကိုအသက်ရှုလို့​တောင်မရ​တော့ဘူး​နော်အခု​ရေသွားကစားမလို့​ပေါ့"
Jin-"ဟုတ်တယ် အကိုhoseokလည်းလိုက်ခဲ့​နော်"

_________________________________________

Tae-"အကိုမကစား​သေးဘူး မင်းတို့နှစ်​ယောက်ဘဲလွတ်လွတ်လပ်လပ်သွားကစားကြပါ အကိုပင်လယ်​ရေနဲ့​ဆော့လို့မရ​သေးဘူးအကို​လေ့ကျင့်ခန်းနည်းနည်းပါးပါးဘဲလုပ်လိုက်ဦးမယ်​နော်ပီး​တော့အခုတ​လောလက်ကသိပ်အားမရှိ​ဘူး လက်​လေ့ကျင့်ခန်းနည်းနည်းလုပ်​ပေးရမယ် ဒါနဲ့ဆိုရင်အကိုအလုပ်ဖြစ်မယ်"

Only YouWhere stories live. Discover now